2011. április 23., szombat

Hát..itt van meghoztam a várva várt rész..Seb 23. születésnapi bulijáról. S amint tudjátok a lányok épp beosonnak a bárba.
Tudom hogy későn ért ide megint a firkálmány...De húsvétra készülünk..Rokonok sokkolják az ember akkor nem ugyanolyan.. :D De tényleg figyeltem rátok s ideért a NAGY esemény..az előzőhöz viszont nagy megdöbbenésemre gyorsan összegyűlt a komi s ezt nagyon köszönöm nektek.
Ezt a rész Füligszájnak akit úgy érzem sikerült megbántani s ezt nagyon sajnálom is..de aznap este értem haza s így délután elmaradt a rész. E mellett Diának...aki sokat rágta a fülem :P S végül de nem utolsó sorban Ikremnek.. :D
Na de nem is mondom mást mint hogy jó olvasást kellemes húsvéti ünnepeket..s várom a véleményeket a buliról.
7 komi és itt az új...Minél előbb kapom meg őket annál előbb teszem a következőt..

Jó olvasást..

Puszíí:$ebitaa

48.RÉSZ


………………….


A két kigyúrt állat nem engedett be így hívni kellet Arit.
- Uraim ők a 3 fős lány társaság Zsanett, Tímea és Brigitta őket engem Lucast és Kimit akármikor beengedhetik, senki mást érteve vagyok?
- Igen is kisasszony-, bólintottak egyszerre
- Azt a mindenét-, csodálkozva léptem be az öltözőbe
- Nem tetszik.
- Dehogynem-, vettem le a kapucnis felsőm.
- Öltözetek át, és ha kész vagytok, kezdődhet.
- El kéne próbálnunk legalább egyszer
- Csak többször is nyugodtan
- Ha 10kor jöttök elő nem baj
- Akkor, ha kész vagyunk, csörgetlek.
- Úgyis a kezembe van a telefon
- Rendben öltözetek csak akkor-, hagyott magunkra.
Kulcsra zártuk az ajtót majd beálltunk a megfelelő összeállításba. Én közképpen ültem a bárszéken a lányok pedig két oldalt Timi jobb Brigi pedig balomon. Lassan ütemesen megvártuk a zenét majd táncolni kezdtünk láttuk meguntat az öltöző tükörében amint egyre kihívóbban billegetjük magunkat. Csak vigyorogtam és elképzeltem magam előtt Seb és Kimi arcát amint leeset, állal figyelik, hogy simogatom, végig a lábam vagy épp hogyan hajolok le. A külön táncrészeket próbáltuk el, többször mert abban a részben más szerepet vállaltam így újra kellet eleveníteni.21:17 perc volt, amikor kipakoltuk a bőröndöket és öltözni kezdtünk felvettem a fekete harisnyám, amíg a lányok igazították a hajam lassan kirángattam a tartó fóliából a fekete csipkenadrágot is és magamra öltöttem. Majd Timi segített rácsatolni a hosszú tüllös részt, a neheze még csak most jött, hogy felvegyem a lila fűzőt, magamra szorítottam majd a lányok nagy nehezen összefűzték, hogy nézzen ki valahogy. Felvettem a csizmát, a kesztyűt, a nyakláncokat a karkötőket és a cilindert a fejembe húztam. Elővettem a táskám és a szemüvegem kontaktlencsére cseréltem, méghozzá színesre. Segítetem a lányoknak is felöltözni majd újra próbálni kezdtünk. Sexinek sexi volt és ütősen is nézet, ki de kicsit féltem mit fognak szólni hozzá biztos voltam benne, hogy a férfiaknál kiveri a biztosítékot, de a nőknél. Biztos vannak, akik nem ismernek, de majd most megismernek. Épp a próba végénél jártunk mikor kopogtak. Kinyitottam az ajtót és vártam mit mond Max a biztonsági ember.
- Itt van Mr. Raikkönen beengedhetem.
- Persze csak nyugodtan-, vigyorogtam rá.
Amikor ajtót nyitottam szegény Max azt sem tudta hová nézzen, de ez jó jelnek bizonyult.
- Jó estét a hölgyeknek-, csókolt kezet a Finn
- Neked is-, néztem végig rajta. Mivel még csak most látom rajta egyben a választott összealítást.
- Tetszik-, húzta fel a szemöldökét.
- És ez neked-, forogtam körbe előtte és megsimogattam a bokám.
- Tudod, hogy igen-, húzott magához közel.
- Legyen ez az utolsó jó -, bólintót majd lassan közeledni kezdet és megcsókolt.
- Kész vagytok? Próbáltatok is.
- Igen minden megvolt, úgyhogy kezdődhet a Show
- Akkor én már itt sem vagyok, majd találkozunk.
Ahogy kilépett Kimi az ajtón már hívtam is Arit. Nem telt bele 5 percbe és már itt is volt.
- Akkor kezdés-, lépett ki az ajtón és vitte magával a bárszéket is.
Végigsétáltunk a folyóson, de addigra Ari már lent csitította a bandát majd felszaladt a Dj pulthoz és leadta a cd Jaimenek.(http://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk) Amint megszólalt a zene a lányok lelépkedtek a lépcsőn én pedig vettem egy mély levegőt a legyezőt magam elé emeltem és legyezni kezdtem magam, de senki fel nem ismert volna. Láttam, hogy Sebastian ott áll a szék előtt KB 6-7 méteres távolságban és nézi a lányokat. Mikor leértem felültem a székre keresztbe tettem a lábaim és vártam, hogy én következek, amikor pergősebbre váltott a szám lassan lemásztam a székről eldobtam a legyezőt levettem a kalapot és csatlakoztam a lányokhoz. Sebastian abban a pillanatban köpni, nyelni nem tudott Kimi vigyorgott mellette és végig a szemem fürkészte próbáltam minél kihívóbban táncolni és sikerült is. Sebastian egyre közeledet de Rakka visszafogta és odasúgót neki valamit lassan hátrálni kezdtem és vártam, hogy a lányok letáncolják az egyedüli részeket majd én következtem. Kihívóan kisétáltam majd Sebtől KB 2 méteres távolságban kezdtem bele a saját produkciómba ekkor már a döbbenet sehol nem volt inkább csak végig vigyorgott rám. Ahogy vége lett a zenének akkora tapsvihar fogadott minket hogy teljesen megdöbbentem összeszedtem a szétdobált kiegészítőket majd rohantam vissza az öltözőbe. Láttam amint Seb szalad utánam, de az első biztonsági csapat megállította. Ahogy beértünk az öltözőbe sikítani és ugrálni kezdtünk annyira boldogok voltunk, hogy sikerült ilyen hirtelen ötletet végrehajtani.
- Megcsináltuk-, vette le Timi nevetve a fűzőjét
- Most átöltözünk és mehetünk bulizni és persze hallgatni a dicséretet.
- Az biztos-, nevetett Brigi
- Te azt akarod felvenni-, mutatott a térdig érő ruhámra Timi.
- Aha mert?
- Ezek után ezt akarod felvenni, mindnet megmutattál csaj nézd, csak cserélünk-, nyomot a kezembe egy épp feneket takaró ruhát.
- Ezt vegyem fel?-, pislogtam rá.
- Szerintem mindegy
- Biztos?-, kérdeztem zavartan
- Ha Seb meglát, ebben nem is tudom, hogy fogalmazzak, kiesik a szeme-, nevetett.
- Tessék, itt van mellé egy tűsarkú is-, nyomta a kezembe.
Inkább nem foglalkoztam velük csak felvetem a ruhát, ami igaz elég kicsi volt de most már mindegy és mellé a kövekkel díszítet tűsarkút.
- Majd jöttök-, intetem pát és elindultam kifelé.
Hallottam hogy jó zene szól így pont jókor jöttem ki
( http://www.youtube.com/watch?v=Jx2yQejrrUE )



7 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a többire aki olvassa az írjon vagy lájkolja gyerünk emberek:D
    Nagyon jó

    VálaszTörlés
  2. Wooowww :O hát megszólalni én sem tudok :DD ez annyira brutálisan jó rész lett hogy az csak naa!!! :DD Tökre elképzeltem azt a táncot, még szerencse hogy ilyen jó fantáziával áldottak meg xDxD Bár az a csók az nem kellet volna már.. :/ azért Szegény Sebi...nem tudja hogy mi folyik/folyt a háta mögött.És remélem tényleg ez volt az utolsó csók :) A végén a zene csúcs szuper, az egyik kedvencem xD Na és a ruha meg az a cíipőőő áááhhhh *-* :DDD Remélem sietsz azzal a résszel :DDDD
    Pusziíí
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  3. Remek rész várom a folytatást! :) Kellemes húsvétot Neked is ( na meg a vizet is :D)

    VálaszTörlés
  4. Wááá..*-*
    Kurvajó lett a várva várt buli.;)
    Siesss a kövi résszel.;)

    VálaszTörlés
  5. Ügyes vagy Zsanim!!Alig várom a folytatást!!Pusziiiiii :* Szia

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó az egész történet! Jó vagy Zsani jöhet a kövekező rész! :D

    VálaszTörlés
  7. Jó kis történet.
    Izgatottan várom a folytatást.

    VálaszTörlés