2011. március 4., péntek

46.RÉSZ

Meghoztam az új rész..nagyon szégyenlem magam mert a komikat hamar megkaptam és a résznek már rég fent kéne lennie de mentségemre legyen beteg vagyok nagyon beteg...és örülök ha levegőt tudok venni rendesen nem hogy még ide is figyeljek..ezt tényleg sajnálom..:(
Nem sok mindent fűzök a részhez..Csak hogy Ikremnek és a fogadott maminak emellett még Áginak és Fikusznak..szóval jó olvasást..
8 komi és itt az új..

Puszíí:$ebitaa...♥


…………….


Beledobáltam pár lényeges cuccot a bőröndbe majd rohantam le Kimihez.
Amikor megérkeztünk a házához már kezdett besötétedni. Megálltunk a kocsi feljárón majd a vásárolt cuccokkal és a bőrönddel bementünk a villába. Bevittem a bőröndöt a vendégszobába és a most vásárolt ruhákat is. A táncos ruhát felakasztottam a szekrény nyitófülére majd lementem a földszintre.
- Rakka van itthon kapucsínó por?
- Aszem van-, jött le egy kényelmesebb ruhába
- Na és merre?
- Másik szekrény
- Megvan-, vettem elő egy poharat.
- Én is kérhetek?
- Persze-, adtam neki oda a port.
- Köszi
- Aj mikor jön már Timi annyira várom a holnapot.
- Elhiszem-, kezdte kavargatni a port és a cukrot.
- Baj van-, Álltam mellé és simogattam meg a hátát.
- Nincsen-, hagyott egyedül a konyhában.
- Kimi kérlek, mond el -, mentem utána a lépcsőfordulóig.
- Biztos tudni akarod?
- Igen.
- Bánt, hogy nem nekem táncolsz holnap bánt, hogy nem az én barátnőm vagy és bánt az is hogy lehet, hogy nem tőlem vagy terhes.
Nem mondtam semmit csak lecsúsztam azon a lépcsőfokon és megtámasztottam a hátam. Tudtam, hogy az a baja hogy nem vele vagyok, de nem merte eddig beismerni igazán. A mai nap folyamán még jobban erősítetem a köteléket. Határozottan felálltam és bementem a hálószobájába ott ült az ágyon nekem hátal és bámult ki az ablakon a sötét utcára.
- Meny ki kérlek-, meg sem fordult.
- Nem-, mondtam neki határozottan nemet.
Elé sétáltam és belemásztam az ölébe úgy, hogy a lábai az enyémek között legyenek, csak hosszasan nézet rám és várta mit teszek. Magam köré csavartam karjait és csókolgatni kezdtem a nyakát. Egyre gyengében csináltak láttam, hogy élvezi, tetszet neki hogy nem ő irányit. Betette a kezeit a pólóm alá és simogatni kezdte az oldalam, annyira jóleset, hogy valaki kényeztet. Majd egy hirtelen ötlet vezérleten, mohon megcsókoltam s egyre lágyabb lett az egész. Annyira kívántam már hogy csak minden porcikám érte volt képes mozogni, lassan de félénken csókolt vissza, teljesen az ölébe ültem és a dereka köré csavartam lábaim hogy még jobban érezhessem ö menyire akar engem. Abbamaradt a csók és most ö kényeztette a nyakam lassan és érzékien csinálta, egész testem beleremeget. Egyre jobban hozzásimultam azt akartam, hogy minél jobban érezze, menyire akarom öt, de nem lehet.
- Köszönöm-, fordítót maga alá majd lopott egy csókot és elhagyta a szobát.
- Istenem-, nyögtem fel majd én is lementem.
Kimi lent épp a cipőjét húzta és a kocsi kulcsot kereste.
- Hová mész.
- Van egy kis dolgom -, persze úgysincs dolga tudom hova akar menni
- Ne meny el kérlek.
- De ki kell szelőztetni a fejem.
- Akarlak Kimi érted?-, léptem egyre közelebb.
- Én is téged, de nem lehet.
- Akkor se menj el létszíves.
- De-, nyitotta ki az ajtót, de nem engedtem neki elálltam és megcsókoltam lassan elkezdtem kibontani az övét, hogy minél előbb a tárgyra térhessünk
- Ha felizgattalak most már nincs vissza út.
- De van-, állatot meg.
- Kérlek, tegyük meg és legyünk minél hamarabb túl rajta s tekintsük meg nem történtnek.
- Látod, én nem tudom annak tekinteni. Most megyek, és semmivel nem tudsz visszatartani-, lépet ki az ajtónk.
Annyira megbolondított ez a pasi soha nem éreztem még ilyet annyira akartam, hogy egymásaik legyünk, hogy el sem tudom mondani. Ahogy csókol, szint összeég a szánk, és ahogy ölel, senki nem tud, úgy ölelni olyan mindent megtenne értem ölelései vannak. Ekkor csengetek, rendeztem vonásaim és ajtót nyitottam. Az ajtóban Timi és Brigi álltak.
- Csajok-, ugrottam a nyakukba és kitört belőlem a sírás.
- Mi a baj?-, kérdezte Timi kétségbeesetten.
- Pakoljatok le a vendégszobákban és elmesélem.
Így is tettek mindketten kipakoltak majd kiültünk a konyhába és mesélni kezdtem. A bizonyos találkozás óta egészen máig. A lányok nagyon nem akartak félbeszakítani, látszott rajtuk. Mikor végeztem Timi végre kinyögőt, egy mondatot.
- Ez igen csaj mióta nem találkoztunk voltak ám események.
- Igen történt pár dolog
- De akkor miért nem vele vagy?
- Mert nem tudok választani.
- Menj fürödni aztán alud ki a mai napot. Holnap olyan napunk lesz, hogy leveri a csillagokat. -, nevetett fel.
Így is lett felmentem a szobába és összeszedtem a fürdéshez való cuccokat. Lassan becsoszogtam a fürdőbe, de nem volt erőm levetkőzni, leültem a földre és lerángattam magamról a ruhát. Megengedtem a vizet és öntöttem bele habfürdőt. Az egész fürdőt kókuszillat járta be, figyelem elterelésnek pont jó volt. Már majdnem elaludtam a kádban, de kezdett kihűlni a víz így inkább kimásztam és magamra terítetem egy fürdőlepedőt. Belenéztem a tükörbe, de inkább ne tetem volna. Nagyon nyúzottan nézek ki, holnapra össze kell szednem magam, mert így nem lesz bulii az egész történetből.
Visszamentem a szobába és felvettem a pizsamám. Mire leértem a földszintre a lányok épp mentek fel aludni a fürdésen már ők is túl volta.
- Jó éjt Zsani-, köszönt Brigi majd Timi is.
- Nektek is lányok-, oltottam le a villanyt a nappaliban.
Az egész házra sötétség borult és csak a konyhaasztali Led égők világítottak. Éppen kis köröket rajzolgattam az asztalra mikor nyitódott a bejárati ajtó. Tudtam, hogy csak kinek van másik kulcsa a lakáshoz ezért nem lett volna értelme felállni. Hallottam amint becsukja, az ajtót majd lerúgja a cipőit, és ahogy lassan megindul, az emeletre majd benyit valahová. Ismét lépcső zaj és nyitódót a konyhaajtó. Szóval az én szobámba nézett be. Istenem most kegyelmez, és ne legyen semmi.
- Szia-, köszönt halkan majd elsétált a konyaszekrényig és kivett egy tányért.
- Szia-, köszöntem én is.
- Miért nem alszol-, vette elő a kenyeret és a vajat.
- Mert nem tudok-, sóhajtottam.
- Adnál egy kést-, kérdezte meg.
- Persze-, húztam ki a konyhapult fiókját és átadtam az eszközt.
- Köszi.
Elővett két kenyeret és elkezdte kenni majd felállt a kést beledobta a mosogatóba a kenyeret és a vajat pedig a helyére tett. Én eközben elvettem az egyik szelet kenyeret.
- Kérsz még?-, kérdezte meg mikor leült.
- A-a-, ráztam meg a fejem.
- Akkor jó étvágyat.
- Ühüm.
Jó ízűen megettem a kenyeret majd elcsoszogtam a hűtőig. Épp megfogtam az üdítős dobozt mikor megéreztem Kimi kezeit a derekamon a fejét pedig a vállamnál, és ahogy a lehelete az arcomhoz ér.
- Haragszol-, fordítót szembe magával és a hűtőnek nyomott.
- Nem-, sütöttem le a szemeim.
Nem szólt, semmit csak elhagyta a konyhát. Hülye Zsani hülye… kezdtem mondani magamban.
- Kimi-, kiabáltam utána az ajtóból.
- Mond.
Odarohantam hozzá és szorosan megöleltem.
- Alszol velem-, kérdeztem fojtott hangon.
- Biztos? -, kérdezett vissza.
- Aha-, fúrtam a fejem a nyakában- Olyan jó az illatod, szeretem-, mosolyodtam el.
- Örülök, hogy tetszik.-, nevetett fel halkan. – Nyomás búj, be az ágyba én megfürdök, aztán megyek-, nyomott egy puszit a homlokomra.
- Szuper-, csókoltam meg a nyakát.
Dalolászva mentem fel az emeletre és vettem át a sexi pizsim. Majd bebújtam az ágyba.
Fél óta telt el és Kimi egy fehér pólóban és egy fekete bokszerben jelent meg.
- Azt hittem Forma-1-es tempóban jössz-, nevettem fel.
- Ez rallys volt-, ült le az ágy végében.
- Ott fogsz aludni-, kérdeztem odamászva hozzá.
- Héj rajtad az előbb még nem ez volt.
- Nem tetszik-, álltam fel és forogtam körbe.
- Dehogynem
- Na, gyere akkor-, fogtam meg a kezét és felmásztam az ágyra. - Feküdj már ide. -, néztem rá bocsi szemekkel.
- Biztos.
- Kimi ha nem fekszel ide 1 percen belül meg haraplak. -, szóltam rá fenyegetően.
- Jó-jó-,tette fel védekezően a kezeit.
Lefeküdt majd bevackoltam magam a mellkasához.
- Jó éjt bajnok-, nyomtam egy puszit a mellkasára majd a kezem ráraktam a derekára.
- Jó éjt-, tette kezeit a fenekemre.
Nem kérdés mikor aludtam el, mert mindez azonnali hatállyal történt meg. Kellemesen végigaludtam az éjszakát, de az ébredés nem volt az. A lányok rohantak be a szobába kezükben a laptopjuk, amin elég hangosan szolt a zene.( http://www.youtube.com/watch?v=6giXgG6qQzo ).Mikor beléptek a szobába megdöbbenve látták, hogy mi egymás karjaiban nézzük ahogy ők mit művelnek. Kimi legszívesebben eltűnt volna a föld alá.
- Bocsi fiatalak nem akartunk megzavarni semmit-, nevetett fel Timi.
- Nem zavartatok meg semmit-, nevettem fel.
- Na de megyünk is-, jött az ötlet Brigitől.
- Majd én megyek oké lányok-, nevetett fel Rakka. Majd egy puszit lehelt a számra és eltűnt.
Boldogan dőltem hátra az ágyban és sóhajtottam fel.
- Ááááááááá-, kiabáltak a lányok.
- Mi az-, kérdeztem meglepetem.
- Zsani és Kimi ülnek egy fán csó-ko-loz-nak-, ugráltak és nevettek közben.
- Bolondok, komolyan, mint két 9 éves-, nevettem el magam.
Dúdolva foglaltam el a fürdőt mert már délelőtt 11 óra volt.

8 megjegyzés:

  1. Érdekees réész :) ;) De nagyon jóóóó..tetsziik :)

    VálaszTörlés
  2. Na akkor most mi van? :D Ejj döntse már el végre hogy ki kell neki, mert ezt sokáig nem művelheti :D Vagy Kimi vagy Sebi! A kettő egyszerre nem megy xD Vagy egyik sem :) és inkább időt kér...
    Amúgy szuper rész lett!!!!!! :DD Várom a folytatást :DDD No meg a bulit is :DDD

    Puszíí
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  3. hűha, már követhetetlen :D
    de azért nagyon várom a folytatást, ha ezt Sebi megtudja, huhuhh :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Van számodra egy ajándékom a blogomon!!! :D
    Egy díj!
    http://www.anagyutazas-dia.blogspot.com/
    Pusziíí
    Dia :)

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Ejjejj.Eldönthetné már hogy mit akar..:'D
    Már így nagyon nehéz lesz követni.:P
    Összesítve nagyon jó lett.:D

    Grat.Ági.;)

    VálaszTörlés
  6. szia :D hat sztem is mar eldonthetne, de en siman kimit valasztanam, nekem o itt jobban bejon nekem ahogy irsz rola :D
    mondjuk valoszinu en se tudnak valasztani kettejuk kozul :D
    kivancsi vok a folytatasra :)

    VálaszTörlés
  7. Ha jól olvastam ez a komi kell a kövi részhez...:P Na akkor HAJRÁ!!!!!:P
    pusza: szabus

    VálaszTörlés