2011. május 7., szombat

Hát..amint látjátok meghoztam az új rész..
Nagyon örülök hogy ilyen gyorsan összejött a komi de sajnos a ballagás elvesz minden időmet..:/
Próbálok rátok is figyelni de mindig keresztbe tesz valami...vagy a tanulás..vagy a ballagási dolgok..vagy túl fáradt vagyok..és ezt sajnálom is..de most itt van olvashatjátok..
Mint mindenki tudja,hogy ma volt a Török nagydíj időmérője s ezt Sebastian meg is nyerte..pontosabban a boxból nézte ahogyan a megveri a többieket..
Úgyhogy gratulálok neki..és holnap a versenyre is ilyen eredményt..
Ezt a rész Ikremnek és Briginek..
8 komi és itt a friss..De majd kiderül miért..és kérlek ne szidjatok nagyon..^^

Puszii:$ebitaa


49.RÉSZ

……………

Lassan sétáltam le a lépcsőn mikor Jaime odaintet és felkonferált.
- Emberek figyelem érkezik az este 2. fénypontja már itt is van a táncosnőnk tapsot neeeeekkkkiiiii-, húzta el a végét.
Mindenki a lépcsőt figyelte és azt, ahogy szépen lassan lépkedek le rajta mire leértem Seb már a végén várt és kezet nyújtott, hogy segítsen le, de amint leértem forró csókban forrtunk össze.
- Boldog születésnapot édes. -, súgtam a fülébe.
- Az biztos, hogy ezt egy életen át emlegetni fogom.
- Szóval tetszet-, nevettem fel.
- Még hogy tetszet, ezt többször megismételhetnéd-, adott csókot megint
- Majd még meggondolom-, húztam az agyát
- De előbb majd beszámolsz merre voltál és hogy jött az ötlet
- Mindenképp, de most bulizunk-, néztem rá szép szemekkel és elindultunk a bár felé.
A bárpultnál elég kevesen voltak, de azokat az embereket nem ismertem csak Kimi-t, aki bánatát épp egy vodkás üvegbe folytatta. Tudtam, hogy miattam van. Tudtam, hogy mi vált ki ilyen érzést nála. Fájt, hogy így kell látnom, de nem, tehetem mást. Ha most a nyakába borulok és bevallom neki, hogy én is érzek valamit később nagyon bánni fogom. Vagy nem? Hosszan néztem Kimi-t amint újra és újra teli tölti, a poharát majd üresre issza ismét. Seb kért mindkettőnknek egy-egy koktélt, de az enyém szigorúan alkoholmentes volt. Elnézést kért s elment fogadni a gratulációkat. Így magamra maradtam. De nem soká élvezhettem újra Timi és Brigi társaságát. Sokan jöttek oda s dicsértek meg minket. Kimivel időnként összeakadt a tekintetünk s hosszan néztük egymást, de ő nem bírta sokáig s mindig elmosolyodott. Rengetek csinosabbnál csinosabb lány ment oda hozzá és próbálkozott be nála, de egyikkel sem folytatott komolyabb beszélgetést. Akkor is épp egy lánnyal beszélgetett mikor visszatért köreinkbe Sebastian.
- Ó, a másik két táncos-, fogott kezet mindkét lánnyal.
- Brigi és Timi had mutassam be nektek a párom Sebastian Vettel-t
- Seb had mutassam be neked Timit és Brigit a 2 legjobban táncoló barátnőm-, mutattam be őket egymásnak.
- Örülök a találkozásnak lányok, de ha most nem bányátok ellopom, kicsit a Zsanettet mivel mindenki őt keresi.
- Engem? -, kérdeztem meglepetten vissza
- Igen gyere menyünk.
- Oké, de lányok érezzétek jól magatokat, ismerkedjetek és beszélgessetek az ismerősökkel-, intetem nekik pá-t
A táncos részről Seb átvitt az asztalokhoz s mutatott be egy csomó embernek. Többek közt ott voltak az Ecclestone lányok s még sok más híresség.
- Nézd kik vannak ott-, mutatott egy tőlünk távol eső asztalhoz.
Még mielőtt kimondom biztosan, hogy kiket látok pislogtam kettőt. Mivel tőlünk jobb oldali asztalnál ültek a Német válogatott játékosai.
- Ajándék neked. -, súgta Seb
- Hát ez valami hihetetlen ők azok tényleg ott ülnek a kedvenceim.
- Bizony, mint ahogy látod ott. Na, de sipirc, meny oda addig én kerítek valami italt még.
- De mit mondjak-, kapaszkodtam a karjába.
- Szerintem majd ők beszélnek. Na, sipirc-, lökött meg kicsit feléjük.
Félénken sétáltam oda az asztalhoz s köszöntem a fiúknak.
- Helló-, köszöntem
- Fúú nézzétek már ki jött ide-, kezdett bele Podolski
- Az-az igazán csini csajra gyanakszom, aki ott kint táncolt az ünnepeltnek-, mutatott az ajtó felé Schweinsteiger.
- Vagy a legnagyobb női rajongótok-, ölelte át a derekam Seb.
- Az biztos-, mosolyogtam magabiztosan.
- Azt a ti ilyen gyorsan egymásba gabalyodtatok. -, vont kérdőre Lukas.
- Nem-, nevette el Seb.
- Ők nem tudják-, mutattam végig a kisebb társaságon.
- Mit is-, kérdezte Neuer
- Had mutassam be nektek a Barátnőm. Srácok ő itt Zsanett Samu, és a név Magyar mielőtt rákérdeztek-, mutatott be nekik.
- Zsani gondolom, őket nem kell, bemutatnom hisz úgyis tudod, kikkel állsz szemben.
- Igen így van, pontosan tudom.
- És hogy még gonoszabb legyez azt is elárulom, hogy ki a kedvenc játékosa.
- Seb ne merészeld-, fenyegettem meg viccesen.
- Fogadok, hogy én-, szólalt meg Lahm.
- Ne is álmodj róla te nőcsábász. -, mondta Seb
- Ő a kedvenc-, mutattam Müller-re, aki abban a pillanatban úgy megdöbbent, hogy köpni nyelni nem tudott. De mindenki így volt ezzel. De a játékosok arcán kiült valami féle megbántás is azzal, hogy nem őket mondtam.
- Hát örvendek Zsanett-, csókolt kezet Thomas, amibe én teljesen bele vörösödtem.
- Csak Zsani és én is.
- Tudod mióta várt erre a percre-, simogatta meg a kezem Seb.
- Zsana és mióta szeretsz minket?-, tette a kérdést Lukas
- Zsani és jó 4 éve biztos-, vigyorogtam.
A hangulat teljesen feloldódott. Igaz Müller-el még nem tudtam úgy beszélgetni, mint a többiekkel.
- Seb nem haragszol meg, ha elviszem a kis barátnőd táncolni? -, kérdezte Thomas.
A kérdés hallatán megállt a levegő annyira meglepődtem.
- Csak ha visszahozod-, vigyorgott rá majd lepacsiztak.
- Nem garantálom. De gondolom neki nem is baj, ha ellopom. Igaz-, kérdezte.
- A-a.-, ráztam meg a fejem.
- Na, ugye mondtam én.
- Jó-jó csak menyetek már
Felkelt Thomas majd én is s együtt indultunk át a tánc részleghez.
- Annyira félénk vagy-, mondta.
- Hát….
- De ne félj nem fogom leharapni a fejed ellopni sem akarlak-, állt meg a táncparkett közepén.
- Biztos-, kérdeztem nevetve.
- Persze-, kezdett táncolni, s így én is követtem a példáját.
Jó pár számot végig táncoltunk míg Jaime pihenésként betett egy lassú számot. Thomas közelebb húzott magához. A derekamra rakta a kezét s táncolni kezdtünk. Kicsit zavarban voltam, mégis csak az egyik kedvenc focistám. De a feszültségem hamar távozott s vigyorogva táncoltunk.
- Elnézést kérek, de ki kell mennem a mosdóba.
- Persze menjél csak, addig visszamegyek, a srácokhoz s majd csatlakozol te is.
Így is tettem a mosdó felé vettem az irányt, de bentről erős nyögéseket hallottam. Igazán érdekelt ki nem bírt magával s estek egymásnak a női mosdóban. De azonban mikor benyitottam teljes döbbenet ült ki az arcomon.

9 megjegyzés:

  1. Hehe...végre elsőőő!!! :DDD^^ Itt abbahagyni???hogy merészelted te!! :DDD xD Juj amúgy van egy erős tippem hogy kik vannak a WC-be :DD Sztem Kimi és egy csaj..sőt tutira mondom, mert mást elképzelni sem tudok :) Meg különben is Zsani "eléggé" meglepődött, szóval nem lehet egy olyan vendég akit nem ismer....Jaj és pont Thomas Müller?? ^^ Pont a kedvencem a Német válogatottból :D Ráhibáztál ;)
    Nagy jó, nagyon szuper, nagyon várom a kövi részt, szóval hozd gyorsan :D
    Puszií
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  2. Szent ég Zsani!!!A vége nagyon durva lett...fogalmam sincs ki lehet az én Jaiméra vagy Kimire tippelek de őszintén szólva fogalmam sincs...Mindenesetre izgalmas folytatás ígérkezik az egyszer biztos..Úristen!!Most nem fogok aludni...:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szupi lett és a vége! :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper rész, a vége...huuuuuuu :) Én is Kimire vagy ami még rosszabb Sebre tippelek, bár nemhiszem, hogy hősnőnk elveszejtené a kis németet egy kisiklással :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó rész lett,kíváncsian várom a folytatást,jó lett ez a titokzatos vég.
    csak így tovább
    Andy

    VálaszTörlés
  6. Végiggondolva most ugrott be egy apróság....
    A legkézenfekvőbb Kimi lenne a WC-ben egy másikkal, de van itt valaki, aki eltűnt és nem tudjuk hova lett...Zsófi, ha viszont ő az akkor Jaime akivel van :)(ez csak 1 tipp:D)

    VálaszTörlés
  7. Beszarok ez mekkora rész :D
    Sztem Vettel meg az egyik táncos csaj vagy Kimi meg valaki:D

    VálaszTörlés
  8. Hűha, ilyen helyen abbahagyni...Zsani!!!!!!! :D
    Megöl a kíváncsiság, várom a folytatást :D

    VálaszTörlés