2010. június 4., péntek

9.RÉSZ

Reggel 9 kor már a pályán voltam a Sebastian Boxjában mikor Horner elém vágta az újságot a címlapon és meg a Sebi. Amint menekülünk a hátsó ajtón és amint távozunk a motoron.
- Sajnálom-, néztem Christanra szomorúnak, aki hozzám sem szolt csak elment.
Már éppen kezdödött a futam mikor felmentem a VIP padock legeldugottabb
sarkába ahonnan tökéletes volt a kilátás a pályára és onnan néztem a futamot. Kigyulladtak a lámpák és megkezdődött, már a rajtán megelőzte Sebi a Hamilton
de Lewis visszaszerezte a 2.helyet. Hamar kijött a boxba és ezzel megint Lewis
előtt volt. Megérkezett a Webber nyakára és próbálta megelőzni, de nem sikerült és véget ért a versenye. Később megjelent a Sebi a VIP padockban és nagyon ideges volt. Leültettem mellém és lemagyaráztam az én verzióm, hogy ne legyen szomorú:
- Figyelj te megmutattad nekik, hogy a Mark nem vette el az önbizalmad
ne idegeskedj azon, hogy kiestél majd a következő verseny összejön.
nekem sem kellemes érzés hogy kiestél, mert bízom benned.
- Köszönöm tudtam, hogy számíthatok rád.
- Rám mindig számíthatsz, itt vagyok és biztatlak, soha
nem hagylak cserben-, fogtam meg a kezét.
- Tényleg sajnálom, hogy nem tudtam névnapi ajándékul
szolgálni a győzelmemmel.
- Nem baj tőled nagyon szép ajándékot kaptam a nélkül is.
- Hát. ha te ezt szépnek gondolod, akkor rendben van-, mosolygott
- És ez úgyis olyan férfias volt, hogy megmutattad, hogy jobb vagy a Marknál.
- Köszönöm, de akkor is nagyon rosszul esik, hogy kiestem
- Tudom nekem is, de a veszteséget is el kell fogadni, de neked ez már így is sok, mert nem szabadna ennyit szenvedned.
- Amúgy van még egy rossz hírem, aminek a Christian sem nagyon örül. Címlapon vagyunk a tegnap este miatt.
- Tudom-, jelentette be mintha természetes lenne.
- És? Kicsit sem érdekel? A futam előtt Christian levágta az újságot elém és meg sem mertem szólalni, de aztán kimondtam, hogy sajnálom és csak úgy szó nélkül elment.
- Nem!-, jelentette ki semleges hangon, de most nincs, kedvem itt ülni nem mennénk
át inkább a boxba?
- Én most nagyon félek a Christól. Hogy lefogy szólni.
- Úgysem engedem -, fogta meg a kezem és húzott magával a boxutca felé.
Végig a boxutcán egymás mellet sétáltunk és mindenki megnézett. Akkor rájöttem
hogy itt megváltozott az életem gyökerestől és már nem vagyok hétköznapi lány beléptem a csillogás kapuján és ezen már egyhamar nem lépek ki.
Pontosan nem tudtam, hogy ez az ajándék oka vagy a Sebi szeretete miatt van.
De egyre biztosabbá vált, hogy a Forma-1 világa és én egyek lettünk.
Mikor beértünk a boxba nagy pechemre Christian pont ott volt ezért szemlesütve köszöntem be mindenkinek Sebastian meg sem állt beszélni velük, hanem egyből hátra ment ezért én, is mentem vele. Leültünk a kanapéra és beszélgethetünk kettesben.
- Itt leszel most már minden nagydíjon?-, nagy vidáman kérdezte.
- Nem-, szomorúan, de a tudomására kellet hoznom.
- Tessék?-, nézett rám értetlenkedve és látszott a szomorúság a gyönyörű kék szemeiben.
- Jól halottad csak a Török nagydíjra voltam hivatalos VIP vendég és többet nem jöhetek ide, úgy hanem csak, mint egy rendes néző a lelátókról.
- Az nem lehet ilyen nem lehetséges-, szomorúan sóhajtott
- De igen sajnos lehetséges-, és elkezdtem könnyezni.
Sebi a vállára hajtotta fejem és letörölte a könnyeim.
- A gépem ma este indul, vissza Magyarországra sajnálom-, és amilyen erősen csak tudtam átöleltem.
- Nem. nem engedem, hogy elmenj. Szükségem van rád.
- El kell mennem. Tudom. Nekem is rád.
- Várj, van egy ötletem-, jelentette ki nagy boldogsággal.
- Hallgatom-, kezdtem örülni, hogy kitalált valamit.
- Beszélek mindjárt Bernieevel hogy ne vegye vissza a belépőd és akkor minden hétvégén itt lehetsz.
- Komolyan mondod. De szerintem nem fogja megengedni-, és akkor már hívta is Berniet.
- Haló
- Szia
- Azt szeretném kérdezni, hogy nem e, maradhatna a Zsanánál a VIP belépője és nem e lehetne itt minden hétvégén?
- De persze nem akarom, hogy lemaradjon egy futamról sem. De miért nem ö kérdezte meg?
- Nem volt benne biztos, hogy megengednéd, hogy maradjon. Ezért kért meg engem hogy kérdezem meg, mert jobban ismerlek.
- Értelek, de most le kell tennem.
- Rendben, szia
- Szia
- Maradhatsz és jöhetsz minden futamra.
Felugrottam és a Sebastian nyakába borultam
- Köszönöm-, suttogtam a fülébe.
Egyre közelebb voltak ajkaink egymáshoz mikor Christian benyitott.
- Bocs-, majd becsukta maga mögött az ajtót.
Kiszaladtam utána.
- Ne értsd férre nincs köztünk semmi csak Sebastian most kérdezte meg Berniet hogy muszáj e visszaadnom a VIP belépőm és azt mondta nem azért látnál minket abban a helyzetben.
- Értem, de nem lenne semmi akadálya titeket együtt látni, mert látni a Seben, hogy jól érzi magát veled.
- Hát. lehet
…………….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése