2011. április 1., péntek

Sziasztok
Itt a friss igaz hogy nincsen meg az 5 Komi amit nagyon sajnálok de ezt a részt azoknak akiktől igenis kaptam úgyhogy ezt a részt nekik..Ide nem szabok komii határt és semmi mást..Jó olvasást :D

Üdv..:$ebitaa


48.RÉSZ.

…………………..


Teljesen lefagytam mikor megláttam ki áll előttem, de ő sem volt másképp csak pislogott, hogy tényleg igaz? Tényleg én állok vele szemben?
- Hát te?-, kérdezett rám döbbenten.
- Hát…-, kezdtem bele
- Mi csinálsz te itt nem Magyarban vagy?
- Nem.
- Akkor hol voltál? Mit csináltál eddig?
- Kiminél k…-, nem is hagyta, hogy befejezzem közbeszólt.
- Hol? Te már megint jóban vagy vele és pont a születésnapomon csalsz meg? Hát gratulálok.
- Sebastian nem, félreérted a helyzetet.
- Ezen ugyan mit lehet félreérteni hát most aztán csalódtam benned nem kicsit.
- De Seb.
- Semmi Seb, takarod innen, amíg ki nem doblak.
- Sebastian félreértesz mindent, most elrontottad a meglepetést-, kezdtem sírásba.
- Persze a meglepetést hogy közösen mutatkozol Kimivel engem meg leégetsz, hát gratulálok. Csak hogy tudd ez nem jött össze. Takarod,-, mutatott az ajtó felé.
Sírva távoztam a buliról. Rohantam végig az utcán a korom sötétben, még szerencse hogy nem a buli ruhámban jöttem és hogy rajtam volt a Lucastól kapott melegítőfélő. Csak szaladtam, amíg tudtam. Nem tudtom merre lehetek, de a könnyeimtől már nem is látok. Egy kis utcában voltam mikor nem bírtam már tovább és lecsúsztam a fal tövében és ott sírtam. Nagyon sötét volt, szinte nem is láttam semmit, de most ez érdekelt kevésbé. Most azt hiszi, hogy megcsaltam. Közben meg neki volt minden meglepetés,és most elrontottuk, igen elrontottuk mivel nem csak ő, hanem mindenki benne volt Ari Kimi az őrők és mindenki. Hosszú órákon át ott ültem a hidegben a jéghideg földön és már majdnem állomba sírtam magam mikor egy hirtelen folytán valaki a karjai közé kapott és felemelt majd autóba ültetett. Nagyon álmos voltam és fáztam is. De a megmentőm észrevette és bekapcsolta a fűtést. Annyi erőm nem volt, hogy megnézem ki az. Lehet, elraboltak vagy nem tudom, de erőm sem volt gondolkodni így lehunytam a szeme és elaludtam a jó meleg autóban. A következő kép már egy ismerős helyen volt egy ismerős környezetben. Kimi hálószobájában voltam nyakig betakarózva pizsamában. Már az sem tudom mi történt velem próbáltam összeszedni a gondolataim annyi rémlik, hogy összevesztünk Sebbel meg az hogy utána leléptem de a többi nem. Ekkor nyílt az ajtó és nem más mint Kimi lépett be rajta kezében egy tálcával. Egyből megcsapta az orrom a rántotta illata s ennek hatására hirtelen felültem. De bár ne tettem volna, akkor talán nem szédülnék ennyire.
- Jó reggelt-, köszönt mosolyogva a jégember.
- Kérek egy fájdalom csillapítót azonnal.-, nyögtem alig hallhatóan.
- Máris hozom-, tette le a tálcát az éjjeli szekrényre.
Pár perc múlva egy pohár vízzel és egy aszpirinnel a kezében tért vissza. Leült mellém az ágy szélére kezembe adta a gyógyszert és a vizet s hagyta had igyam meg.
- Mi történt tegnap-, néztem rá de ismét megszédültem így lefeküdtem.
- Összevesztetek te elrohantál és Zürich legelhagyottabb részén találtalak meg. A legveszélyesebb környékre menekültél. Egész este kerestelek azt hittem már elraboltak vagy valami más bajod lett.
- Egyedül akartam lenni nem akartam tovább hallgatni, hogy Seb mit mond, mikor nem hiszi el, hogy mivolt, főleg ha végig sem hallgat. Neked meg köszönöm tényleg kitudja, merre lennék most.
- Ugyan már nincs mit-, legyintett
- Eszünk?
- Ezt csak neked hoztam én nem vagyok éhes-, vigyorgott – Jó étvágyat.
Elkezdtem enni, de ő ki nem ment volna a szobából, nézte, ahogy eszek. Egy hirtelen ötlet vezértelten oda nyújtottam neki a villán lévő falatot. Sokáig gondolkodott el e vegye, de végül megette az egész rántotta így tűnt el, együtt ettük meg. A reggeli befejeztével elvonultam a fürdőbe kicsit összekapni magam. Hosszú fürdésnek néztem elébe, mert eléggé elgondolkodtam miért is jöttem el olyan könnyen és nem könyörögtem neki, de miért is könyörögtem volna egy egyszerű sírással túltettem magam rajta szerettem én egyátalán? Pontosan már ezt sem tudom. A víz már kezdett kihülni de nekem semmi erőm nemvolt kiszállni belőle.
- Jól vagy?-, kérdezte Kimi félve.
- Persze
- Csak már lassan egy órája bent vagy
- Lusta vagyok kiszállni
- Akkor gyere mert megfázol
- Jó-jó-, zártam le a vitát.
Kimásztam a kádból és magamra csavartam egy törölközőt majd elhagytam a fürdőt. Bár ne tettem volna, Kimi az ágyon ült és épp a mai újságot olvasta. Ahogy becsuktam az ajtót egyből rám nézett, láthatóan végigmért majd nyelt egy nagyot. Teljesen lefagyott meg sem bírt mozdulni csak nézett hosszan rám. Elmosolyodtam, és elkezdtem pár ruhát keresni, Kimi pedig még mindig nézte hogy-hogy dobálom a bőröndből a ruháim. Be akartam menni a fürdőbe, de ekkor…….


Seb szemszög……

Nagyon nagy hülyeséget csináltam azzal, hogy elküldtem Zsanettet biztos vagyok benne, hogy ezt egy életen át bánni fogom. Most, is mint hogy inkább az edzésre koncentrálnék, ő jár a fejemben és nem tudok másra gondolni.
- 1124-, folytattam a számolást
- Mennyi-, kérdezet vissza Tommi
- 125-, javítottam ki.
- Tudod mit Sebastian ez így nem megy, fejezzük be mára jó
- De én bírom még,126-, folytattam.
- Bírod, de nem itt jár a gondolatod, húzz innen és béküljetek ki.
- Köszönöm
- Még mindig itt vagy?-, kérdezte szigorúan.
- Már nem
Összeszedtem a cuccom és elmentem zuhanyozni és már úton is voltam Kimi háza felé.
Útközben fogalmazódtak bennem a különböző mondatok mit is mondhatnék, neki kérjek elnézést és majd a nyakamba ugrik… kizárt dolog. Mikor megérkeztem a házhoz rohanva közelítettem meg azt.


Zsanett szemszög…..

Lassan a falnak nyomott és megcsókolt puhán és óvatosan, nem tudtam mit kellene tennem, csókoljak vissza vagy lökjem el magamtól. Nem sok választásom volt, a ruháim a földre hullottak a kezemből majd Rakka nyaka köré fonódtak és egyre szenvedélyesebben csókoltuk egymást. Felkapott majd a fürdőszoba ajtó mellet álló kis szekrényre ültetett. Kezeit a törököző alá csúsztatta és simogatni kezdte a combom, nagyon jól csinálta. Megfordult a gondolat a fejemben hogy itt még visszaléphetek, de minden porcikám azt súgta, hogy ne, végre tegyem meg, legyünk végre egymáséi. Levettem róla a pólóját és a hátát kezdtem el simogatni miközben ö már teljesen máshol járt, mint a combom. Megszakítva a csókot leugrottam a szekrényről és az ágy felé kezdtem húzni, elvigyorodott s közben kikapcsolta az övét. Rólam pedig egy hirtelen mozdulattal kapta le a törölközőt, megállt egy pillanatra és megnézett jó alaposan. Lelöktem az ágyra és lehúztam a nadrágját majd rámásztam. Ráültem a csípőjére és lehajoltam hozzá egy csókra. Végighúztam a kezem kidolgozott felsőtestén és próbáltam a boxerét is levenni, de ennek az lett a következménye, maga alá fordított. Végigcsókolta az egész testem majd egy bizonyos pontnál megállt és a nyelvével kezdett kényeztetni. Nagyon jól csinálta, lassan de mégis durván s így az egész jól jött ki. Mikor már nem bírtam, magamhoz húztam egy csókra, persze én, mint kis cseles közben benyúltam a boxere alá és egyből a lényegre tértem. Mikor már éreztem, hogy eléggé készen állunk mindketten rá lehúztam a boxert és rámásztam, de ismét alura kerültem.
- Biztos szeretnéd-, súgta a fülembe
Nem válaszoltam csak odahúztam még egy csókra, figyelt s a csókunk közben hatolt belém, amit én egy nyögéssel díjaztam ő pedig belemosolygott a csókba. Lassan kezdett bennem mozogni s őrjítő volt, ahogy mindenre figyelt. Egy idő után azonban elegem lett a tempóból és közelebb húztam magamhoz. Értette a célzást s egyből váltott a tempón. Mindketten egyszerre léptük át a gyönyör kapuját, s levegőért kapkodva feküdte le mellém.
- Köszönöm-, csókolt meg ismét.
- Mégis mit?-, kérdeztem vissza
- Azt hogy megtetted.
- Már régóta akartam-, csókoltam meg most én
Ekkor nyílt az ajtó és egy döbbent Sebastian arcot láttunk meg mindketten.


























Tudjátok milyen nap van ma ugye? Bocsi mindenki de nem bírtam ki...Sajnálom átettetek verve..xD

Még 2 kommi és hozom az újat..

Üdv..:$ebitaa

5 megjegyzés:

  1. Háát eezz nagyonnaagy xD megintcsaak átlettem vervee :P Naa várrjuk az "igazi" következő részt :P :)

    VálaszTörlés
  2. Ááááááá ezt nagyon bekajáltam
    xDxD Banyek........útközben megijedtem hogy most akkor nem lesz se meglepetés se buli se semmi...:DD de amikor lejjebb görgettem az egeret és megláttam hogy ez egy áprilisi tréfa megnyugodtam :))))
    A 2 komi most már megvan!! Hozhatod az újat!! :DDD
    Puszií
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  3. nah engem is jol atverte az tuti, de ennek ellenere nagyon tetszett barkicsit sajnaltam sebit :) de ha ez lenne az eredeti akk is jo lenne.. :D kivancsi vagyok mi lesz akkor..

    VálaszTörlés
  4. Ok, kezdtem attól tartani, hogy szegény srácokat tönkreteszed :) kösz a tréfát :D Jó volt, csak a hideg futkosott a hátamon :D

    VálaszTörlés
  5. neeeeeeee már majdnem komolyan vettem :D:D
    a szívbajt akarod rám hozni? :D
    megvan az öt, szóval jöhet már az IGAZI rész :D <3

    VálaszTörlés