2010. június 26., szombat

25.RÉSZ.

…….

Pénteken reggel már 7kor kint kellet lenünk a pályán. Álmos szemel hallgattam végig Christiant, aki a szerelőknek osztotta az észt.7:09-re Sebi is megérkezett és látszott rajta hogy ö sem aludta ki magát.
- Jó reggelt kincsem-, jött oda hozzám és mindenki szeme láttára csókolt bele a nyakamba.
- Szia-, fontam körül a kezem a dereka körül és a fejem a vállára hajtottam.
Reggel körbejártuk a pályát pár Red Bullossal majd mentünk autogramot osztogatni.
- Nincs egy tollad véletlenül-, fordult hozzám Seb
- Tessék-, nyújtottam oda neki a filctollat.
A két órás autogramosztogatás és fényképezgetés után kezdődött az első szabadedzés.
Seb gyorsan magára kapta az autós szerelését és már éppen a bukósisakot rakta volna fel mikor a szerelőkön átfutva egy szenvedélyes csókot adtam neki. Az edzést Christian mellől néztem.
- Majd kérhetek egy Red Bull pólót-, fordultam felé
- Persze ha vége az edzésnek azonnal adok.
- Kőszike.
- Ha már Red Bullos vagy pont rajtad ne látsszon.
- Így igaz
Sebastian 6. helyen ért célba és ez meg is látszott rajta. Dühösen jött be a boxjába.
- Nyugi még nem elég jó a pálya majd délután jobban sikerül. -, próbáltam biztatni a fiatal németem.
- Reméljük.
Majd elmentünk ebédelni. A második szabadedzés előtt pont a boxutcában sétáltunk mikor egy körülbelül 2 éves kislány odajött hozzánk.
- Anyukád hol van?-, guggolt le hozzá Seb.
- Ott jön-, mutatott oda a közeledő nőre.
- Elnézést csak a lányom nagy rajongod és szeretett volna közös képet.
- Hát rendben-, Seb felevette a kislányt az pedig átölelte a nyakát olyan aranyosak voltak együtt
Mikor megcsinálták a képet nem akarta elengedni Seb nyakát.
- Ha már ennyire nagy rajongom, vagy mit szólnál hozzá, ha nálam lennél a második szabadedzésen?
Nem szólt semmit csak erősen szorította a nyakát. Seb pedig elindult vele a boxja felé.
- A nevem Stella a lányomé pedig Angelica.
- Örvendek Zsanett vagyok -, nyújtottam a hölgy felé a kezem.
Mikor beértünk a boxba mindenkinek megakadt rajtunk a szeme.
- Nem az enyém-, nevette el magát Sebastian és látszott mindenkin hogy megkönnyebbült.
- Rátok bízhatom kicsit-, félénken kérdezett rá Stella.
- Persze-, vágtuk rá egyszerre Sebivel.
Majd Stella lelépet és megjelent Christian.
- Jó szülök, lennétek együtt-, adta ide a pólót
- Az eszembe sincs 16 évesen gyereket vállalni.-, mondtam Christiannak majd Sebre néztem, akit ez egy kicsit el is szomorított.
- Vigyázol rá, amíg elmegyek átöltözni?
- Persze leszek pótanyuka -, vettem el Angelicat és adtam egy parányi puszit Sebi szájára.
A kislány nehezen, de elszakadt Seb nyakától. Úgy vettel észre, hogy fájt neki a kijelentésem. Nem kellet volna mindezt Christian előtt. Bántam és nagyon lelkiismeret furdalásom volt. Bementem Sebhez öltözőbe és egyből rákérdeztem.
- Ugye nincs harag?
- Nincs
- De látom rajtad. Tudom, nem kellet volna Christian előtt, de ez az igazság.
- Jó tudom nem is baj.
- De azért pár év múlva lehetne, szó egy kis Vettelről annak már örülnék. Persze ha addig velem szándékozik maradni.
- Egy kis Vettel ezt meg talán fontolóra is veszem.
- Tőlem most is kezdhetjük-, léptem közelebb és a kezem a pólója alá dugtam szenvedélyes csókba forrtunk össze mikor azt vettem észre, hogy a kanapén ülünk és már Seben nincs póló akkor belépett az ajtón Ari.

………..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése