2011. március 23., szerda

Kicsit késve de itt a rész..sajnálom hogy várnotok kellet rá de tegnap örültem ha a leckém megtudtam írni annyira fájt a kezem....köszönöm a komikat..nem hittem hogy összejön a megkért darabszám..viszont ennek örülök..
Nem fűzök ide sem konkrét dolgot csak azt hogy Boldog névnapot Diának..így utólag is...szóval ezt a részt neki és Ikremnek..nagyon szeretlek titeket..♥♥♥
A komi határ 5 és itt az új rész.. :D

Mindenkinek jó szórakozást

Üdv..$ebitaa..


47.RÉSZ

…………………..

Egy gyors tusolás után magamra kaptam a köntösöm és lementem enni valamit. A csajok már javában töltögették hasukat Kimi pedig épp a rántottát készítette.
- Sziasztok-, ültem le én is közéjük.
- Szia-, vigyorgott Kimi- Kérsz te is?-, biccentett a kaja felé.
- Ühüm.
- Ha kérsz, mellé valamit ott van a hűtőben.
Felkeltem és előkerestem a hűtőből a paradicsomot. Majd a kést és egy tányért és elvágtam. Mire leültem a rántotta és a kenyér is előttem volt. Mindenki jóízűen evett mikor csengetek. Kimi felkelt és kinézet a konyha ablakán.
- Sipirc, fel kajástól együtt. Sebastian az-, irányított fel minket.
- Ha elszólod, magad megharaplak.
- Azért annyira örült nem vagyok.
Felszaladtunk az emeletre, de előtte berugdostam a cipős szekrény alá a csajok és az én cipőimet.
Hallottam, ahogy nyílik az ajtó és bejön, Sebastian köszönt majd kérdezősködik.
- Te tudtad, hogy Zsani hazament.
- Micsoda?
- Igen hagyott egy cetlit hogy dolga van Magyarba és lelépett.
- Az komoly.
- De miért nem hívod fel?
- Próbáltam, de nem elérhető egyszerűen nem veszi fel.
- Még egy próbát megér nem?
- Jó.
Én azonnal kaptam a telefonom, lehalkítottam és bementem a fürdőbe. Vártam a hívást és hogy mit mondjak neki. Pár perc telet csak bele és megjelent a kijelzőn a neve és a képe.
- Szia, Kicsim-, köszöntem.
- Szia
- Bocsi hogy eltűntem és nem vettem fel a telefont, de baj van itthon és kezelnem kell a helyzetet.
- Semmi baj, de odautazom, ma délután már ott leszek.
- Nemkell már holnap reggel nálad leszek, ígérem. -, ha tudná, hogy még ma este látni fog, és nem akárhogy.
- Biztos.
- 100%
- Szeretlek, de most mennem kell, majd még látjuk egymást. Szia
- Én is téged. Szia-, bontotta a vonalat.
Óriási sóhaj szakadt ki a mellkasomból majd hallottam, ahogy Seb búcsúzik, és ahogy csapódik az ajtó.
- Ez meleg volt-, nyitott be a szobába Kimi.
- De megoldottuk-, léptem ki mellette az ajtón kezemben a szinte már üres tányérommal.
Lassan ballagtunk le a lépcsőn és eszembe jutott a készülődés.
- Mikor is kezdődik a buli?-, néztem Kimire.
- 9 után.
- Csajok kész leszünk? -, kérdeztem a lányokat, mert már lassan 2 óra volt.
- Simán.
- Jó, de hát még el is kéne próbálni párszor.
- Nekem le kell lépnem Sebhez 6 után.
- És mi kivel fogunk menni?
- Jön Lucas értetek.
- Mindenről gondoskodsz, köszi-, nyomtam puszit az arcára.
- Sokba kerül ez még nektek-, nevetett fel.
- Szerintem, amit este látni fogsz, elég lesz-, nevetett Brigi.
- Majd meglátjuk.
A lányokkal megbeszéltük, hogy ők megfürdenek, addig én válasszam ki nekik a ruhájukat. Felmentem a vendégszobába és megkeresetem az óriási fehér bőröndöt, amiben a fellépő ruhájuk volt. Épp egy rózsaszínt nézegetem, mikor megszólat a telefonom.
- Ari-, sóhajtottam fel majd felvettem.
- Szia, te táncosnő.
- Na, az még nem vagyok-, nevetem fel.
- Megvan a bárszéked, és ahogy megbeszéltük fél 10-kor jöttök, a hátsó bejáraton átöltöztök, én addig lecsitítom a tömeget és előkeresem az ünnepeltet. Aztán beszélek, a dj-vel úgyis a spanyolunk zenél így könnyű lesz. A meglepi,után úgy eltűntök, ahogy jöttetek persze az öltöző elé szereztem 2 biztonságit, aki csak téged a 2 lánnyal és engem enged az öltözőbe.
- Szuper vagy -, örvendeztem.
- Tudom-, nevetett.
- És ahogy eltűntünk átöltözünk és megjelenünk a bulin.
- Akkor minden tökéletes?-, kérdezte félve.
- Az, de most leteszem, mert a lányok most jöttek a fürdőből és készülünk-, nevettem.
- Jó add át Timinek és Briginek az üdvözletem és majd este találkozunk. – Kéz és lábtörést vagy mi, inkább verjétek le a csillagokat ezzel az ajándékkal-, bontotta a vonalat.
- Bolond nőszemély-, vettem a kezembe a ruhákat.
- Brigi áthoznád a szobámból a sminkes bőröndömet?
- Persze.
- Addig én mosok hajat, mert az elmaradt. -, húzódtam vissza a fürdőbe.
- És mi melyiket vegyük fel?-, faggatott Timi.
- Amelyiket akarjátok, az enyém ott van a szobámba a szekrényen.
- Jó, de siess.
- Próbálok-, csuktam magamra a fürdő ajtót.
Mire vizes hajjal visszatértem a lányok közé addigra ők már javában a hajukat csinálták hagytam had legyen kész előbb az övék és utána kezdek neki az enyémnek. A tükör előtt kezdték el csinálni, és amit műveltek nagyon nem tetszett. Tiszta kóc voltam, de csak a hajam vége, két oldalról tupírozták a hajam.
- Mint valami boszorkány-, nevettem el magam mikor már nem tudtam mást tenni.
- Nem tetszik-, kérdezte Timi komolyan
- Ha így fog kinézni nem-, forgattam meg a szemeim.
- Akkor, most ha bánod, ha nem elfordítunk-, fordították meg a székem a tükörnek háttal.
- Tehetek mást?-, néztem komolyan rájuk.
- Nem-, szólaltak meg egyszerre.
A későbbiek során éreztem, hogy tupíroznak tűznek lakkoznak, zseléznek, vasalnak. De elképzelésem nem volt mi lesz a következménye az biztos, hogy nem bírom majd kifésülni. Háromnegyed óra telt bele mire a hajam elkészítéséről áttértek a sminkemére. Épp az alapozott kenték fel mikor Kimi belépett az ajtón.
- Rakka mond, hogy jó lesz-, csuktam be a szemeim
- Szóval még nem láttad-, nevette el magát.
- Még nem-, sóhajtottam.
- Jónak jó lesz te boszi-, ült le az ágyra.
- Köszöni jöttél ugye?
- Igen mert indulok, Sebastianhoz addig ti készüljetek, ha kész vagytok, jön értetek Lucas és ott az öltözőben ellesztek. A ház kulcsát hozd, magaddal majd odaadod az öltözőben.
- De te oda nem jöhetsz be, biztonságiakat kaptunk
- Tudom, jól de nyugi szóltam Arinak. De most már tényleg megyek. -, jött közelebb és adott egy puszit az arcomra. Majd elővette a fényképezőjét és kattintott párat.
- A buli után kérem őket, de csak ha mindenről lesz kép-, nyújtottam neki nyelvet.
- Majd ott találkozunk-, kacsintott
Bólintottam és hagytam had mennyen el.
- Soká lesz még kész-, kérdeztem a csajokat.
- Ha ilyen türelmetlen vagy igen.
- Akkor nem vagyok az-, csuktam be a szemem, hogy felkerülhessen a szemfesték is.
A másfél órás készülődés gyorsan eltelt és már negyed 8 volt. Ahhoz képest gyorsan készlettünk. Mikor a lányok visszafordították a széket és hagyták had nézem meg magam döbbenten tanulmányoztam az arcom, mert kicsit sem hasonlítottam magamra. Tupírozott haj nem kicsit vörös rúzs és a szeme elég visszafogott volt arany és rózsaszín kombináció.
- Profi munka
- Tudjuk-, nevettek.
- Most megcsináljuk, a sajátot aztán lassan indulhatunk.
- Jó addig én felöltözök.
- Tényleg még nem is láttuk a ruháid muti csak
- Mindjárt áthozom őket.
Amíg ők a festéket kenték magukra én áthoztam a táncos ruhám a kiegészítőivel és a buli ruhám a cipőjével.
- Azt a mindenét csaj
- Választotál ám ruhát-, döbbent meg Brigi
- Talán nem jó-, kérdeztem aggódva.
- Még hogy nem jó szerintem az összes pasi rád mászik, ha kilépsz benne.
- Én csak egyet akarok.
- Kimi-, szólaltak meg egyszerre.
- Nem Sebet-, nyújtottam nyelvet.
A lányok lassan készültek én már térdnadrágban és egy fekete pólóban vártam őket és pakoltam a bőröndöt. Ruhák, cipők, váltó ruhák, hajformázok, ha igazítani kéne és végül, de nem utolsó sorban a kenceficék. Fél 9 után hívtam Lucast hogy teljesen készen állunk az indulásra.
- Szia Lucas ha gondolod, jöhetsz
- Szia 10 perc és ott vagyok addigra legyetek kész hogy már csak a házat kelljen zárni-, bontotta a vonalat.
Kivittük a bőröndöket az előszobába az ajtó mellé mindenhol leoltottuk a villanyokat, mert már kezdet kint sötétedni és a pakoláshoz nem igazán látunk, mikor megérkezet a Brazil a ház elé csak a BMW dudáját hallottuk. Mindenki magára kapta a szandálját majd elhagytuk a házat. Lucas segített betenni a bőröndöt a csomagtartóba és mindenki beszállt az autóba.
- KB mennyi az út-, hallottam meg barátnőm hangját a hátsó ülésről.
- 30 perc alatt odaérünk-, koncentrált az útra
- Remélem nem baj, hogy értünk jöttél.
- Jaj dehogy baj minden jóban benne vagyok-, vigyorgott rám.
- Akkor jó.
- Amúgy meg csinik vagytok-, nyögte ki.
- Köszi-, vigyorgott Brigi.
- Akkor még nem láttál a ruhánkban-, húzta az agyát Timi.
- Majd később-, állt meg a piros lámpánál a Brazil.
- Lányok, ha odaértünk az öltözőben még próbálnunk kell, ugye tudjátok. -, fordultam feléjük
- Lesz még rá időnk-, nézte Brigi az óráját.
- Lesz hát még csak háromnegyed 9 lesz a buli meg negyed óra múlva kezdődik és ti tudtom szerint fél vagy háromnegyed 10kor táncoltok-, szólt közbe Lucas.
- Pontosan-, helyeseltem.
Amint megérkeztünk a Club elé már javában hangos zene szólt, de a vendégek szinte még sehol.
- Ezeket vegyétek fel-, nyomott a kezünkbe Lucas egy-egy kapucnis pulóvert.
Nem ellenkeztünk magunkra kaptuk a ruhadarabot majd szó szerint beosontunk a hátsó ajtón. Az öltöző előtt azonban megtorpantunk.








3 megjegyzés:

  1. Ez most komolyan gondolod???????????????? Itt abbahagyni!? o.O Hogy tehetted ezt! :DD Most bedurciztam....Nem ám xD Juujuuj de mi történt kivel találkozott, csak nem Sebivel?? Remélem nem, mert akkor oda a meglepetés...:(. Amúgy meg nagyon durva a csaj haja xD wáá olyan boszis :P de hogy fogja majd kifésülni ezt?? xD Ja ésésésés nagyon köszönöm hogy kiírtad hogy "Boldog Névnapot" :DDDD
    Remélem nagyon nagyon gyorsan hozod az új részt, mert már nem bírom ki!! xD Annyira kíváncsi vagyok a bulira.(ha egyáltalán lesz buli, mert az is lehet hogy buli előtt balhé lesz és lefújják, de rem. nem)
    Pusziíí
    Dia♥

    VálaszTörlés
  2. Háát ezzaz.. énis nagyon kíváncsi vagyok már, és várom hogy mi lesz a bulin :) Na meg hogy kit láthatott meg.. Te nagyon értesz ahoz hogy húúzzál minket :P És köszii Ikrem hogy nekem ajánlottad. Szeretlek ♥♥

    VálaszTörlés
  3. Szuper rász, várom a végkifejletet

    VálaszTörlés