2011. május 1., vasárnap

Sziasztok...
Amint látjátok itt az új rész! Köszönöm a 7 komit és örülök hogy összejött így megkapjátok az újat.Remélem mindenkinek jól telt a szünete. És akinek itt az érettségi annak sok sikert.. :D
Ezt a rész Ikremnek Briginek Diának és Virágnak..(a legújabb olvasómnak..:D)
5 Komi és itt az új.
Érdekelne ki mit vár a bulitól, mi lesz Kimi és Zsanett utolsó csókjával és Sebbel.

Jó olvasást..

Puszii:$ebitaa



48.RÉSZ


Seb szemszög……

- Nyitom-, kiabáltam, hogy ne jöjjenek Zsófiék és a kinti emberke is hallja.
- Helló-, köszönt Kimi majd kezet fogtunk
- Szia, gyere beljebb-, intettem belépőt.
- Remélem nem késtem.
- Nem tudom nincs órám-, nevettem el
- Kereken 6 óra van-, mutatta meg a sajátján
- Akkor jó, kész valamit?
- Nem köszi
- Látom még te sem vagy kész-, mutattam végig rajta.
- Kint a cuccom a kocsiban, majd ha itt lesz, az ideje öltözök-, mondta nyugodtan.
- Szia, Jégember-, köszön Zsófi.
- Szia-, vigyorgott
- Mi újság veled, hogy kerültél te ide-, kérdezősködött.
- Együtt indulunk ti úgy is hamarabb mentek-, szóltam közbe.
- Oké, de ha megbocsájtotok, srácok én lelépek, mert nem így szeretnék menni-, mutatott végig magán. A haja tiszta kóc volt és egy köntös volt rajta.
- Menjél csak-, mondjuk egyszerre Kimivel.
- Jössz X-boxozni egyet-, kérdezte Rakka
- Ja, kéne valamit csinálni addig.
- Foci vagy autó-, tette fel a kérdést a tv előtt.
- Jó hogy autó-, adtam egyszerűen a választ.
Másfél órán át játszottunk egyfolytában először Forma-1-et aztán Rally-t utcai versenyeket és Stb-t
- Ideje lenne, már készülni aztán még játszhatunk-, ajánlottam fel.
- Oké. -, egyezett bele, de ekkor megjelent Zsófi ismét egy szál fehérneműben.
- Srácok melyiket-, kérdezte kétségbeesetten 2 ruha közül.
- Jó leszel így-, legyintett Kimi majd elment mellette és láthatóan végigmérte.
- Perverz állat-, fordított neki hátat.
- Szerintem jó lesz az-, mutattam a jobb kezére.
- Egy angyal vagy Sebastian. -, mosolygott rám
- Csak Seb amúgy meg tudom.
Kimi behozta a cuccát az autóból majd elfoglalta a földszinti fürdőt. Zsófi még az emeletiben épp csinálta a haját így hagytam had foglalkozzon magával addig írtam egy SMS-t a Német válogatott játékosainak, hogy merre járnak.
„ Helló! Emberek merre jár a repcsitek” S. V.
„Szia! Nyugi mire elkezdődik, ott leszünk, nemsoká landol a gép.”N. V.(Német Válogatott)
Vissza sem írtam már nekik, mert Zsófi felszabadította a fürdőt így mehetem fürdeni.
Egy gyors tusolás és hajmosás után törölközővel a derekamon indultam el a szobába.
Kimi ekkor már meztelen felsőtesttel és egy farmerban szaladgált.
- Uraim kérem, vegyenek fel pólót te meg nadrágot is -, mutatott rám Zsófi
- Mi van zavar-, húztam az agyát.
- Igen, de úgyis nemsokára megyünk, úgyhogy maradhatsz így is.
Nevetve mentem be a szobámba és kezdtem öltözni. Egy sötét felülről koptatott nadrágot vettem fel egy szürke alapon lila mintás felsővel, előkerestem a fekete fehér vékony hosszujjú felsőm. Máskor ilyet nem szoktam, de vetem fel kiegészítőket, egy fekete karkötőt és egy gyűrűt, amiben volt egy sárga kő. A változatosság kedvéért nem a szokásos parfümöt használtam, a jól ismert fekete dobozt helyett a pirosat emeltem meg és fújtam magamra. Előkerestem a lila lencsés napszemüvegem és a hajamba szúrtam, majd elhagytam a szobát. Lementem a konyhába inni valamit, de összefutottam Kimivel aki szintét lilában állt előttem.
- Jó a pólód-, dicsértem meg a felsőjét.
- Kösz, a tiéd is-, vettem le egy poharat a polcról.
- Zsófiék elmentek?
- Nem tudom, órám még most sincs-, fordultam meg a széken hogy kilássak a nappali falán logó ketyegőre.
- Szerintem még fent vannak-, nézte Kimi a saját óráját.
- Engem nem zavar majd elindulnak. De mi meg mennyünk csak biliárdozni-, álltam fel a székről.
- Oké-, adta be a derekát és utánam indult a nappali sarkában álló biliárdasztalhoz.
De előtte kikísértük Zsófiékat. A fekete Hammerrel vágtak útnak, aminek a csomagtartójában már ott pislogott a dj felszerelés. Kimi lefényképezte s már útnak is indultak….”de minek csinál ez ennyi képet..”
Az idő gyorsan repült és ideje volt elindulni mindössze fél órát játszottunk.
Az ajtóban még gyorsan magamra kaptam a fehér szürkés cipőmet, elhagytuk a házat majd bezártam mindent. Lementünk a garázsba ahol már várt a fekete Lamborghini…. Hogy-hogy került az autó a garázsba… az nagyon egyszerű. Mielőtt visszajöttünk a kisebb kiruccanásból kölcsönkértem a nagy belépőmhöz. Nem akarok én ilyen autót itthonra, még a végén jönnek és ellopják. Bevágódtam a vezetői ülésbe Kimi pedig mellém és indulhatunk is. Az út általában 30 perc, de végigszáguldozva 15 perc alatt megtettük az egészet. A Clubb előtt parkoltam le a nekem kijelölt helyre. A vendégek jó része már a helyiségben volt ezért sikerült a belépőm. Kimi előre engedet és én sétálhattam először a helyiségbe, óriási tapsa fogadott és mindenki üvöltötte a Boldog szülinapot. Én meg csak vigyorogtam, igazán jólesett, hogy ennyire figyelmesek, viszont az nem volt kedvemre hogy a barátnőm nincs itt. Így mielőtt a gratulációkat fogadtam volna kértem egy jó adag pezsgőt s a pohárral a kezemben indultam el. Negyed óra elteltével legalább 100 gratuláción kézfogáson és puszikon voltam túl, az arcom már elzsibbadt a sok mosolygástól. Épp ahogy leültem egy kicsit pihenni a sok szaladgálás után már meg is jelent a buli szervezőm.
- Na hogy érzi magát az ünnepelt?
- Nagyon jól, igazán kitettél magadért.
- Ugyan már beszélsz zöldeket-, legyintet.
- Ha te mondod. De viszont egy valami hiányzik-, sóhajtottam.
- Azonnal hozom, mit kérsz?
- Az nagyon mesze van, ami nekem kéne, vagyis inkább aki-, nevettem.
- Értem szóval Zsani-t hiányolod.
- Bizony őt-, kortyoltam bele a pezsgőmbe.
- Na de itt a meglepetésed, gyere -, húzott maga után
- Milyen meglepetés-, kérdeztem vissza meglepetten.
- Az meglepetés-, húzott a táncparkett közepére ahol egy bárszék állt magányosan.
Megállított jóval a szék előtt majd eltűnt. Felment a Dj pulthoz és beszélgetet valamit. Elindult egy zene majd 2 lány sétált le a lépcsőn. Nem épp a legtöbbet takaró ruhában voltak. Majd jött egy harmadik. Fejébe kalap volt húzva az arcát legyező takarta és egy nagyon sexi ruha volt rajta, felült a székre és várt. A zene egy pergősebb részre váltott a bárszéken elhelyezkedő lány eldobta a legyezőt és a kalapot majd leugrott a székről és a lányokkal kezdett táncolni. Pillanatok alatt kiült a döbbenet az arcomon csak néztem milyen gyönyörű az a valaki. Csak csodálkoztam, hogy az tényleg az én barátnőm. Tényleg ő táncol itt, aztán a lábaim hirtelen elindultak felé. De a mellettem figyelő jégember visszatartott. Ha nem teszi, ott helyben esek neki a Zsanettnek.
- Élvezd már-. Súgta oda Kimi.
Mosolyra húztam az arcom és figyeltem mi lesz a következő lépés. Jöttek aztán az egyedüli produkciók. A két lány jóval hátrébb csinálta, meg mint Zsanett. Zsani jóval előttem körülbelül 2 méterre. Mikor vége lett a számnak és vele együtt a meglepetésemnek is akkor a lányok már szedelőzködtek s eközben óriási tapsvihar dicsérte őket. Zsanett és a másik két táncos rohantak el s én futottam utánuk. De az első ajtónál nem engedtek tovább a biztonságiak. Bele kellet törődnöm, hogy ez nem jött össze. Csak reménykedtem, hogy visszajön még, és nem tűnik el, s hogy együtt bulizik velem. Így visszasétáltam a nagyterembe ahol most azt hallgathattam, hogy milyen ügyes barátnőm van. Aki persze még nem ismerte megkérdezte kik voltak ők. Hihetetlenül örültem, hogy itt volt velem, de nem tudom ezt, hogy oldotta meg. Én meg tényleg elhittem, hogy magyarban van.



5 megjegyzés:

  1. Nagyon de nagyon jó! És köszönöm Zsaniiiii a legjobb írónő a világon! :D

    VálaszTörlés
  2. Nem rég találtam rá erre az oldalra,azóta olvasom és mindig várom az új részéket.
    Jó a történet,csak igy tovább.
    Üdv:Andy

    VálaszTörlés
  3. Háát előrébb nem jutottunk a történetben, de viszont jó ötlet volt ez a Seb szemszög :DD És az is jó ötlet volt hogy ennyire részletesen leírod a bulit! :))Remélem a buli további része jól fog telni, és Zsani csak is Sebbel fog foglalkozni :D Kimi menjen keressen valakit magának a bulin csak ne Zsanit, mert mondjuk az nem lenne valami jó ha pl: Zsanit behúzná egy kis helységbe Sebi meg rányitna..xDxD na az durva lenne xD Már nagyon várom a folytatást!! :DD Hozd gyorsan ;) Szuper rész!! :DD
    Puszíí
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  4. Remek rész lett, a pasik gondolatait nem sokan elemzik ennyire részletesen :D Jöjjön a következő :D Szuper munka :)

    VálaszTörlés
  5. Zsani nagyon szuper lett ez a rész is...elig várom a folytatást.Imádom olvasni a műveid szerintem fantasztikusak!!!Pusziiiii

    VálaszTörlés