2014. május 17., szombat

Sziasztok..!!

Ismét üdvözöllek titeket.. :)
Köszönöm aki még olvas és velem van..hisz tudom rég nem írtam már nektek..!!
Most itt az új rész és teljesen új külső is érkezett vele..remélem tetszeni fog...
De nem húzom tovább :)
Jó olvasást nektek..!! :)

Puszíí:$ebitaa

Ui: Előző részből: Gyorsan felszaladtam a szobámba és magamra kaptam az aranyozott ruhát és előkerestem a hozzá passzoló platformos magassarkúm. Magamhoz vettem a fehér kézitáskámat beletettem a mobilom és még pár csajos dolgot, majd az órára nézve láttam már 4 perc késésben, vagyok. Becsuktam az ajtót és kilépve a folyosóra, láttam hogy a jégember ott vár rám egy sötétkék farmerben és egy fehér ingben. Legalább nem öltöztem túl.



60. RÉSZ   


……………


-          Gyönyörű vagy-, nézett végig a jégember
-          Köszönöm-, pirultam bele bókjába
-          Akkor indulhatunk is?-, kérdezte kedvesen
-          Persze-, mosolyogtam
Kint a ház előtt egy gyönyörű Lexus várt ránk. Fél órával később már a Weinheim-i „Kugelofen” nevű étterem előtt álltunk meg s nyitotta ki neki az ajtót.
Gyönyörű nyári nap volt így a helység kertrészében rengeteg ember volt, mi is ott kaptunk helyet, de egy teljesen különálló asztalnál, ami egész másképpen volt megterítve, mint a többi.
Kimi udvariasan kihúzta nekem a széket majd ő is helyet foglalt s a pincér már kezünkbe is adta az étlapot.
-          Tudod, már mit szeretnél?-, mosolyogtam
-          Téged.-, mosolygott vissza
-          Az étlapról gondoltam.-, kezdtem neveti
-          Jaj… hát onnan azt hiszem grillcsirkét és salátát kérek, meg kell tartanom a formám.-, grimaszolt.
-          Valószínűleg nekem is ez lesz.-, csuktam be az étlapot.
-          Pedig te borzasztóan csinos vagy, miért nem eszel valami sokkal finomabbat.-, kérdezte
-          Nem szeretem a zsíros és hizlaló kajákat.-, fintorogtam
-          Sikerült választani?-, kérdezte mosolyogva a pincér
-          Persze.-, adta le a rendelést Kimi
-          Máris hozom-, indult vissza a szakácsokhoz
-      Legalább továbbra is tetszeni fogsz, nem szeretem a nagydarab lányokat.-, folytatta a beszélgetést nevetett
-          Ennek most nem tudom, hogy örüljek e vagy sem.-, gondolkodtam el.
-          Figyelj rám Zsanett, amit mondani fogok, azt teljesen komolyan gondolom és egy szó sem lesz benne hazugság. Mióta én elváltam a feleségemtől állandóan csak bulizni és nőket vadászni jártam, nem találtam önmagam, a régi boldog Kimit. Jöttél te…eleinte a neved sem tudtam kimondani, bevallom téged is csak azért akartalak, de mára elcsavartad a fejem és ezzel nem tudok mit kezdeni eddig a percig sem és lehet, ezután sem fogok tudni. -, mondta végig majd elkezdte bámulni maga előtt a terítőt.
Pár perc csend következett, amit egyikünk sem szakított meg hiszen mindketten a saját gondolatunkba merültünk. A nagy Kimi Raikkönenről mindig azt hallottam kemény és sebezhetetlen erre most vallott nekem szerelmet, eddig meg mosolyogni sem láttam, nem tudtam mit kezdeni a helyzettel bevallom. Valamint a másik probléma az volt, hogy az én érzéseim sem tudtam milyenek, teljesen össze voltam zavarodva.
-          Te jó ég, komolyan nem hiszem el, hogy ezt elmondtam.-, nevetett
-    Köszönöm, hogy elmondtad, tényleg jó, de sajnos ezzel jelenleg nem tudok mit kezdeni, én is bevallom nem semlegesek az érzelmeim irántad, de nem tudom, mit érzek.
-          Jó étvágyat.-, tették le elénk a tányérokat.
-          Köszönjük.-, mosolyogtam a pincérekre, akik már magunkra is hagytak.
A vacsora közben jobban megismertük egymást, hisz minden apró vicces történetet elmeséltem neki az életemből és ő ezt ugyan így tette.
-  Képzeld egyik évben a szüleimmel nyaraltunk a Balatonnál (előzőleg már felvilágosítottam mi is az hol található stb.) korán érkeztünk és még nem vehettük át a szállásunkat így a strandon lévő öltöző kabinokban kényszerültünk átöltözni. Átvettem a bikinim a ruháim behajtottam a táskámba és nyitottam is az ajtón lévő fordítható zárat. Azonban volt egy kis probléma, mert az előzőleg tönkrement és én így beragadtam. Eszeveszett rángatásba kezdtem, de aztán rájöttem, hogy mindez hiábavaló és elkezdtem ordítozni a szüleim után. Pár perc elteltével megjelent anyukám, aki felismerte a helyzetet és elrohant apumért, aki már hallottam, hogy messziről kiabál az öltözős nénivel miszerint őt nem érdekli, biz betöri az ajtót. Addig én bent felismert a helyzetet és kidobtam a táskám az ajtó felett, felálltam a bent lévő beépített padra és a mindössze 40cm-es résen kipréseltem magam. Már félig átértem a másik helységbe mikor apa és anya a nénivel együtt megérkeztek és csak néztek, hogy én fent hasalok a két kabin között és alig tudok lemászni onnan. Elkezdtek nevetni én meg csak néztem, és próbáltam lejönni onnan, de végül apa leszedett és már mehettünk is fürdeni. Azóta mindig megnézem, bármilyen fordítható záras helységbe megyek, hogy ki e nyílik nyitott állapotban, mert ugyan még egyszer ilyen nem fordul elő. -, fejeztem be a történetet
-   Most nem tudok, hogy sírjak e vagy nevessek.-, fogta a fejét a jégember.
-   Gonosz vagy.-, néztem rá mérgesen
-   Inkább megyek fizetni.-, állt fel az asztaltól.
Megittam a maradék fehérborom és addigra már a jégember is visszatért.
-          Hölgyem mehetünk.-, Kérdezte udvariasan
-          Természetesen.-, álltam fel az asztaltól és magamhoz vettem a táskám.
-          Szuper.-, nyújtotta karját, amibe én belekaroltam.
-          Sétálunk egyet.-, kérdeztem mosolyogva.
-          Persze, de ne menjünk, messze mert nem találok vissza.-, nevetett
Már csak a lámpák világítottak az éjszakában mikor visszatértünk az autóhoz és elindultunk Michaelék háza felé.

Kimi beállt a garázsba a többi autó mellé és elindultunk a bejárati ajtó felé, azonban ami az ajtóban fogadott, vagyis az első lépéseim után történt teljesen megrémisztett. Az előttem belépő Finn fiatalembert ugyanis leütötték, én pedig rettegve léptem vissza a lépcsőn. Ki lehet a házban?











3 megjegyzés:

  1. Szia
    Ezt a részt is nagyon imádtam.!
    Minél előbb hozd lécci a kövi fejezetet.:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia
      Igazán aranyos vagy köszönöm.. :)
      Próbálom nektek minél előbb hozni majd.. :D
      Puszii :*

      Törlés
  2. Te jó ég...mi frász ez? véletlenül bukkantam a történetedre és meg kell hogy mondjam talán ez a legrosszabb fanfiction (remélem tisztába vagy a szó jelentésével ha már írsz) amit valaha olvastam! A mondataid összefüggéstelenek,tele vannak helyesírási hibával és az írás jeleket is rosszul alkalmazod: csak egy példa a történetedből:

    - Hölgyem mehetünk.-, Kérdezte udvariasan HOL a jó életbe tanították neked azt hogy a pont után gondolatjel és azután vessző?! helyesen így van Hölgyem,mehetünk? - kérdezte udvariasan Ha már írsz valamit legalább vedd már a fáradságot,hogy elővegyél egy tetves helyesíráshoz való útmutatót vagy csak egyszerűen használd a word-d szűrőét!!! Úristen,nem szoktam káromkodni az interneten de ez kihozta belőlem, bocsánat de a történeted nem lenne rossz viszont a cselekmény vezetésed egyenesen szar...a karaktereid személyisége egy nulla,látszik,hogy nem nézel sok interjút vagy bármi mást róluk csak a tv-t bámulod és nyáladzol a "jó pasikra" (mint amilyennek Vettel-t tartod ) mint az átlagos tini picsák,akiknek semmi társadalmi életük és az iskolába se tartoznak a "menő" arcok közé. Ha folytatni akarod ezt az IZÉT amit történetnek hívsz,ajánlom sürgősen menj el nyelvtan korrepetálásra vagy csak add oda a nyelvtan tanárodnak a történetedet,hogy ellenőrizze. Lehet szegénynek hónapokba is beletelik mire kijavítja de a "sok" olvasódnak biztos megéri majd! Ja,és ezt veheted építő kritikának ha úgy jobban tetszik de tudatom nem annak szántam! Ohh,és még valami nem azért nem írok nevet mert nincs bátorságom meg egyéb ilyen szánalmas dolgok,hanem azért mert nem akarom a nevem adni ehhez a retekhez!

    VálaszTörlés