2010. május 29., szombat

3.RÉSZ
………..
De mielőtt ágynak vettem volna magam kíváncsi voltam az Isztambuli éjszakára
Ezért a tetőtére siettem, mert tudtam, hogy onnan a legszebb a látvány:
Mikor felértem egy árnyék volt a naplementében óvatosan csuktam be az ajtót de a
nagy csendben ez is feltűnt neki mikor megfordult láttam, hogy Sebastian Vettel az
- Szia-, köszöntem oda neki
- Hello
- Zsanett Samu vagyok- s nyújtottam a kezem felé.
- Zsanett- kérdezett vissza
- Igen- bólintottam
- Üdvözöllek a világomban-mosolygott
- Jaj. Elnézést az udvariatlanságért Sebastian Vettel vagyok, csak meglepődtem, hogy ilyen hamar
találkozunk
- Hamar? Ráncoltam össze a homlokom.
- Igen. már mindenki nagyon várta, hogy megérkezz. Mert Bernie úgy mutatott be
mindenkinek hogy kapunk egy 16-os kiscsajt, aki nagyon nagy fan. Irtóra ledöbbent
mindenki hogy egy nő is f1 örült, de igazán nem is azon, hanem hogy ilyen fiatalon
Válaszként csak mosolyogtam. És hogy nő?
- Igen.
- Aj-, köszönöm szépen, de most mennem kell, mert nagyon fárasztó volt a mai nap
- Megértem.Majd még találkozunk?
- Igen mindenféleképp
- Akkor, Szia, jó éjt.
- Szia, és neked is.
A szobámba indultam és egyből a fürdőszobába majd az ágy és már azon vettem
észre magam hogy megint reggel 8 óra van.
Felkeltem és éppen a fogam mostam mikor kopogtak. Meglepő volt, hogy máris itt van
valaki.
Mikor ajtót nyitottam csak egy ajándékkosár volt az ajtó előtt egy cetlivel, amin ez ált:

Nagyon örülnék neki, ha elkísérnél a 60.évi fogadásra
Jamie Algersuari.

Meglepően néztem, hogy még csak egy napja sem vagyok itt és már meghívnak egy
fogadásra.
Gyorsan összekaptam magam és a pályára indultam.
Mikor elmentem a Toro Rosso boxja előtt Jam pont az autóban ült és rámosolygott.
Mivel nem válaszoltam még neki ezért visszamosolyogtam.
Akkor megcsörrent a telefon.
- Haló- szóltam bele. És láttam, hogy Bernie az.
- Szia!- Fel tudnál jönni a VIP-be.
- Pont most akartam megnézni az autókat, de persze.
- Oké- akkor majd itt
És leraktam.
Felmentem és megkérdeztem mit szeretne.
- Azt szeretném kérdezni, hogy nem e, volna kedved eljönni velem a 60.évi fogadásra?
És akkor ott ledöbbentem és elnevettem magam.
Bernie csak értetlenül nézett.
- Bocsánatot kérek csak ez így nagyon jól jött.
Mivel reggel a Jaime Algersuari küldött egy ajándékkosarat és ö is meghívott.
- Komolyan?-, nézett rám megdöbbenve
- Igen-, és még most sem tudtam abbahagyni a nevetést
- Akkor vele mész-, nézett rám komolyan
- Nem! Még nem döntöttem.
- De mikor is lesz ez a fogadás?
- Szombaton este az időmérő után.
- Akkor még van időm választani-, nyugodtam meg
- Köszönöm a meghívást, de most még van pár dolgom, ha nem baj.
- Persze menjél, csak majd még találkozunk.
- Köszönöm, szia
- Szia.
....................

2 megjegyzés: