2010. május 28., péntek

2.RÉSZ

...........

….Éppen a Wiliamss boxja előtt haladtam mikor egy hang utánam szólt.
- Várj-, kiáltott felém.
Mikor megfordultam láttam, hogy Jaime Alguersuari az.
- Igen, tessék-, huztam fel a szemöldököm meglepetten.
Bernie küldött le a VIP padockból hogy szoljak hogy ott vár
- Köszönöm - mosolyogtam rá.
- Felkísérhetlek?
- Persze. miért ne?
- És hogy vagy?
- Köszönöm jól
- És te –kérdeztem volna.
Mire Bernie rám köszönt
- Szia-, udvariasan nyújtotta felém a kezét
- Hello-, és a kézfogást viszonoztam.
- Üdvözöllek Én Bernie Ecclestone vagyok-mutatkozott be
- Én is üdvözlöm Én pedig Zsanett Samu- viszonozva udvariasságát
- Nyugodtan tegez-mosolygott
Megittunk egy kávét elbúcsúztunk majd megint a boxutcában voltam.
Megint utánam szóltak: Jaime volt az és azt kérdezte van e már szálláshelyem:
Mire én:
- Még sajnos csak most érkeztem és nem volt alkalmam körülnézni: egyből
a pályára indultam
- Tudok egy jó helyet elvihetlek oda?
- Persze-köszönöm, a segítséged.
- Nem kell. Nagyon szívesen segítek- húzta fel a szemöldökét.
Beültünk az autóba és elvitt az Isztambuli hotelbe:
Teljes megijedtem mikor láttam a rengeteg fotóst a hotel előtt, de mielőtt
kinyitottam volna az ajtót Jaime rám szólt.
- Várj –nézett tüzesen a szemeimbe.
- Miért-ijedten kérdeztem
- Ezek rád várnak odakint.
- Hogy mi?
- Jól hallod-bólogatott.
- De. Az hogy lehet?
- Mindenki tudott az érkezésedről.
- Hogy tessék?- Döbbentem meg és még levegőt sem mertem venni.
- Bocs nem akartam ráijeszteni.
- Nem dehogy csak.
- És hogy tudunk bemenni feltűnés nélkül?
- Nem tudom. De szerintem itt olyan lehetőség nincs.
- Komolyan mondod?
- Igen a legkomolyabban.
- Akkor gyerünk.
Megfogtam és kinyitottam az ajtót Jaime utánam jött kivette a csomagjaim és
a tömegen átfutva már a hotel ajtónál voltunk.
Kivettem egy szobát és a lifthez indultam mikor Jam kikapta a kezemből a
bőröndöt és a lifthez sietett vele.
- Köszönöm! És már akkor sejtettem, hogy kezdődik valami.
Mikor felértünk a 153-as szobához Jamot is behívtam mivel nem akartam
udvariatlan tűnni
Már este 10 felé járt az idő szóval kényelmetlenül, de haza
kellet küldenem Alguersuarit.

…………………….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése