2010. május 27., csütörtök

1.RÉSZ


Már a Török nagydíj előtti hétvégén tudtam, hogy valami nagy meglepetéssel
készülnek a szüleim. Csak épp arra nem gondoltam, hogy ekkora lesz!
Megszerezték a Forma-1 nagyfejese Bernie Ecclestone telefonszámát és próbáltak
vele összebarátkozni és örömet szerezni nekem.
Méghozzá azzal hogy a Török Nagydíjon tölthetem el az
egész hétvégét.
Ez sikerült is nekik. Kisseb nagyobb sikerekkel. És már hétfő este utazhattam
Isztambulba.
Sajnos a magángépi kényelmekben nem részesültem, de első repülőútnak
nagyon megfelelt. Már alig vártam, hogy találkozhassak a pilótákkal.
Vasárnap este nagyon izgatottan beszélgettem a barátnőimmel hogy milyen élmény
lesz ez.
Hétfőn izgatottan keltem és már délelőtt bepakoltam a bőröndbe, mert
délután fel is szállt a repülőgépem.
Persze az Isztambuli repülőtéren vártak rám.
A bő 4orás repülőgépezés után végre újból talajt ért a lábam és a reptéren
körülnézve senkit nem láttam, aki rám várakozott volna.
Ezért taxit fogtam és elindultam a pálya felé.
Mivel a VIP belépőm elküldtél postán ezért könnyű volt bejutnom.
Befelé menet találkoztam a Red Bull Racing csapatfőnökével Christian Hornerel:
- Hello! Zsanett? - udvariasan rám köszönt
- Hello! Igen-értetlenül néztem honnan tudja a nevem mikor be sem mutatkoztam.
- Meghívhatlak egy italra-rámenően kérdezte.
- Igen- válaszoltam miközben azon gondolkodtam, hogy milyen
megtiszteltetés ez.
Már az első percben egy csapatfőnökkel találkoztam!
Bementünk a kávézóba és kértünk egy-egy italt.
- Hová jöttél ilyen korán a futam előtt?
- Ez egy gyönyörű névnapi ajándék, hogy itt tölthetem a hétvégém!
- Értem-, meglepően nézett rám!
Majd kikérte a számlát, de mielőtt elment volna így szólt:
- Ha valamiben segíthetek, szívesen megteszem
- Majd látjuk még egymást-és mosolyogva tovább ált!
- Igen-,és a boxutcába indultam.
………………

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése