2010. július 18., vasárnap

Ezt a részt Dittának ajánlom akit imádok♥♥És köszi a segítsége hogy ennyit foglalkozol velem Szeretlek♥♥

33.RÉSZ.

……………….

- Igen talán nem jó az időpont
- De-de csak azt hitem, hogy túlkésőn van. De ha neked jó nekem is.
- Rendben akkor találkozunk Sebastian svájci házában kedden reggel.
- Várj, nem tudom, hogy haza e megyünk, mindjárt megkérdem.
- Rendben.
- Kicsim Svájcba megyünk csütörtök reggel ugye?
- Igen.
- Igen rendben akkor kedd reggel
- Oké, szia
- Szia
- Gratulálok-, lépet közelebb a fin és nyújtotta a kezét.
- Mihez is.
- Hát az esküvőhöz.
- Valamit nagyon félreértettél-, mosolyogtam a megkövült pilótára.
- Mégis ezen mit lehet félreérteni? hozzá mész Sebastianhoz és kész.
- Nem az még egy kicsit korai lenne Michael és Loni házasodnak-, nyomtam az újságot a kezébe.
- Amúgy én most is elvennélek. -, tette mellé Seb ezt a kis apróságot, amitől felakadt a szeme.
- Van még időnk súgtam a fülébe, de megtartottam a 2 lépés távolságot mivel most jöttek az edzésből.
- Te tudod nyomott egy puszit az arcomra majd elindult a fürdő felé. De megállt az ajtóban és visszafordult. Nincs kedved neked is jönni?-, tette fel a kérdést.
- Köszi, ma már voltam vizes most inkább nem-, közelebb mentem hozzá majd megcsókoltam. Majd este bepótoljuk-, súgtam a fülébe.
- Benne vagyok-, kacsintott rám és egy óriási mosoly tett mellé.
Majd belépett a fürdőbe és csak egy félóra után láttuk újra. Azután Kimi következett az még nem volt baj hogy Sebastian láttam egy száll törölközőben, de mikor Kimit akkor kicsit zavarba jöttem.
- Jobb, ha te is elmész, mert hamarosan indulunk.-, mondta nagy büszkén a félmeztelen szőke.
- Hová is.
- Hát bulizni. Nem te mondtad, hogy benne vagy.
- Ja de igen, de ma ne már.
- Kicsim te akarsz menni?-, kérdeztem meg a tv figyelő németet.
- Most nem, fáradt vagyok tegnap és ma is vezettem egész nap. Kimi halasszuk már el.
- Ti tudjátok, amúgy nekem sincs sok kedvem menni.
- Akkor jó öltözz fel,és aztán megnézünk valamit.
- Nem jó vagyok így
- Nekem mindegy -, ledobtam magam Seb mellé.
Igen Kimi nem volt szégyenlős, mert egy boxerben jelent meg a nappaliban. Igaz rajtunk sem volt sok minden. Kimi elkezdett kutakodni a DVD lemezek között majd elénk tartott kétöt hogy válaszunk Sebivel egyre rajtuk a kezünket. Seb baloldalt én középen Kimi pedig jobboldalt ült. Kicsit hideg volt a klíma miatt ezért felrohantam a film kezdetekor a szobába és lehoztam egy jó nagy pokrócot, ami alatt mindhárman kényelmesen elférünk. Kiminek adtam az egyik oldalát Sebinek a másikat én pedig beültem közéjük és teljesen rámásztam Sebastianra. Majd végre elkezdődhetett a film. Nagyon sokat nevettünk a 2 és fél óra alatt majd a fiúk úgy döntöttek kicsit komolyabbra veszik a témát és beraknak egy horrort. A film nagyon félelmetes volt alig-alig láttam belőle valamit majd el is aludtam rajta. Pár óra múlva arra keltem fel hogy Seb feláll velem a kanapéról és a lépcső felé indul.
- Hagy felmegyek egyedül.
- Csiss.. Aludj tovább-, majd tovább indult a lépcsőn.
- Szeretlek-, bújtam közelebb a mellkasához.
- Én is-, adott egy lágy csókolt majd elnyomott az álom a karjaiban.
Reggel sikerült feltűnés nélkül lemennem a konyhába és innom valamit, mert már teljesen ki voltam száradva akkor eszembe jutott, hogy csinálok valami finom reggelit. Gyorsan visszaszaladtam a szobába levittem a laptopom és egy ruhát majd a fürdőbe mentem felöltöztem és indultam is hogy keresek valami finom reggelinek valót. De azelőtt becsuktam az ajtókat rendesen, hogy ne terjengjen az egész házban a jó illat. A laptopra nem is volt szükségem, mert tudtam mit csináljak, de hogy el tudjam készíteni el kellett mennem a boltba. Korán volt még és biztos voltam bene hogy Kimi sem az a korán kelő típus ezért előkerestem a táskám és elindultam a boltba. Fél órán belül már újból a konyhában voltam. Gyorsan elkészítettem az avokádókrémet és csináltam mellé pirítóst. Láttam, hogy Kimi kávázik ezért meglepetésként egy rumos jegeskávéval álltam elő Sebnek pedig egy forró csokit készítettem. Majd nekikezdtem a gombás omlett elkészítéséhez. Mikor ez is elkészült teríteni kezdtem és az italok is az aszatra kerültek majd Kimi szobája felé vettem az irányt, hogy felébresszem. Halkan benyitottam a szobába és az ágyhoz sétáltam. Leültem a szélére Kimi füle fölé hajoltam és ébresztgetni kezdtem.
- Jó reggelt kis álomszuszék-, kezdtem simogatni gyengéden az arcát.
- Jó reggelt-, ásítót, egy nagyot majd a fejére huta a takarót
- Ne aludj csináltam reggelit-, hajoltam megint a füle feléé és odasúgtam neki majd egy puszit adtam neki.
- Máris lent vagyok.
Majd otthagytam és mentem kelteni Sebastiant is. Bebújtam mellé az ágyba és csókolgatni kezdtem az ajkait csak arra nem számítottam, hogy lekap. Hosszú csókunk után végre elmondhattam neki, amit akartam.
- Jó reggelt.
- Neked is, de hol voltál?
- Csináltam reggelit. De hogy aludtál.
- Köszönöm jól és imádlak, hogy gondolsz rám.

2 megjegyzés:

  1. Rumos jegeskávé *_* olyannal engem is megdobhatsz :D
    Jó lett a fejezet, de a legjobb benne, hogy nekem dedikáltad! :))
    Nagyon szépen köszönöm, én is imádlak <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Hát valamivel megkelet lepnii a fiukat:DMajd csinálok neked is ha lesz idöm és elküldöm postán hehe:P
    És neked alap hogy te kapod a fejezetet♥♥<33:DSzere♥♥

    VálaszTörlés