2010. július 11., vasárnap

30.RÉSZ.

……….

Hanna Seb volt barátnője állt az ajtóban Bruno Sennával az oldalán. Seb nem foglalkozott vele.
- Igen-, ordítottunk fel egyszerre mikor a németek rúgtak még egy gólt.
Hannat egy ideig úgy látszott kicsit sem érdekelte Seb, de mikor meglátott az oldalán nem érdekelte, hogy lassan vége a meccsnek odajött mögénk. Minket kicsit sem érdekelt, hogy ott állt majd leül gondoltam magamban és Sebhez bújtam ő pedig átölelt.
- Hát te mit képzelsz magadról.-, csapott a kezére Sebastiannak.
- Te mi a francot képzelsz magadról tudtom szerint lassan már 2 éve vége és te most akarod idedugni a képed addig meny el, amíg szépen, mondom
- Hát igen kicsi Sebikém jól kihasználtalak. -, fordított hátat itt nekem elég volt és utána kaptam.
- Jól meggondoltad te ezt-, lekevertem neki egy pofont, de akkorát hogy betört a szája. Most már tényleg takarodj és még egyszer meg nem lássalak itt-, egy szót sem szólt csak elment Brunoval együtt.
Mindenkinek felakadt a szeme még Seb is nézet, hogy mit csináltam.
- Nyugi már nem történt semmi Max többet nem jön ide-, nevetem el magam a komoly arcok között.
- Hát ez nem lehet igaz-, szólalt meg Christian és lassan már azt vettük észre, hogy veri a fejét a nála lévő Red bullos dobozba, mert a németek már 4-1-re verték az angolokat.
- Ennek a meccsnek már vége-, állt fel Adrian és el is ment.
- Hát szerintem is-, és ment utána Christian és még jó pár szerelő
Alig maradtunk ott páran, de már tudtuk, hogy a németek nyertek akkor is végig akartuk ülni és csak a végén örülni. Még kivártuk a hosszabbítást és mikor már a németek örültek mi is.
- Megmondtam, hogy német kettős-, vágta a fejemhez Seb és azt az elégedet arcot kelet volna látni, amivel nézett rám.
- Én már akkor elégedet voltam mikor győztesen keveredtél ki a futamból.
Egy üveg pezsgővel indultunk vissza a Boxba ahol Christian épp Hannaval veszekedett.
- Én mit mondtam neked nem volt elég a pofon kérsz még egyet.
- Nyugi kicsim-, fogott vissza Seb, mert ha nem teszi, ájulásig ütöm a csajt.
- Na, pá-pá Sebikém-, és egy puszit nyomott Seb arcára
- Na, valamit most tisztázunk-, nyomtam a Red bull boxjának falához. Ö az enyém, és ha még egyszer meglátlak a közelében. Meg talállak tépni a szép szőke hajadból nem, marad semmi.
- Na-na, vegyél, vissza kislány nem félek én tőled.
- De jobban jársz, ha elkezdesz, mert nem álok jót magamért hagy békén Sebastiant, mert nagy bajok lesznek.
- Ez komoly volt.-, nézet rám döbbenten Seb.
- Érted akármit tanulja már, meg hogy ezen túl az enyém vagy.
- Csakis a tiéd-, rángatott hátra magával a boksz hátsó részébe.
Gyorsan összeszedtük az összes cuccunk és indultunk is vissza a hotelbe, mert este már Kimi Jachtján fogunk éjszakázni. A hotelben gyorsan összekapkodtuk a cuccaink kijelentkeztünk és már indultunk is a Jachthoz.
- A te feladatod megkeresni a Jachtot-, bökte meg a vállam Seb
- És hogy a francba fogom megtalálni.
- Annyit elárulok, hogy eben az oldalban van-, mutatott a jobb keze felé.
- Oké-, leraktam a bőröndöt és futva kezdtem el keresni Kimi hajóját gőzöm sem volt, hogy nézhet, ki de azért kerestem.
- Ez az-, ordítottam vissza Sebnek 24-25 méteres távolságból. Mikor megláttam az Iceman felíratott tudtam, hogy az övé.
- Ooo azt hitem, hogy nem fogod megtalálni-, nevetett fel
- De most már ideje lenne menni nem, gondolod?
- De azonnal mehetünk, csak rakjuk be a cuccokat.
Seb felsegített a lépcsőn majd a kormány mögött helyezkedet el én pedig átöltöztem, mert
még mindig Seb pólójában és a kisé nedves nadrágomban voltam. Egy egyszerű kék
ruhát választottam és kiengedtem a hajam felvetem hozzá a fekete tűsarkúm és
felmentem a fedélzetre.
- Milyen sexi lett valaki-, kezdett el bókolni
- Jaj, köszönöm a bókot a kapitány úrnak, de tudja, van barátom és amúgy sem üti az
ízlésem a kinézete tudja, én a szőke magas kék szemű matrózokat csípem.
- És nem vagyok elég szőke és kékszemű-, maradt tátva a szája
- Csukd be a szád, mert belerepül valami. De te kapitány vagy nem matróz.
- Állok rendelkezésére a kisasszonynak-, vágta be elöltem a tisztelgő pózt és a fejébe
húzott egy csíkos sapkát a sapka alól a szemébe logót pár hajtincs ettől az egész hangulat
meg nőt.
- Komolyan mi elmehetnénk színésznek-, nevetett fel ördögiesen.
- Majd még meggondolom az ajánlatát.
Miután szétnéztünk a hajón, elhelyezkedtünk kényelmes a kabinunkban.
- Szép, nem?-, kérdezte Seb.
- Igen, gyönyörű, de nem megyünk vissza a fedélzetre?
- Várj -, fogta meg a kezem. Maradjunk még egy kicsit.
Leült az ágyra és magára húzott. Mélyen a szemébe néztem, és láttam az égető vágyat
benne. Hevesen csókolózni kezdtünk, éreztem finom illatát. Kezével hasamat simogatta
majd melleimet kezdte fogdosni. Lehúztam pólóját, és ledöntöttem az ágyra. Fentről
lefelé haladva elkezdtem csókolgatni puha bőrét. Láttam rajta, hogy nagyon élvezi, de
szokásához híven nem hagyta, hogy én irányítsak. Átfordított, hogy én kerüljek alulra.
Vetkőztetni kezdett és csókokkal borította be testem, közben odalent simogatott.
Közelebb nyomta csípőjét hozzám és lassan belémhatolt. Egyre gyorsabb tempóban
kezdett el mozogni rajtam. Minden porcikám bizsergett, ő pedig nagyokat nyögött.
Végre engedte, hogy egy kicsit én irányítsak, fölé kerültem és lovagolni kezdtem rajta.
Tetszett neki ez a dolog, éreztem, nemsoká elmegy. Gyorsabb tempót diktáltam és
egyszerre élveztünk el. Ezután fáradtan rám dőlt, és egymás karjaiban elaludtunk.

……………

2 megjegyzés:

  1. szia!
    Örülök hogy jól kiosztottad Hanna-t, megérdemelte :D Mármint ha tényleg ilyen...
    Egy kérdés, de tényleg nem rosszindulatból, tudod hogy imádlak :D
    Ki vezetett amíg ti... khhm kellemesen töltöttétek az időtöket? ^^ :D
    Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom hogy valójában milyen Hanna lehet hogy kedvelném vagy nem. Hát az maradjon az én és a Seb titka vagyis akkor senki mert állt a hajó:P
    Hogy aludjak mikor száguldozik hehe.
    ÉS igen hamarosan folytatás.

    VálaszTörlés