2010. június 23., szerda

22.RÉSZ.

...........

Kimentünk az ebédlőbe és megettük a desszertet.
- Zsani gyere egy percre-, hívott félre az asztaltól Loni
- Igen.
- Sajnálom az előbbieket csak Sebet nem kevésszer verték át hogy csak érdekből voltak vele a pénze miatt.
- Engem nem érdekel a pénz csak az, hogy szeretem. Amúgy gratulálok nektek Michaellel.
- Kitől tudod?
- Sebastian mondta el.
- Ja, köszönöm szépen.
- Amúgy hány éves vagy?
- 25
- Bocsi, de ezt nem tudom kihagyni. És akkor még én vagyok fiatal a Sebastianhoz.
- Semmi és tudom, hogy kicsit öreg hozzám, de szeretem.
- Látod én is ugyanezt érzem, szóval ne mond, hogy nem értesz meg.
- Jó-jó most már látom, hogy tényleg odavagy érte.
- Hát nem kicsit, ha te tudnád azt, hogy mennyire.
Hosszú beszélgetés után megkedveltem Lonit és ö is engem, ahogy láttam.
- És mikor lesz az esküvő?
- Július 17
- Német nagydíj után. És hol tartjátok?
- A Las Vegasi Palms hotelben.
- Az egy nagyon szép hely.
- És ki lesz a tanúd?
- Michael lánya Ditta.
- És Michaelnek?
- Sebastian. És mondjuk, nem lenne kedved ahhoz, hogy koszorúslány legyél?
- Hát köszönöm, de biztos vagy te ebben?
- Jó mondjuk pár órával ezelőtt biztosan nem kértelek volna meg, de most biztos vagyok benne.
- Akkor köszönöm.
A családlátogatás után visszamentünk Svájcba.
- Képzeld Lonival nagyon jó barátságba kerültem és még ara is megkért, hogy legyek az egyik koszorúslánya.
- Az nagyon jó, mert legalább tudunk együtt menni az esküvőre is.
- Jaj, legalább nem maradok egyedül.
Majd aludni mentünk.
Reggel felkeltünk és mivel volt egy vásár Sebi lakásától nem messze gyorsan megittuk a kávét és lementünk. Először Dodgemeztünk, majd egyre félelmetesebb és félelmetesebb játékokat próbáltunk ki először az óriáskereket majd a Flying Circust, Top Spint, legvégül pedig az Ikaruszt. Egész estig a vidámparkban voltunk 9óra lehetett mikor visszamentünk a lakásba. Majd felhívtam a szüleim.
- Szia
- Hello
- Hogy vagy és hogy telnek a napjaid
- Köszönöm jól és ti?
- Mi is nagyon jól.
- Mondanom kell valamit -, sóhajtottam fel és hívtam oda magam mellé Sebet, ahogy pont jött a konyhából kezében egy doboz Red Bullal. Mutattam neki, hogy üljön le mellém és kihangosítottam a telefont.
- Igen hallgatlak.
- Svájcban vagyok Sebastiannal és van még valami, nem csak barátok vagyunk, több van köztünk, mint szimpla barátság.
- Hogy tessék? Jól vagy te? Komolyan gondoltad ezt az egészet?
- Igen anya a legkomolyabban.
- Vigyázok a lányodra-, szólt közbe Seb, közben belekortyoltam az italába.
- Sebastiantól nem kell féltened-, bújtam közelebb hozzá.
- Én megbízom bennetek.
- Köszönjük.
- És mit csináltatok mostanában.
- Ma vidámparkban voltunk. Felültünk az Óriáskerékre a Flying Circustra.
Az egy olyan játék hogy az utas az egyenes, oldalirányú és fejjel lefelé helyzetek folyamatos váltakozásában találja magát és ez által különösen fergeteges háromdimenziós forgómozgásnak van kitéve. Aztán felültünk a Top Spinre alatta szökőkút lövi fel a vizet, közben az utasok megismerkednek a játék által nyújtott élményekkel aztán meg az Ikaruszra a szerkezet 10 emeletmagasságba emelkedik, lassan majd egyre gyorsabban kezd pörögni. Nagyon élvezetes volt az egész nap.
- Akkor tényleg nem unatkoztál.
- Az is biztos nagyon tetszik Svájc.
- Mindig is álmod volt, hogy kijuthass oda.
- Így igaz és Sebastian most teljesítette

…………………….

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a mostani rész is és nini: meg vagyok benne említve (Y) :D Már alig várom a többit, el se tudom képzelni, mi lesz még benne :D <3

    VálaszTörlés