2011. február 27., vasárnap

45.RÉSZ.


Újra itt a friss magatoknak köszönhetően.
Köszönöm mindenkinek a komikat..
Nemfűzők sok mindent a részhez csak annyit hogy Boldog születésnapot Timinek (Alofun)
Szóval ezt a részt neki..Ikremnek és a fogadott maminak..
Most csak 3 komit kérek és kapjátok az újat..
Jó olvasást.

Puszíí:$ebitaa

………………..


- Mi az?
Kimi még mindig az ajtóban állt én akkor már futottam a ruhák felé.
Rakka egyre csak közeledet. Egymás után vettem le a ruhákat és magam elé tartva forogtam benne.
- Ez az, amire gondolok-, kérdezte olyan teljes arcból vigyorral
- Igen ezek Moulin Rouge ruhák.
- Te jó isten és mi közöd neked ehhez.
- Van egy barátnőm, aki Párizsban táncosnő és voltam vele rengetegszer táncolni.
- Te is táncoltál?
- Igen-, vörösödtem el teljesen.
- Fuuu te azt, hogy megnézném-, kajánkodott.
- Hát lehet örült ötlet, de megnézheted.
- Na, lássam, búj bele.
- Nem mert nekem erre nincs plusz költekeznivalóm, és ha felveszem, beleszeretek.
- Táncolj holnap Sebastian buliján úgy ő sem lesz ki és én is élvezhetlek. -, jött egyre közelebb.
- Meg vagy örülve?
- Teljesen komolyan gondoltam.
- Egyedül nem fog menni
- Akkor hív el a barátnőd is
- Kimi te meg vagy bolondulva.
- Akkor csak az én kedvemért, ha Sebnek máshogy hoztál már örömet. Kérlek. -, simogatta meg az arcom.
- Legyen
- Igen-, húzódott győztes mosoly az arcára.
- Hívom, Timit remélem, ráér.
- De aztán választunk ruhát és én állom.-, kacsintott rám.
- Biztos?
- Teljes mértékben.
- Oké.
Megkerestem Timi számát és megnyomtam a hívó gombot.
- Csaj remélem nem zavarlak
- Béjjbii dehogy zavarsz, neked mindig elérhető vagyok.
- Képzeld voltunk vásárolgatni az egyik ismerősömmel és kezembe akadt pár táncos ruha. Nem tudom mennyire vagy tisztában vele, de én most együtt vagyok Sebastian Vettelel és holnap születésnapja és én meg az egyik barátja kitaláltuk, hogy táncoljak neki.
- Csajszii ez király ötlet, de mi közöm van nekem hozzá?
- Hát csak annyi hogy egyedül biztos bebukom. És tudod táncoltunk mi már együtt.
- Táncoljak veled?
- Kérlek szépen
- Viszem Brigit hogy hárman legyünk.
- Imádlak.
- Én is, de ruhád van?
- Nincs de most vészek-, mosolyogtam Kimire.
- Jó, de hová kell menni. Azt valahogy tudom, hogy Svájcba.
- Igen majd elküldöm a pontos adatokat, ha hazaértem sms-ben
- Rendben
- Szia
- Szia
- Aludhat nálam a barátnőd, hogy Seb ne gyanakodjon. Elkészültök, nálam haj smink meg mi tudom én még mit szoktatok-, nevette el megát.
- Köszönöm-, ugrottam a nyakába.
- Ne köszönd -, nyújtott nyelvet .- mondjuk azt Sebnek, hogy elutazol haza, mert családi gondok vannak, de vasárnap reggel már itthon leszel és akkor ö nem fogja tudni hogy te mire, készülsz vagy hogy készülsz e valamire mert ha 4 órával előbb lelépsz akkor sejteni fog valamit. S amíg ö azt hiszi, Magyarba vagy addig aludhatsz nálam és nyugi türtőztetem magam.
- Oké legyen-, indultam meg egy rakat ruhával a próbaterembe.
- Vigyek még én is?
- Igen kérlek
Bepakoltam a ruhákat majd öltözni kezdtem. Az első egy piros elég nagy dekoltázzsal ellátott darab volt. Ahogy kiléptem Kimi szája tátva maradt. Kisseb divatbemutatót tartottam majd megálltam a fülke előtt és kérdően néztem Kimire aki csak megrázta a fejét. Így ment ez minden egyes darabbal míg egy igazán Sexi lila fűzős fekete mini nadrágos tüllös darabban léptem ki.
- Istenem kegyelmez-, szólalt meg Kimi – hogy nézhet valaki így ki és ez a ruha istenien nézel ki csajszi
- Akkor ez lesz-, kérdeztem s lehajolva végigsimitottam a lában.
- Ha abba hagyod igen.
- Nem tetszik-, csináltam megint ugyanezt
- Dehogynem.
- Ehhez szükség lesz még pár kiegészítőre, hogy ne ismerjen fel Seb. -, gondolkodtam el.
- Segíthetek?-, kérdezte a boltos.
- Igen szükségem lesz egy lila cilinderre egy lila tollas legyezőre és kesztyűre, pár nyakláncra és egy csizmára.
- Máris hozom-, hagyott ott mosolyogva.
- Figyelj Zsani ha Seb meglát ebben a cuccban nem is tudom, hogy fogalmazzak.
- Úgy fog bámulni, mint te?
- Ne legyél már gonosz-, forgatta meg a szemit.
- Nem vagyok gonosz csak majd kiestek a szemeid.
- Hát lehet. De szerintem nem kell, neked másik ruha lehetsz te ebben is.
- Persze majd egész este ebben fogok flangálni a te kedvedért.
- Nem csak az enyémért. -, nézett le az ölébe.
- Kimi
- Igen-, vigyorgott
- Hagy abba.
- Igenis -, nevetett lesz.
- Tessék, kisasszony a cipőt nem tudom, milyen méretben kell honi ezért inkább azt majd maga kiválasztja. -, adta a kezembe a kiegészítőket majd otthagyott minket.
Én visszaöltöztem addig Rakka türelmesen várt és felrakta a választott ruhát a vállfára majd ráhúzta a fóliát. Elmentünk nézni cipőt a ruhámhoz és csizma is kellet.
Hosszas válogatás után egy fekete magas sarkú mellet döntöttem rajta pár varrott motívummal és egy fekete csizmát. Már éppen a délutáni fagyinkat indultunk elfogyasztani mikor csörgött a telefonom. Ari hív gondolom a bulival kapcsolatban.
- Szia-, köszönt.
- Hello
- Merre vagy?
- Kimivel voltam orvosnál aztán meg elmentünk vásárolni.
- Értem.
- Mert miért kérded?
- Jönni kéne megnézni a helyet.
- Baj van?
- Nem nincsen, csak szeretném, ha látnád.
- Kimi te tudod hol lesz a buli igaz?
- Igen, mert?
- Meg kéne nézni a helyet.
- Háromnegyed óra és ott vagyunk.
- Hallottad Ari?
- Igen hallottam akkor majd találkozunk, sziasztok.
- Szia
Kimi szép szemekkel nézet rám.
- Mondjad, drága mi van.
- Ugye fagyit azért veszünk.
- Mennyi idő az út oda?
- 30 perc körül.
- A te tempódba-, nevettem el.
- Akkor 20
- Jó együnk fagyit.
- Oké -, csillogtak a szemei.
Bementünk a legközelebbi cukrászdába és rendeltünk egy-egy kehely fagyit majd gondoltuk, ami eljutunk, az autóhoz megesszük. Így is lett mikor odaértünk nekem még volt egy kicsi de Kimi betakarított mindent. Beraktuk a vásárolt ruhákat az autó csomagtartójába vagy épp a hátsülésre pakoltunk. A táncos ruhám az ablak felet logó vállfa tortóra raktuk nem igazán akartam, hogy összegyürködjön. Majd útnak indultunk a buli helyszíne felé, útközben megírtam Timinek hogy Kiminél alszok én is és onnan indulunk holnap. Minden tetszet neki és megegyeztünk, hogy este 9 felé már itt is lesz. Mivel pont Spanyolországban voltak. Lassan de biztosan értünk egy nagy bár elé. Ami mit tagadás kívülről is elég puccosan nézett ki. Belépve egy előtér fogadott minket pár székkel a folyosón és az értékmegőrzővel. Beljebb halk zene szolt és mindenütt fények voltak. Az asztalok már megterítve, gyertya szalvéta tányérok evőeszközök. Nagyon tetszett a hely főleg a bár és persze a székek. Mi is olyannal fogunk táncolni gondolkodtam el.
- Sziasztok-, köszönt Ari majd egy-egy puszival üdvözölt.
- Ez eszméletlen-, néztem még egyszer körül.
- Szóval tetszik, akkor jó munkát végeztek,ez tetszik.
- Jó munka volt-, öleltem át.
- Gyere, megmutatom a másikat. -, húzott magam után.
- Milyen másikat?
- Ezt-, tárta szét az ajtót.
Bent egy dj pult pár bőrfotel és egy táncparkett volt.
- Ari imádlak-, adtam neki puszit.
- Akkor tényleg tetszik.
- Tetszik, tetszik, de kell nekem még egy nagyon csini bárszék, mert van egy meglepetésem.
- Méghozzá?
Elmeséltem neki mivel készülök ő meg csak tátott szájal nézte, hogy ezt komolyan gondolom e. Persze én mondtam neki, hogy igen, de egyáltalán nem foglalkozott vele csak a ruhát akarta látni. Kimentünk az autóhoz és megmutattam neki.
- Te jó isten ez micsoda? Valami fehérnemű-, pislogott.
- Hát valami olyan-, nevetem.
- Na, jó ez Sebnél kiveri a biztosítékot.
- Az biztos-, szálltam be Kimi mellé az autóba.
- Na, akkor megszerzem neked a külön bárszéket és minden más rendben lesz. Sziasztok.
- Pá-, köszöntem el.
- Szia-, búcsúzott Rakka is.
Hazafelé az utunkat úgy terveztük, hogy elmegyünk nekem cuccokért és Zsófinknak is csak levelet írok, hogy elmentem Magyarba ö csak maradjon, nyugodtam vasárnap reggel már itt leszek.


4 megjegyzés:

  1. Naagyoon köszönööm <3 <3 :) Várjuk megintcsak hogyan folytatódik :P

    VálaszTörlés
  2. Atya világ mi lesz itt??!!! Már nagyon várom a folytatást! Remélem majd sikerül a meglepetés és rem. senki nem fogja elrontani :DD Úgy érzem nagy sikert fog aratni Zsani és a lányok ( főleg gondolok én a fiukra) felÁLLva fognak tapsolni xD xD xD xD (nem vagyok ám perverz) xD xD xD Siess a folytatással!!! :D

    Puszíí
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  3. sebastianvettelfanfikusz.2011. február 28. 5:08

    zsófi egy spanyollal van,ugye?*-*

    tudod,ki voltam.:D

    VálaszTörlés