2010. június 8., kedd

11.RÉSZ
A recepciós állt az ajtó előtt kezében egy borítékolt levéllel.
- Önnek jött-, nyújtotta át a levelet
- Köszönöm-, csuktam be magam mögött az ajtót
- Sebi előjöhetsz csak egy levelet kaptam.
- Miféle levelet?
- Még én sem tudom.
- Ez áll benne.
Kedves Zsanett!

Szeretettel felkérünk egy hivatalos divatfotózásra. Melynek te lennél főszereplője. A téma a tengerpart. A Forma-1 divatágait és a hétköznapi ruhákat szeretnénk rajtad látni. Egy pilótát is szeretnénk, amit természetesen te választasz ki magad mellé.
Nagyon örülnénk, ha elvállalnád. Ez egy 3 napos fotózás lenne, és már holnap kezdenénk szóval, ha vállalod, ugorj be a műtermünkbe és azonnal kezdhetünk, ha készen állsz.

Üdv. Stefi.

Sebastian mosolyogva nézett bele a tengerkék szempárral az enyémbe
- Elvállalod-, elégedett mosollyal várta a válaszom.
- Még nem tudom. De ha igen akkor nem te leszel a pilóta, akit elviszek.
- Komolyan-, nyújtotta a nyelvét rám
- Igen-, elégedet arccal vágtam rá a választ.
- Mert-, kérdezett rám dühösen.
- Na, jó-, adtam be a derekam. De kérek ide egy puszit-, mutattam rá a számra.
- Hát azt még megoldhatjuk-, lépett közelebb és adott egy puszit, de nekem persze ez nem volt elég és szenvedélyes csókolózásba kezdtünk.
Sebi felkapott és a kanapéra ültetett. Még a levél is kieset a kezemből és nem foglalkoztam a felkéréssel. A kellemes időtöltés után az órára néztem, ami már 1 órát mutatott. Sebastian látta, hogy az órát nézem, és mint egy aranyos kisfiú kérte ölem:
- Ne. ne menyünk még.
- Sebi holnap fotózás, ha már elvállaltam neked is és nem szeretnék kialvatlanul pózolni táskákkal a szeme alatt.
- Hát valljuk, be úgy megnéznélek a címlapon.
- Vicces vagy.
- Tudom-, kezdett felhőtlen nevetésbe.
Ha ö nevet én is ezért nem tudtam megállni a poént és elnevetem.
Miután Sebastian távozott. Ágyba ugrottam és reggel kopogásra keltem.
Gyorsan felkaptam a köntösöm és elvánszorogtam az ajtóig
Nagy meglepetésre Jamie állt az ajtóban egy csésze kávéval.
- Jó reggelt-, lépett be mellettem az ajtón
- Neked is és persze nyugodtan bejöhetsz. De téged mi szél hozott erre?
- Hát csak beugrottam, mert tegnap rosszul voltál gondoltam kicsit felvidítalak.
- Jaj. Értelek, de már jól vagyok csak egy kicsit fájt a fejem.
- Akkor rendben én megyek is
- Oké, szia
- Szia
Megittam a kávém és elmentem letusolni az ajtón megint kopogtak.
Sebi áll az ajtóban. Csak nézett, hogy egy szál törölközőben álltam ott és zavarba is jöttem.
- Gyere, beljebb nyugodtan addig magamra kapok valamit.
- Rendben, de szerintem jó leszel így is.
- Viccelődj, csak nyugodtan nem tudom mit szolnál hozzá, ha tényleg egy szál törölközőben fényképeznénk, vagy például épp a nélkül.
- Megölném a fotóst, de te még tartozol nekem valamivel-, tette hozzá ezt a kis apróságot.
- Méghozzá-, meg sem várta, hogy kiérjek a fürdőszobából egyből adott egy puszit.
Ez a tegnap esi búcsú puszi volt.
- Aha, akkor ezzel tartoztam.
- Így van.
- Akkor mehetünk?
- Persze miért is ne.
Mikor beértünk a műterembe egyből Stefi kezelt le velem és vezetett hátra a színfalak mögé. Megmutatta milyen hátterek előtt fognak fényképezni milyen ruhám-sminkem és hajam lesz.
Átöltöztem, először egy hétköznapi viselet került rá. Egy fekete kalap, sárga felső, egy farmer rövidnadrág és egy magasított talpú topán. A második összeállítás már kicsit elegánsabban és szexiben nézett ki. Egy fekete mini ruha egy fekete táskával és magas sarkúval. Sok pózban kellet állnom és a Sebastian is unta az egészet és én is.
Mikor készletünk a 2 együttessel, való 500 képel fáradtan indultunk a hotelhez.
Sebi még elkísért az ajtóig és már egyből be is bújtam az ágyba. Másnap reggel felhívtam a szüleim és a legjobb barátnőm és minden apró részletet elmeséltem nekik kivéve a Sebastiannal valókat. A szülök nagyon ki voltak bukva, hogy nem látnak majd csak jövő hónapban és nem nagyon örültek neki, hogy a kicsi lányuk címlapon lesz. Hát igen csak azt sem mondtam meg nekik, hogy kivel. Mikor Ariellával beszéltem egyből azzal kezdett, hogy látott Sebivel a címlapon. Nem nagyon örültem neki, de megígérte, hogy a szüleim nem fognak tudni róla.
- Nem lenne kedved eljönni a Kanadai Nagydíjra?
- Hát nem tudom, hogy ki e engednének, a szülök.
- Mert megkérdezhetem a Berniet, hogy benne e lenne még egy VIP belépőben.
- Hát majd először öt és aztán a szülőket.
- Akkor majd megbeszéljük, de most mennem kell.
- Szia
- Szia
Mikor leraktam a telefont indultam is a fotózásra.
Ma engem és a Sebit is fényképezni fogják.
Mikor odaértem Sebi már a kamerák előtt pózolt és én még sehol nem tartottam.
Gyorsan megcsinálták a sminkem a hajam és gyorsan rám dobtak valami csicsás ruhát pár karkötővel és indulhattam én is pózolni. Késő estig a kamerák előtt álltam mikor megjelent a stúdióban Bernie.
- Aszta mindenét, de csinos valaki.
- Aj. Ne túloz már amúgy meg köszönöm.
- Sokáig fognak még itt?
- Nem tudom.
- Na, én megyek is csak beugrottam megnézni, hogy haladtok.
- Várj egy pillanatot.
- Igen
- Azt szeretném kérdezni, hogy nem e, tudnál még egy VIP belépőt adni a barátnőmnek?
- De persze nagyon szívesen.
- Köszönöm akkor majd meg megbeszéljük
- Igen mindenféleképp
- Szia
- Szia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése