2010. október 15., péntek

FELHÍVÁS


Kedves Bloggerek..


Az előző hónapokban gondolkoztam el igazán azon milyen is a másik oldalról értékelni az írásokat.Ezért most egy kisebb versenyt szervezek amire mindenképp várom a jelentkezéseket.Nem egyedül fogom bírálni a firkálmányokat....ezért előre megköszönöm a mellettem álló két lánynak..hogy segítenek..

Kicsit bővebben:


A novella címe:Az utolsó tánc
Főszereplők: Sebasian Vettel
vagy akármelyik Forma-1-es pilóta.
(igen..ebbe Kimi Raikkönen is beletartozik)

Jelentkezési határidő:November 15
Beadási határidő:December 19
(Sulis tekintettel)
Terjedelem:Min:2Max15(Word oldal)
Ide várom a novellákat: zsanett_sebita@citromail.hu

Díjazásról:A díj kiosztása előtt 2 nappal mindenképp szólni fogok hogy izguljatok az eseményig..Az első 3 helyezett oklevelet fog kapni de emelet mindaz aki rész vett a versenyen jutalomban részesül.


Mindenkinek jó firkálást...Várom a jelentkezőket..


Üdv:$ebitaa

21 megjegyzés:

  1. Rám számíthatsz... de ezt már úgyis tudtad...:D
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  2. A második Fikusz volt...XDXDXDXDXD

    VálaszTörlés
  3. most mért ?:D
    kíváncsi voltam,h rá-e jön XD

    VálaszTörlés
  4. Szia
    én is itt leszek, bár én ha jól emlékszek már küldtem valamelyik nap e-mailt

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Küldtem egy mailt, remélem jó címre. Majd ha időd engedi válaszolj kérlek.
    Vic

    VálaszTörlés
  6. Igen Nikíí megkaptam és már továbbitatom is a zsűriseknek...

    Ui..Mindenkinek sok sikert a versenyhez..

    Pux..$ebitaa

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Mikor lesz eredményhírdetés?
    Puszi: Nikíí

    VálaszTörlés
  8. Sziia
    Egyenlőre még a novellákal bajlodom mert egyesek még nem küldték el.
    Nekem nembaj ráér de ha megkapom a novellákat azután kiirom mikor hirdetek :D
    Pux:$ebitaa

    VálaszTörlés
  9. Okés
    Csak már kíváncsi vagyok :P
    Nikíí

    VálaszTörlés
  10. az kb. mikor lesz? :D még sok idő?

    amúgy megkaptad a történetem?

    puszi, Gracia <3

    VálaszTörlés
  11. Nemtudom mikor lesz..de ha kell nemvárok továb és kihirdetem..
    Igenn megkaptam és a zsűri is elolvastaa már :D

    Üdv:$ebitaa

    VálaszTörlés
  12. hány embertől várod még?

    VálaszTörlés
  13. Nagyon soká lesz még az eredményhirdetés? :)

    VálaszTörlés
  14. már én is nagyon várom :D

    Gracia

    VálaszTörlés