2010. augusztus 5., csütörtök

Díjjak:)

Mindkét díjat köszönöm Fikusznak♥♥()

Elöször is a Szimpatikus Blogger Díj-at:



5 dolog magaról:

1,Imásom Sebastian Vettel.
2,Kedvenc focicsapaton a Német♥♥
3,Nincs olyan perc hogy nem beszélnék a Forma-1-ről vagy épp Sebröl(ez már betegség sokak szerint)
4,Kicsit,nem nem is kicsit,nagyon örült vagyok.xD
5,Fotós szeretnék lenni.
Akiknek továbbadnám:Dahlia,Solya,Füligszáj,adriennstern,gooffy,

Majd a Kiváló szerkesztő díj-at:



5 dolog magamról:

1,Újabban Kimi és Lucas di Grassi fan lettem.
2,Ez az első blogom amit írok :)
3,A hangulatom mindig olyan mint Sebastiané ha szomorú akkor én is ha boldog akkor én is. :D
4,Imádom a csajos filmeket.xD
5,Elsö hetekben mikor elkezdtem Forma-1-et nézni kicsit sem voltam tisztában a szabályokkal.xD

Akiknek továbbadnám:tanyacullen,niki,Gracia,Solya,szabus

Még egyszer köszii♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése