2011. március 18., péntek

EREDMÉNYHIRDETÉS

Hát..ahogy ígértem itt vagyok és nem játszok tovább senki idegrendszerével igaz csak futtában érkeztem mert elég fáradt vagyok egy tablófotózáson vagyok túl és épp a szülinapi köszöntésemre indulok..Igen ma van a szülinapom :D
De térjünk a lényegre..nehéz döntés volt a zsűri számára kiválasztani az első három helyezést de végül megszületett :D Így most közé is teszem mindenki nagy örömére. A novellákat ha nem bánjátok majd inkább holnap vagy holnapután rakom fel mivel szeretném hallani a Boldog szülinapot szót :D
De mielőtt leleplezem a nyerteseket itt van a mindenkinek meg ígért jutalom :D

Meglepik:


































És végül hogy tényleg mindenki örüljön itt az első hármas GRATULÁLUNK mindenkinek..
















Gratulálunk mindenkinek még egyszer mindenkinek..csodás novellákat kaptunk csodás íróktól...

Puszii:$ebitaa

Ui: A következő rész azonnal megkapjátok amint kapok még 1 komit :D

3 megjegyzés:

  1. Jujj köszönöm szépen és nagyon örülök a 2. helynek:) Nem gondoltam volna, hogy érek el helyezést.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a díjat...:)
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  3. Van egy olyan kérdésem,hogy nem olvashatjuk el a novellákat? Én nagyon kíváncsi lennék rájuk! :D
    Előre is köszi! <3

    ui: Mikor hozod a buli folytatását?

    VálaszTörlés