2010. június 14., hétfő

15.RÉSZ

Jenson kint állt a folyóson Sebi pedig kiment hozzá.
- Egy négyes vacsi?
- Tőlem lehet róla szó.
- Akkor szolok a lányoknak.
- Rendben.
Így is lett négyesben mentünk vacsorázni. Fél 11 körül járhatott az idő mikor a hotelbe értünk.
Mi Sebivel egyből elköszöntünk egymástól és aludni mentünk. Ari és Button pedig beültek a kávázóba. Reggel 8-kor nyúzottan keltem és Arit persze nem tudtam kirángatni az ágyból.
- Ari ki kell menünk a pályára.
- Mindjárt csak had pihenjek még egy kicsit.
- Nem. Mondjuk mi lett volna, ha nem 1kor jössz haza és nem iszol annyit.
- Nem is volt olyan sok. De jó-jó kelek azonnal.
Fél 10-re értünk a pályára ahol már nagyban folytak az előkészületek a holnapi szabadedzésekre. A délelőttünk amilyen gyorsan csak tudott elrepült a beszélgetések, amit pótolni kellet Délutáni programként elmentünk négyesben bowlingozni. Nagyon csúnyán megvertük a fiukat. Este minden pilóta jótékonysági vacsorára volt hivatalos a fiúk úgy döntöttek, hogy minket is elvisznek. Én Sebastiant kísértem Ariella pedig Jensont. Nem tudtuk mit vegyünk fel, de aztán egy lila koktélruha mellet döntöttem egy ezüst cipővel és táskával Ari pedig kékbe öltözött. Mikor odaértünk magabiztosan lépkedtem be Sebastian mellet nem úgy, mint pár héttel ezelőtt. Tudtam, hogy sok veszteni valóm van, ha túl merész vagyok mellette ezért csak feltűnés nélkül meghúzódtunk Arival a sarokban, amíg a srácok a színpadon voltak. Mikor lejöttek a színpadról Sebi könyörögni kezdett, hogy táncoljunk.
- De én nem tudok táncolni
- Én, sem de majd összehozzuk.
Igen így is lett valamennyi tudással és tudatlansággal elkezdtünk táncolni.
Egy nagyon szép szám szólt.(http://www.youtube.com/watch?v=WPnCOySQkH4)
Mikor Sebastian vállára dőltem és úgy táncoltunk az egész testem bizsergés járta át.
Tudom, hogy mikor vele vagyok, el felétkezem mindenről, ami csak nem vele kapcsolatos. Közelebb hajoltam és a fülébe súgtam: szeretlek. Ö nem mondott semmit csak egy mosoly tett mellé és én tudtam ez mit jelent. Mikor vége lett a számnak próbáltam volna leülni Sebivel de Jaime odajött
- Elvihetem kicsit a hölgyet.
- Persze csak nyugodtan.
- Mindjárt jövök-, súgtam oda Sebinek
Kimentünk Alguersuarival a teraszra.
- Együtt vagytok Sebastiannal.
- Mert ezt honnan szedted, hogy mi ketten együtt.
- A múltkori fogadás a mostani tánc meg hogy mindig az ö boxjában vagy. Jaj és mondjuk, mert a magazin címlapján is ketten vagytok.
- A fotózásra azért vittem el, mert.... de miért is magyarázkodom neked?
- Bocsi csak tudod, mit érzek, és nem tudnám elfogadni, hogy mással vagy.
- Jaj. Tudom, de nem kellet volna letámadnia-, odamentem hozzá és megöleltem.
- Bocsi csak tényleg nagyon ideges lettem. Tudni, hogy mással vagy miközben. -, nem folytatta csak lehajtotta a fejét
- Miközben. Szeretsz.-, léptem közelebb és megfogtam a kezét.
- Igen.
- Aj. ez így nekem is nehéz, mert lelkiismeret furdalásom van. Igen együtt vagyok Sebastiannal
- Tudtam vette ki a kezét a kezeim közül-, és elindult befelé a teremhez vezető folyóson
- Várj-, kiáltottam után hogy nehogy már hülyeséget csináljon.
- Mi van-, kérdezett vissza dühösen.
- Te azt hiszed, hogy nem jelentesz nekem semmit ugye?
- Igen mivel ez így is van
- Nem én egy jó barátként tekintek rád öleltem át és a homlokom az övéhez tetem.
- Szeretlek-, egyre szorosabban és szorosabban ölelt.
Nem szóltam és nem is hagytam ott, had érezze jól magát. perciekig szorosan ölelt majd hívták a színpadra, hogy dj-sedjen
- Feljössz, mellém bulizunk egy jót.
- Persze
Így is lett mellette táncoltam végig pár számot mikor a kedvencem kezdte játszani és nekem küldte.(http://www.youtube.com/watch?v=cQyGYdRqulQ)
Látszik, rajta hogy szeret, de nem tudom neki viszonozni.
Mikor vége lett mindenki elégedetten távozott a színpadról és jöhetett a vacsora.
Még Sebi közelébe sem ültetek, de az jó volt, hogy Ari mellettem ült.
A vacsora végén pedig Berien mondott egy beszédet, ami nagyon szép volt.
Éjfél lehetett mikor visszaértünk a hotelhez. Korán lefeküdtünk, mert holnap szabadedzések lesznek.
………………..

1 megjegyzés: