2010. június 30., szerda

27.RÉSZ.

…………

- Az igen akkor értem miért vagy ilyen élettel teli.
- Nekem ez az első és mindjárt elalszom.
- Na, akkor még 3 év friss és üde leszel-, nevette el magát a kis Spanyol.
- Hát ti min szórakoztok ilyen jól-, jött oda Seb megölelt majd ideadta Angelicat.
- Azon hogy milyen fáradt vagyok.
- Na de én most jobb, ha megyek, itt hagylak benneteket.
- Maradj nyugodtan-, próbálta marasztali Seb.
- Nem-nem készülnöm kell az edzésre, sziasztok.
- Hello.
- Várj-, felálltam és adtam egy puszit majd a fülébe súgtam, hogy sok szerencsét.
- Féltékeny leszek-, nézett rám komolyan Seb.
- Én is lehetnék féltékeny, hogy leváltasz.
- Kivel?-, értetlenkedve kérdezett vissza
- Angelica -, kezdtem felhőtlen nevetésbe.
- Jaj, hát mi az a 20 év?
- Az már semmi.
- Na de viszont most megyek öltözni.
Megkezdődött a 3. szabadedzés, amit már a boxból néztem Seb az utolsó pillanatban vette el Kubica vetető helyét. Ezzel megnyerte. A körzetbe mindenki gratulált neki nem sok időnk volt együtt leni ezért nem is mentem oda. Már kezdődött is az időmérő Seb gyorsan magára kapta tűzálló ruhát és ment is az autóhoz.
- Igen-, ordítottam egy nagyot, Christian mellet és egyből átöleltük egymást.
Átmentem a boxba de meg kellet várni az interjúkat ezért gratuláltam a fiuknak a csapatnál akkor egy erős kezet éreztem a derekamon. Felkapott és megpörgetett a levegőben majd szembefordított magával lábaim a dereka köré fontam és adott egy szenvedélyes csókot akkor megint elvesztem a gyönyörű szempárban. A boxban mindenki tapssal és ujjongással halmozott el. Hosszú ölelések után hátramentünk a box mögé.
- Aj, még most sem tudom elhinni, hogy első hely
- Pedig elhiheted, hogy a legjobb pilóta indul az első rajtkockából és meg is nyeri a versenyt.
- Abban még ne legyél olyan biztos.
- Dehogy nem.-, léptem közelebb és csókokkal halmoztam el.
- Most te engem így akarsz még boldogabbá tenni
- Miket feltételezel rólam még szép hogy igen.
- Akkor elárulom, hogy jól teszed-, kapott fel és a kanapéra ültetet szája az enyémhez tapadt és a nyelve utat tört megának. Egyre feljebb és feljebb volt a keze a ruhám alatt, de én sem tétlenkedtem gyorsan levetetem róla a pólót. Ekkor közeledő lépteket hallottunk meg a folyosóról. Seb gyorsan felkapta a pólóját és beszélgető póz.
- Ez már nekünk nagyon megy-, nevette el magát.
- Hát az biztos és emellett az is hogy soha nem jön össze.
Ekkor kopogtak.
- Zavarok-, nyitotta meg résnyire az ajtót Christian és bedugta a fejét.
- Már nem. -, nevetünk fel egyszerre.
- Sebastian 2 óra múlva üzleti vacsora Zsanit is hozhatod, ha akarod.
- Rendben.
- Sziasztok
- Hello.
- Na de szerintem akkor én megyek és gyorsan felkapok valami mást.
- Oké.
Csak egy egyszerű hosszú ruhát vettem fel. És már mentem is vissza a pályára. Limuzinba ültünk és meg sem álltunk a legelegánsabb étteremig ott már meg volt terítve 2 hatalmas asztal. Fura volt vacsorázni olyanokkal, akiknek az arcán ott ült az az elégedett bájmosoly, mert megvolt mindenük. Ekkor megjelent Button Arival és Lewis Nicolal. Minden csapat együtt érkezett külön limuzinnal és mindenkinek itt volt a barátnője. Seb minden fontos embernek bemutatott és már annyit mosolyogtam, hogy fájt. Ekkor megkezdődött a vacsora. Egyik pilóta sem ihatott alkoholt ezért csak mi barátnők elé rakta egy egy pohár pezsgőt.
- Ezt jól eltervezték-, fordultam Seb felé és belekortyoltam az italomba.
- De te meg csak kínzol vele?
- Én, hiszen csak elfogyasztom az italom-, nevettem el magam, de a nagy hangzavarban ez senkinek sem tűnt fel.
- Ezt majd még lejátsszuk-, húzta fel Seb a szemöldökét
A vacsora után visszatérve a hotelből fáradtan dőltem be az ágyamba. Reggel megint nem csörgött az ébresztő és az a jó hogy a futam csak 2kor kezdődött. Gyorsan megkerestem a Christiantól kapott pólót majd előkerestem egy piros filctollat.

…………..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése