2010. július 16., péntek

31.RÉSZ

……………

Reggel fáradtan tapogattam végig a már teljesen kihűlt helyet.
- Sebastian-, ordítottam egy nagyot, mert semmi erőm nem volt felkelni.
- Igen
- Nem ráérünk aludni hisz szabadok vagyunk
- Jó, de már 11 óra van, és oda kellene érni időbe a kikötőbe
- Akkor rendben.
- Készítetem, reggelit kérsz?
- Persze. -, kezdtem volna kiellni az ágyból mikor már ott is termet kezében egy tálca, amin egy szál vörös rózsa díszelgett a reggeli mellet.
- Tengeren rózsát, ezt honnan szerezted?-, szagoltam bele a friss virágba.
- Az maradjon az én titkom-, adott egy puszit a homlokomra.
- Rendben-, feljebb másztam az ágyon és a mellem körül fogtam a takarót.
- Kérsz még valamit?
- Nem most minden tökéletes-, mosolyogtam rá kicsit komásan.
- Rendben akkor én megyek, mert vezetnem kell egy kicsit.
- Tényleg merre járnunk már?
- Lassan már Madagaszkár partjait hagyjuk el-, kiabált vissza és ment is a kormányhoz.
Gyorsan megreggeliztem és próbáltam felöltözni, de nem találtam a bőröndöket. Kicsit fura volt mindenlékül a tengere merészkedni. Magamra csavartam a takarót és kimentem a fedélzetre.
- Kicsim hová raktuk a bőröndöket.
- Ott vannak a másik kabinban.
- Oké.
- De tulajdonképpen akármennyire is tagadni akarom, így sokkal jobban nézel, ki mint akármilyen ruhában.
- Köszi de azért összekapom, magam nem szeretném ha Kimi megijedne tőlem.
- Jaj, az legyen, a legkevesebb Max meghagy nekem.
- Köszi, bírom a humorod-, nyújtottam rá a nyelvem az ajtóból.
Gyorsan előkerestem azt a bőröndöt, amiben a fürdőruháim voltak. Felvettem a zöldes színűt majd a táskámban kezdtem kutakodni a kontaktlencsémért, hogy mégse szemüveg nélkül napozzak. Előkerestem a strand törölközöm is és felmentem a fedélzetre. Seb pont a kormány mögött ált én pedig és jó napos helyre terítetem a törölközőt és napozni kezdtem. Egyszer egy hideg kezet éreztem meg a hátamon.
- Ááá. Meny a francba.
- Bocsi.-, kezdett el nevetni.
- Ha már itt vagy bekenheted a hátam.
- Igen is főnökasszony.
Kikapcsolta a melltartóm és gyengéden kezdte masszírozni a hátam. Nem szóltam semmit, amíg abba nem hagyta.
- Ne már csináld még léci. -, szóltam hozzá kisé nyafogva.
Felült a fenekemre és úgy kezdte nyomkodni a hátam. Ezt a gyönyörű pillantatót a telefoncsörgés szakította félbe.
- Vedd már ki a zsebemből. -, lassacskán sikerült kiráncigálnom a készüléket Seb nadrágjának farzsebéből. Ki az?
- Kimi
- Vedd fel léci, mert tiszta krém a kezem.
- Igen-, szóltam bele a készülékbe miközben megfordultam Seb alatt.
- Kivel beszélek?-, kérdezte meglepően majd megköszörülte a torkát.
- Sebastian barátnője vagyok.
- Hogy kicsoda? Hanna?-, kérdezett vissza Jégember és ez most tényleg igaz volt, rá mert a telefonon is átütött, hogy megfagyott.
- Dehogy is. -, nevetem el magam. Majd ha odaérek, bemutatkozom. Most mond mit akartál.
- Seb hol van.
- Itt, de várj, kihangosítalak.
- Mond haver-, szolt bele Seb a készülékbe.
- Ááá csak el akartalak vinni, bulizni, de ha van csajod nem lényeg.
- És attól nem mehetünk el?
- Tőlem elmehetünk, ha a kis barátnőd is benne van.
- Akármiben.
- Akkor pár óra múlva nálad. Szia
- Sziasztok
- Hello
Akkor tűnt fel igazán, hogy milyen pózba fekszünk. Sebet óvatosan ledöntöttem a lábaim pedig átraktam rajta szóval most változott a helyzet, mert ö feküdt alattam. Lassan csonkolgatni kezdtem a nyakát mikor megéreztem valamit.
- Ez egy új illat?-, kérdeztem rá miközben a homlokom az övéhez tetem.
- Igen. Nem tetszik? -, vont kérdőre, de még azt sem engedte, hogy válaszoljak szenvedélyes csókban forrtunk össze. Felült és az ölébe vett felállt velem és elindult a kabinok felé. Közben csókolóztunk. Bent lefektetett az ágyra levette a pólóját és megint rám mászót. Lassan csókolgatni kezdett és várta a megfelelő pillanatot, hogy vetkőztetni kezdjen lassan kikapcsolta a bikini felsőm és minden porcikámat csókokkal halmozta el. Nem engedtem, hogy csak én élveztem a helyzetet ezért megfordultam alatta és ledöntöttem az ágyra. Lassan elkezdtem kibontani az övét és a nadrágját mikor megszólalt egy sziréna.
- Ez nem lehet igaz. -, talán ha közelebb lettem volna a falhoz akkor beleverem a fejem. Mert az is lehetetlen hogy ilyenkor tudnak jönni Seb gyorsan felkapta a pólóját és kirohant. Én is visszavetem a bikini felsőm és mentem utána. Kint a partőrség hajója állt.
- Miben segíthetek. -, kérdezett rá Seb az egyik férfire.
- Nem látunk senkit a fedélzeten és furcsának találtuk.
- Volt bent egy kis dolgom ezért nem volt senki idefent.
- Akkor minden rendben.
- Persze.
- Akkor, viszlát.
- Viszlát.
- Mindig ilyenkor tudnak, kitalálni valamit mikor a legjobb elfoglaltságot csinálom-, jött oda Seb és megcsókolt.
- Elhiheted, hogy nekem sem esett jól hogy kizökkentetek. -, nyúltam be a pólója alá és szorosan hozzábújtam.
- Még ha én mondom ezt-, nevetet fel halkan.
- Hát gyere, folytassuk-, kezdtem el a kabinok felé húzni.
- Nem mert oda kell érnünk még ma Kimihez.
- Oké én is veszek magamra még valamit, mert nem így akarok, megjeleni a kis barátod előtt.
- Na, látod ez viszont jó ötlet volt, mert tényleg nem akarom, hogy azt a kevés ruhát is levegye rólad, ami most van rajtad-, kiabálta utánam mikor már befelé mentem.
- Nem is engedném.
- De ö a szemével is megteszi, ha kell neki csaj. De én, nem adlak oda senkinek.
- Még Kiminek sem-, ez most, hogy jött kezdetem el nevetni magamban.
- Főleg neki nem.
Magamra kaptam még egy áfonya színű pont a fenekemet takaró ruhát és egy fekete római szandált. A még 5 órás út lassan már csak 2 órásra esett vissza.2 óra múlva pedig már azt láttuk, hogy Kimi integet, a kikötőből

………………….

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy van új rész, már nagyon vártam!
    Ez hülyén fog hangzani, de bírom, hogy folyton szexeltek... vagyis akartok. :D
    Kíváncsi vagyok, hogy fog viselkedni Kimi, várom a folytatást! :)
    Ja és mindjárt Német Nagydíj... :D

    VálaszTörlés
  2. Igen kicsit elmaradtam nem tagadom:$
    Hát igen Seb mindig olyan hogy nem iszik még kávét sem se cigi no pirszing tetkó és hát most egy kicsit másitotam rajta.Persze azt nem tudom hogy hogy áll a sexhez:$Azt még nem tapasztaltam vagyis még halani sem hallotam.A folytatásban minden kiderül.Igen nemsoká haza versenyre visszik a versenygépeket.Reménykedjünk és kereztezük érte az ujjainkat.Sok sikert Seb♥♥

    VálaszTörlés