2010. július 27., kedd

36.RÉSZ.

………………….

A kijelzőn Ari számát mutatta.
- Azonnal találkoznunk kell-, közölte a hírt.
- Neked is, szia és az most nem fog menni, mert Sebastian és én Kiminél vagyunk.
- Ha németbe lesztek azonnal hiv.
- Rendben, de mi a baj-, kérdeztem rá meglepetten, mert hallottam a hangján hogy nincs minden rendben.
- Nem telefontéma, ha németbe vagy azonnal hív.
- Rendben. Szia, Szeretlek.
- Szia, én is.
Nagyon elkeseredtem Ariella szomorú hangja hallatán. És mikor tegnap beszéltünk vissza sem hívott. Őszintén bevallom, kezdek félni.
- Ki volt az?-, kérdezett rám Seb miközben Kimi épp a szekrény körül sürgött-forgott
- Ari és nagyon szomorú volt a hangja.
- Nem tudom, mi lehet vele.
- Félek Seb-, léptem hozzá közelebb és a mellkasához tettem a fejem, hogy hallhassam a szívverését.
- Nem lesz semmi baj nyugi nem is biztos, hogy probléma van.
- Reménykedjünk. De elmegyek öltözni aztán, indulhatunk.
- Oké
- Ja, és köszi. -, nyújtotta rám a nyelvét Kimi a sarokból.
- Nincs mit -, legyintettem majd rohantam át a szobámba hogy a fiuk ne rám várjanak.
Felvettem egy halványbarna ruhát hozzá pedig a fekete maga sarkúm a hajam kiengedtem
És oldalt beletűztem egy csillogó csatot. Egy erős smink után már indulhattam is a fiúk
elé, akik már türelmetlenül vártak a nappaliban.
- Gyönyörű vagy-, lépett közebb Seb és jobban szemügyre vette az öltözékem.
- Köszönöm-, megfogtam a kezét és már indulásra kész voltam.
- Melyik autót visszük-, kérdezte meg Kimi.
- Nekem mindegy-, rántottam meg a vállam.
- Oké.
Mi előre mentünk Kimi pedig a garázsba és már hozta is a sötétbarna Mercit.
- Összeöltöztél az autóval-, mutatott a német a közeledő autóra.
- Hát pedig nem tudtam, hogy melyikek megyünk.
Seb kinyitotta előttem az ajtót majd be akart ülni mellém.
- Ülj nyugodtan előre.
- Oké-, majd becsapta az ajtót és beszállt Kimi mellé.
- Pontosan hová is megyünk-, taposott a fékbe a finn.
- 2 sarok után állj meg.
- Oké, de még most sem vagyok képben.
- Nem is baj majd meglátod mire készültem.
Így is lett Kimi megállt a sarkon majd csak én szálltam ki az autóból.
- Parkold le majd itt várunk-, rángattam ki Sebet a kocsiból.
- Oké.-, Seb becsapta az ajtót és szorosan magához ölelt. Megvártuk Kimit majd az
egyik utca felé kezdem el vonszolni őket.
- Hová-hová nem csak a tengerpartra-, kérdezte meg Kimi miközben visszafogta az
utunk.
- Majd meglátod.
Tovább mentem és látszott a fiukon hogy megleptem őket, mert a tengerparton egy buli
volt ahová csak fontos személyeknek volt belépő, de minket is beengedtek. Lassan
bementünk és elfoglaltunk egy 3 személyes asztalt. Hozták is egyből az ital lapot.
Megrendeltük majd beszélgetni kezdtünk.
- Csütörtök reggel akkor mentek is vissza?-, kérdezte meg Kimi majd belekortyolt a
jéghideg tequilájába. Talán az italba folytja bánatát. -, forgott az agyamban a gondolat.
- Igen-, vágtam rá amilyen gyorsan csak tudtam. Talán kicsit gyorsnak is sikeredet.
Így Kimi még egyszer belekortyolt, de jó nagyot és már hívta is a pincért.
Egy-kettő pohár még tűrhető volt, de mikor már üvegeket rendelt gondoltam
megszakítom a folyamatos vedelését. Amin meglepődtem az, hogy kicsit sem volt
részeg. A táncparkett felé kezdtem húzni, mert a távolból egyre hangosodó gyors szám
kezdett szólni.( http://www.youtube.com/watch?v=AYC2FUutdKA&translated=1)
Mikor megértetem a jelentését egyből kerestem Kimi tekintetét, aki kicsit sem
foglalkozva a szövegel a táncparkett közepét ropta. Kicsit megfeledkezve
magamról én is próbáltam a táncra koncentrálni. A szám végén visszamentünk Sebhez
aki már egy jó adag édességet el is fogyasztott a távollétünk alatt.
- Gyere csak ledolgozzuk az édességet mert így nem fogsz beférni az autóba-, kezdtem
hozni a táncparkett felé de mikor meghallotta hogy lassú a zene újból a helyét kezdte el
keresgélni.( http://www.youtube.com/watch?v=rp4UwPZfRis )
- Nem-nem-, szólt közbe Kimi és egy kicsit megtolta Sebastian, aki így egy kisé
nekem esett. Majd a táncparkett felé vettük az irányt.
Erősen Seb nyakába kapaszkodtam ö pedig a derekam köré fonata karjait majd a fejem
lágyan a vállára helyeztem. A következő pillanatban azt vettem észre hogy hullnak a
könnyeim egyenesen Seb kezeire.
- Jól vagy-, kérdezte meg mit sem sejtően.
- Persze csak ez a szám-, próbáltam nem bevallani neki hogy mi a helyzet, de már nem bírtam, sokáig mert a torkomban dobogott a szívem minden egyes betű alatt a zene közben. De nem tudtam, hogy reagálna rá, ha elmondanám neki. Ezért inkább csak hallgattam és minden gondolatom a táncra helyeztem.
- Elkérhetem a hölgyet-, kérdezte meg Kimi a szám közepén a némettől, aki kicsit meglepődött ezen, de máris a kezei közé adott. Nem nagyon akartam hozzábújni de ö ezt nem engedte és a kezei közé húzott. Kicsit zavarban voltam, de ezt már csak a finn vette észre a sötétségben.
- Bocsi-, tette szóvá mikor feltűnt neki az egyre elpiruló arcom.
- Semmi-, mosolyogtam fel rá.
Nem sokat kellet szenvednem, mert hamar vége lett a számnak és visszamentünk Sebhez. Leültem vele szembe és szemezni kezdtünk. Felállt és magával húzott nagyon meglepődtem, de aztán megnyugodtam, hogy csak sétálni akar. Meg foga a kezem és a part szélén sétálni kezdtünk.
- Szép nem-, mutattam a naplementére.
- Gyönyörű, mint te-, ölelt át lágyan.
- Köszönöm
- Haza akarsz menni holnap?
- Igen mert te szeretnél maradni?
- Nem
- Akkor jó holnap délután indulunk. -, a kijelentésem után szakadni kezdett az eső.
Kimit megkerestük majd indultunk az autóhoz, de akkor már tiszta vizek voltunk mindhárman. A házhoz érve azonnal ledobáltuk a vizes cuccainkat és egymás után váltottuk a fürdőt először én aztán Kimi végül Seb ment fürdeni. Amíg Seb fürdött kerestem valami ehetőt, de nehéz volt találni.
- Kimi te az óta nem vásároltál mióta itt vagyunk.
- Hát az úgy volt, hogy izé..-, kezdett mentegetőzni.
- Oké nem szóltam, de most mit egyek-, tettem fel a kérdést.
- Engem-, csúsztatta kezeit a derekamra és erősen hozzám bujt.
- Jól hangzik-, fordultam meg az ölelésében
- Basszus-, hallottuk meg Seb hangját a fürdőből.
- Megnézem-, adtam puszit a finn arcára.
- Jó-, sóhajtót a tehetetlenségbe
- Jól vagy?-, kérdeztem meg mikor beléptem a fürdőbe.
- Én igen, de a tusfürdőmnek annyi-, mutatott a földön heverő flakonra, amiben még egy csepp sem maradt.
- Mindjárt megkérdem Kimi van e neki tartalékba.
- Oké. -, nevetett Seb.
Kimentem a konyhába ahol Kimster épp telefonált előkerestem egy papírt és írni kezdtem neki mit szeretnék.
”Seb tusfürdője kiborult kellene egy másik. Van?
„Igen,-, kezdett el ö is írni Ott az enyém,
„Nem valami másik kell.”
„Miét?”
„Mert ától csak téged kívánlak
Nem kelet több, ahogy a tudomására hoztam.

……………..

2 megjegyzés:

  1. Háát... megint nagyon jó lett :D
    A vége meg...
    Attól csak téged kívánlak...:D

    VálaszTörlés
  2. Bocsánat, bocsánat, hogy nem válaszoltam msn-en, de a saját sztorimat gyártottam és szoros volt a határidő -_- :D

    Oké, megint kell a folytatás, kellkellkell <3 xD

    VálaszTörlés