2011. július 3., vasárnap

Mindenki pontosan tudja mi történt a mai napon 24 évvel ezelőtt "még ha csak gondolatban is" de köszönjük Norbert és Heike csodás ember lett a maguk fiuk s mindig az is marad mellesleg kitűnő autóversenyző a kis lüke német de nembaj mi így szeretjük..♥♥ S valójában 24 éve egy csodát tudhatunk magunk között először is Boldog születésnapot szeretnék kívánni a mi legfiatalabb világbajnok szőkeségünknek aki ma ünnepli a 24. születésnapját. Isten éltessen sokáig Sebastian Vettel...♥

Mellesleg köszönöm a komikat mindenkinek...igazán jólesett hogy ennyire hamar összegyűlt...azonban most egy kicsit még cselesebb leszek s csak azt fogadom el hozzászólásként aki névtelenül is de aláírja a hozzászólást s e mellet még ír hozzá pár sort hogy mit vár a következő résztől, remélem senkinek nem okoz gondot a kérésem. Az újítás miatt most csak 7 a határ tényleg remélem senkinek nem gond de csak így látom hogy ti mit láttok a történeten belül.
Ezt a rész a születésnaposunknak Sebastiannak...Timinek akivel megint kicsit több időnk jut egymásra Csillusnak az új olvasómnak és Briginek...!!

Jó olvasást..!!

Puszíí:$ebitaa


52.RÉSZ.


……………

Amikor a parkolóba értünk komolyan azt hittem, hogy Seb csak szórakozik mikor az autójáról kérdeztem. Remegő lábakkal ültem be a Lamborghinibe, Seb pedig nevetve vette kezébe a fényképezőgépet. Valahogy tudtam, hogy nem bírja ki, pózolni kellet neki. Miután kiszórakozta magát sikerült végre beülni mellém. Kicsit furcsa volt ezt az autót magában már elindítani. Lassan hajtottunk ki a parkolóból, de láttam, hogy Seb mennyire fél hogy neki megyünk valaminek.
- Nyugi menni fog-, mosolyogtam rá a városból kivezető első közlekedési lámpánál.
- Oké de vigyáz egyben akarok hazaérni-, nevetett
- Egyben fogunk
Jó 10 percnyi autókázásra voltunk a háztól mikor egy rendőrautó jött utánunk, jelzést kaptunk hogy álljunk félre. Persze ilyenkor állítanak meg mikor már mindketten tiszta fáradtak vagyunk.
- Jó estét hölgyem-, köszönt egy idősebb férfi.
- Önnek is-, köszöntem udvariasan
- Elnézést a késői igazoltatásért, de egy lopott autót keresünk Zürich környékén.
- Persze ez csak természetes, azonban az autó nem az enyém. Az egyik barátomtól kértem kölcsön a mai születésnapi bulimhoz-, kezdett bele Seb
- Oooo…akkor isten éltesse sokáig-, kívánt szépet a rendőr.
- Köszönöm
- De kisasszony elkérhetném a papírjait?
- Persze-, adtam kezébe az iratokat
- Köszönöm-, ellenőrizte gyorsan minden rendben van e majd visszaadta.
- További jó éjt-, köszöntünk el.
A további út jó részében inkább csak az útra figyeltem s arra, hogy minél hamarabb aludhassunk. A házhoz érve beálltam a garázsba addig Seb elment kinyitni a lakást. Beérve az előszobába lerúgtam a magas sarkúm, amitől nem kicsit fájt a lábam. Sebastian épp a konyhából jött ki.
- Remélem nem baj, hogy miattam jöttünk el-, borultam a nyakába.
- Dehogy baj-, simogatott meg.
- Megyünk aludni?-, kérdeztem s az emelet felé kezdtem húzni.
Nem szólt semmit csak engedte, hogy felvezessem a szobáig. Bent épp átöltöztem mikor hátulról megölelt s a hasamra simult a keze.
- Még nem biztos-, bújtam hozzá
- Még mindig nem?-, kérdezte
- Sajnos csak vért tudtak venni, így ha betegség az kiderül, de ha nem az, akkor csak baba lehet-, mosolyogtam bele a gondolatba, hogy neki és nekem közös kicsink lesz.
- Aludjunk jó-, bújt be a takaró alá.
- Ühüm-, feküdtem be mellé.
Az álmosságnak és Sebnek hála elég hamar elaludtam s szinte egész reggeli órákat végig szunyókáltam, köszönhető annak, hogy fél 3 után feküdtünk le. A reggel, vagyis a délután fájó volt, ugyanis a nyakam teljesen elzsibbadt Seb mellkasán. Amint megmoccantam reflexszerűen kelt fel ő is.
- Jó reggelt-, húzódott mosolyra a szám amint megláttam a kócos haját.
- Neked is! Mitől van ennyire jó kedved-, kérdezte.
- Tőled, néz már tükörbe.
Felállt és elrohant a fürdőig belenézett a tükörbe majd szörnyülködő arccal lépett a hálóba.
- A Sex hiánya-, mondta teljesen komoly arccal
Nem bírtam sokáig szó szerint röhögő görcsöt kaptam, emlékszem mikor ezt emlegettem neki, de nem gondoltam, hogy komolyan veszi.
- Nem azt mondtam, hogy csúnya vagy, mivel egyáltalán nem vagy az igazán szép vagy, és ezzel a hajjal igen is cuki-, adtam a tudomására majd készülni indultam.
Azonban a fürdő ajtó előtt éreztem, ahogy Seb felkap, és az ágyra tesz, fölém hajolt majd elkezdett puszikkal elhalmozni. Minden szó közé puszit nyomott valamelyik testrészemre.
- Szóval szerinted cuki vagyok-, kérdezte
- Igen nagyon édes-, bólintottam
- És ha azt csinálom-, csókolt meg
- Akkor is
- És ha ezt-, nyúl a pólóm alá s kezdte simogatni a hasam közben a csókolgatást sem mellőzte.
- Akkor is-, nevettem
- És ha ezt-, nyúlt be a pizsama rövidnadrágom alá s simogatta a combom belső részét közben a nyakam csókolgatta.
- Seb kérlek, hagyd abba-, néztem rá kérően.
- Mi az édes nem bírod?-, játszadozott tovább
- Tudod, mióta várom már, hogy ezt játsszuk, de kérlek most ne, nincs hozzá erőm a tegnap után.
- Este úgysem menekülsz-, hagyta el a hálót.
Bementem a fürdőbe s készülődni kezdtem, letusoltam majd beálltam a tükör elé, de amint megláttam az óriási vörös foltot a nyakamon gondolkodni kezdtem s ekkor eszembe jutott a fél órával ezelőtti eset.
- Sebastian Vettel-, ordítottam el magam
- Parancsolj-, lépett be a fürdőbe.
- Ez mi-, mutattam a nyakamra.
- Az azt hiszem, hogy egy puszi helye-, vigyorgott.
- Azt észrevettem, most ez, hogy néz ki?-. tettem a kérdést.
- Csináljak másikat is-, lépett közelebb.
- Ne idegesíts, kérlek, nem kell másik így is sok ez az egy.
- Te tudod-, ment ki a fürdőből kuncogva.
Felöltöztem majd lementem reggelizni, vagyis inkább mondanám már uzsonnának így délután fél 3 után. Seb épp meleg szendvicset csinált magának amint megláttam a sok finomságot én is az enyém készítésébe kezdtem. Amint elkészült mindkét szendvics leültünk az étkezőbe s elkezdtünk falatozni.
- Jó reggelt-, nyitott be a konyhába Zsófi
- Szia-, köszöntünk egyszerre
- Ilyen korán fent vagytok-, érkezett meg Jaime is.
- Korán mikor délután 3 óra van-, pislogott nagyokat Sebastian
- Mi?-, kérdezett vissza
- Bizony kedves Dj-, bólogattam
- Amúgy az ajándékokat betettük a nappaliba-, mondta Jaime
- Ha reggeliztünk majd megnézzük-, kortyolt bele az üdítőjébe Seb.
Így is lett. Zsófi és Jaime elmentek fürdeni, persze külön majd lejöttek megreggelizni. Addig mi megreggeliztünk majd elindultunk ajándékot bontani. Seb egyből a legnagyobb dobozra vetette rá magát.
- Ezt Podolskitól kaptad-, adtam a kezébe a nagy dobozt.
Szó szerint körbeszaggatta a csomagolást, amiben egy óriási újsággurigát talált. Azt azonban már óvatosan szedte le meg ne sértse a becset, tárgyat amit rejt. Azonban rá kellet jönnie, hogy Lukas átvágta mivel mindössze egy kis forma-1-es kulcstartót kapott.
- A kis szemét hogy átvágott-, duzzogott majd elkezdte kibontani a valamennyivel kisseb dobozt.
- Lahm-, adtam a kezébe majd elnevettem magam.
Belegondoltam abba, hogy ugyanazt csinálja, mint Podolski s látni Seb durcás arcát igazán jó poén. S így is lett a papírkupac alján egy bukósisak formájú autó illatosítót talált.
- Hogy az a-, nevette el magát
- Jó kis trükk-, nevettem én is
- Tudod mit, kezdjük a legkisebbekkel-, s a kezébe vettem a Red Bull-tól kapott aprócska dobozt, a amint kinyitotta tátva maradt a szája
- 2 jegy egy luxushajóra a nyári szünetben-, adta kezembe a jegyeket.
- Azt a-, olvastam le az időpontot
- De itt egy levél is, figyelj neked is szól.

„Kedves Zsanett és Sebastian.
Ezeket a jegyeket az egész csapat nevében ajándékozzuk nektek. Zsanett neked, mint névnapi Sebastian neked, pedig mint születésnapi ajándék. Mindez Dietrich ötlete volt. A menetrendet és a hajó alaprajzát valamint a programot is átvehetitek tőlem, előre is jó szórakozást.
Cris, Dietrich és a csapat!”


- De jó-, csodálkoztam még mindig.
Seb azonban csak félre tette a jegyet és nyúlt is a következő dobozért.
- Kimi-, olvasta hangosan, amire én ismét megdöbbentem. Tegnap oda sem jött az ajándékozás alatt s nem is írtam a nevét sehová, vagy ennyire kiesett volna az este. Ááá…nem hiszem. Juj de jó és tényleg nem. Ez az Ari írása, de hogy?
- Az ajándékod a garázsomban-, olvasta Seb hangosan.
- Na és mi lehet az?-, érdeklődtem
- Nem tudom, de gyere nézzük meg, már tuti fent van.
Jaj de ne már, most ugye nem megyünk oda, kérlek, ne csináld ezt ne már.
- Jössz-, térített vissza Seb hangja a valóságba
- Persze csak átöltözöm meg kezdek valamit a hajammal.
Mivel azzal tegnap óta nem tudtam semmit kezdeni. Így ha tupír betupíroztam elöl majd felöltöztem magamra kaptam egy V kivágású hosszú ruhát, feltettem egy alap sminket majd lementem Sebhez.
- Mehetünk-, indultam el a cipős szekrényhez
Majd autóba ültünk s nemsokára oda s értünk Kimihez, a bejárathoz egyre közelebb eluralkodott rajtam a feszültség. Sebastian csengetett egyet, kettőt s már harmadjára is akart amikor Kimi tegnapi nője nyitott ajtót abban a pólóban, amit együtt vettünk Kimivel. S amint látszott alatta nem volt semmi.


7 megjegyzés:

  1. Húúú ez nem akármi :))) Először is Boldog Születésnapot Sebnek!Másodszor:A történet egyszerűen remek.Most lehet hogy gonosz leszek de remélem terhes vagy tőle :PAz mekkora lenne...De sztem az elkövetkező részekbe még jól el lesztek Sebbel :P

    VálaszTörlés
  2. Jó rész volt,gratula.
    Következő részben derüljön ki,hogy terhes.
    Andy

    VálaszTörlés
  3. Hmmm,jó lett :) Már nem bírom kivárni,hogy terhes-e vagy nem.Remélem,hogy nem,mert így még jobban össze lehet kuszálni a szálakat.Bár ha terhes is,lehet,hogy Kimitől...Bonyolult a dolog :D Alig várom a következő részt! :)
    Klaudi

    VálaszTörlés
  4. Tetszett a rész csak ma tudtam teljesen befejezni de nagyon ügyi vagy.
    Szerintem terhes vagy...elég valószínűnek tűnik :P bár azért korai elköteleződés lenne... :))
    Puszi: Niki :)

    VálaszTörlés
  5. Hmm reméltem hogy lesznek "hálószobás részek" benne xD :D ,de helyette kaptunk egy vicces részt :D Nagyon tetszett az ajándékozás :D xD Megnéztem volna Sebi arcát, ahogy rájön hogy a hatalmas csomagba egy kicsi ajándék van :DD Meg egy ilyen luxus hajóútra én is szívesen elmennék ;D Rátérve a végére háát biztos nézhetett egy nagyot Zsani amikor meglátta a csajt, bár már a bulin is látta vele, szóval sztem csak erősödött a gyűlölete Kimi iránt. És sztem csalódott is benne...Remélem elfelejti végre a finnt és inkább koncentrál Sebire és a babára ha egyáltalán lesz baba(?) :) Egyenlőre ennyi és remélem újra megfogsz minket lepni :)
    Puszi
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nos, remélem baba lesz a dologból, nem tenne jót a kis németnek, ha elveszíthetné Zsanit. Kimi csak barát lesz, bár néha Zsani nem egészen biztos ebben, mint eddig is kiderült. De a baba talán megerősítené amit Seb iránt érez. Annak örülnénk is elég sokan, de ne sanyargasd tovább a srácot (és minket sem :D ), derüljön ki hamar mi a szitu. :)
    Persze azért a "szórakozás" sem maradhat el közöttük, mostanában nem nagyon jutott idejük egymásra.

    Szuper rész, várom a folytit.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  7. HELLÓ! NAGYON JÓ LETT! DE JÓ LENNE HA LENNE BABA!KICSIT ELTÁVOLODTAK EGYMÁSTÓL ÉS EZ BIZTOS KAPOCS LENNE KÖZTÜK! IZGI ÉS VÁROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés