2010. július 22., csütörtök

Ezt a részt megint csak Dittának mert holnap már táborba lesz és onnan nehéz lesz elérni ezért Ditta csak neked megint mert fontos vagy ennyire♥♥Szere♥♥



35.RÉSZ.

………………

Nem csináltam semmit csak vártam mit reagál. Szomorú volt látszott rajta. Ekkor megmozdult, közelebb lépett és egyre közelebb jártak ajkaink mikor a szájára tettem a kezem.
- Én Sebastiant szeretem-, kezdtem sírni és összeestem.
Kimi felvett és átvitt a szobánkba. Erősen szorítottam a nyakát és mélyeket szippantottam a furcsa, de finom illatból. A szobába érve próbált letenni az ágyra, de nem engedtem még ölelni akartam és nem elengedni. Értette a célzást ezért leült velem a kanapéra. Az ölében ültem a fejem pedig a mellkasába fúrtam, de a könnyeim még mindig hullottak. Kimi letörölte a könnyeim és erősen magához húzott. Nem beszélgetünk csak öleltük egymást és ez mindent elárult. Tudtam, ha most nem csókol meg Seb sejteni fog valamit, mert Kimin látszott, hogy szomorú és én sem éreztem a legjobban magam. Lassan közeledtünk majd először csak kis puszikat adott a Jégember a számra. Mikor látta, hogy felengedtem és készen állok rá lágy csókolózásba kezdtünk majd nem törődve semmivel felkapott és az ágyra fektetett a keze felfedezőúton járt, de az enyém sem tétlenkedett az ingjének gombjaival küszködtem.
- Állj-, nyögtem bele a csókunkba.
Kimi nem tétlenkedett sokáig meg sem várta mit mondok kiment a szobából.
Kellemesen nyögtem fel, mert éreztem rajta is mikor kiment, hogy már nincs semmi.
Szaladtam kinyitni az ajtót mielőtt még Seb nem tudna bejönni. visszarohantam a
szobámba és magamra fújtam egy fél doboz parfümöt, mert még mindig a levegőbe
terjengett Kimi észveszejtő illatát. Nemsoká megjelent Seb és éppen akkor lépet ki a
szobaajtón Kimi is.
- Milyen volt az edzés kicsim-, kérdeztem meg majd egy puszit adtam az arcára
- Fárasztó-, sóhajtót nagyot. De csak ennyit kapok?-, érdeklődve nézett rám.
- Meny fürödj, le azután van egy meglepetésem.
- Oké.
Így is lett Seb bevonult a fürdőbe én pedig a konyhába.
- Kérsz narancslevet-, kiabáltam ki Kiminek aki épp valami természetfilmet bámult.
- Igen megköszönném.
- Nem fogom kivinni, gyere ide érte. -, fontam össze a karjaim magam előtt.
- Köszi
- Nincs mit, de ha megittad, sipirc, öltözni.
- Mert? Nem csak Sebbel mentek
- Nem na, nyomás-, mosolyogtam rá majd intetem neki a fejemmel. Vette a lapot és egyből rohant fel a szobájába. Ekkor Seb törölközőben lépett ki a fürdőből.
- Irány te is öltözz fel és valami laza cuccot vegyél.
- Oké.
- Basszus Kiminek nem mondtam mit vegyen fel-, kezdtem káromkodni hangosan.
- Akkor gyorsan, mert egy kettő felöltözik.
- Oké-, kopogás nélkül léptem be az ajtón és a finnt boxerben találtam. Azt elfelejtettem, hogy valami laza cuccot vegyél fel.
- Nem is akartam öltönybe bújni-, lett komoly az arc, de nem bírta sokáig elnevette magát.
- Meny a francba -, mivel az ágy közelében voltam felkaptam egy párnát és hozzávágtam.
- Párnacsata-, ordította, amire még Seb is átjött a másik szobából. De akkor már tiszta toll voltam.
- Mit csináltok.
- Párnacsata-, üvöltött még egyszer Kimi.
- Azt látom, de ne verd szét a csajom, mert szükségem van rá.
- Oké-, abba is hagyta, de csak rajtam mer Sebet kezdte ütni, aki véletlenül behúzott neki.
- Szegény-, sajnáltam a finnt amint szaladtam a konyhába jégért, mert a jégembernek szüksége volt rá. Mire visszaértem már az ágyon feküdt. Leültem az ágy szélére és lassan a fejére engedtem a zacskó jeget.
- Áuu-, kiáltott fel mikor a jég a buksijához ért.
- Hogy nem tudtok egymásra vigyázni-, ráztam a fejem miközben Kimit ápoltam.
- Hát ö kezdte-, mutatott a megszeppent német az ágyon fekvő finnre.
- Mind a ketten hibásak vagytok. De most meny öltözni tovább. És hozd át léci a sminkes táskám.
- Minek az-, kérdezett rám Kimi meglepetem.
- Ki leszel festve-, nevetett fel Seb és már annyira hogy folytak a könnyei.
- Itt vagy már-, kérdeztem meg a kacagástól fetrengő németet, aki egyből vette a lapot és már szaladt is a táskámért. Nagyon dühös voltam mindkét srácra.
- Köszönöm-, vettem ki a kezéből a fekete kistáskát. De most meny tényleg öltözni, mert nem haladunk sehová. Addig én rendbe szedem a sérültünket.
- Oké. Vigyáz magadra Kimi mert túl jó csaj leszel. -, tette mellé Seb. Kimi pedig utána vágta a legközelebb eső tárgyat ami ebben az esetben a lámpa volt. Szerencsére megvédte a burkolata így nem tört ripityára.
- Mint az óvodások-, mormogtam az orrom alatt.
- Azok-, ült egy széles mosoly Kimi szája szélén.
Mielőtt nekikezdtem volna az ápolásnak felvettem a lámpát és magunkra csuktam az ajtót.
- Ülj fel, mert így nem érlek el. -, tette, amit kértem és már közelebb is voltam hozzá. Levettem a jeget a fejérül, amibe kissé bele is sóhajtott. Kibontottam a táskám és előkerestem az alapozót és a púdert.
- Most komolyan ki fogsz kenni?-, nézett rám döbbenten a jégember.
- Ha jönni akarsz és nem egy lila folttal az arcodon megjeleni, jobban jársz-, nyújtottam rá a nyelvem.
- Akkor ne kímélj, kezd el.
- Oké nem sokáig kínozlak nyugi-, húztam szélesre a szám.
Így is lett lassan elkezdtem eltüntetni a lila foltot.
- Legyél, szíves vegyél ki egy törlőkendőt a táskámból-, nem szólt semmit csak csinálta, amit mondtam.
- Milyen jó az illatod-, csak úgy itta a levegőt a bókja után.
- Köszönöm-, mosolyogtam rá majd újból kenni kezdtem.
Nem épp a legtakarosabb pólóm volt rajtam és alapból is magasabb nálam a finn szóval élvezhette a látványt miközben én azon voltam, hogy ne látszódjon, hogy a német behúzott neki. Fuu..bele sem merek gondolni mi lett, volna, ha elmondom, hogy csókolóztunk. A végén még halálra verik egymást és azzal csak nekem ártanak. Kimi törökülésben ült előttem emiatt pedig nem volt nehéz észrevenni merevedő férfiasságát.
Észrevette, hogy kiszúrtam ezen el is vörösödőt kicsit, de én csak rámosolyogtam és megsimogattam az arcát. Ekkor Seb lépet be a szobába.
- Hali kész vagyok, és hogy haladtok
- Szia, jól őszintén te, ha nem tudnád, hogy alapozó van Kimin megmondanád, hogy nem a saját bőre.
- Kicsim nagyon jó munkát végeztél. Kimi pazarul nézel ki.
- Kösz haver szeretlek-, mondta nagy nevetés közepette.
- Na, sipirc, nézd meg a remekművem.
- Azonnal csak felveszem a nadrágom-, köszörülte meg a torkát, amin mi csak jót nevettünk.
Ekkor megcsörrent a mobilon.

…………….

2 megjegyzés:

  1. Tényleg megint izgis résznél hagytad abba, jaj :D
    Kíváncsi vagyok, ennek a Kimis dolognak lesz-e folytatása...
    Hogy fogom bírni hétfőig ezt a stresszt? :D
    Köszönöm, hogy megint nekem tettél fel új részt, imádlak. <3 :D Egyébként is...:D

    VálaszTörlés
  2. Hát..direkt huzom kicsit az agyatokat:$
    Folytatásban minden..
    Hát nem is tudom majd csak valahogy végigstreszeled.
    Nm alap és én is imádlak♥♥

    VálaszTörlés