2010. június 27., vasárnap

Seb megszerezte Valenciai győzelmet.Webber nagyot eset.Félelmetes volt végignézni a balesetet.

26.RÉSZ

…..

- Te mi a jó francot csinálsz-, ordította el magát.
- Tudtom szerint ö az enyém
- Jó-jó az igaz, de szabadedzés előtt felizgatsz egy pilótát.
- Odáig még nem jutottunk el-, nevetett fel Seb.
- Még szerencse, mert ha Christian kap, rajta akkor biztos leszedi a fejeteket.
- Na de most már fáradjanak ki a hölgyek, mert szeretnék felöltözni-, tessékelt kijjebb minket.
Nagy nevetve jöttünk ki a boksz hátulsó feléből.
- Ti hol voltatok? Tudtom szerint Sebastian öltözik. -, meglepetten kérdetett ránk Adrian
- Ha te azt tudnád nevetve mentünk tovább.
Gyorsan megkerestük Christiant és visszavettem tőle Angelicat.
Azonnal visszamentünk Sebi boxjába mert kezdődőt az edzés.
- Kérhetek két szerencse puszit -, kérdezet rá Seb a boksz másik végéből.
Odamentem Angelicaval együtt a kislány nyomott egy leheletnyi puszit a pilótám arcára én pedig szorosan átöleltem és kaptam egy puszit a homlokomra. Seb már ült is az autóba és indult. Christian gyorsan beugrott, hogy szóljon, hogy ki kellene nekem is menni.
Angelicara adtam gyorsan egy fülest és már mentünk is.
Seb másodéként futott be. Nagyon örültem, hogy jobban teljesített, mint délelőtt.
Rajta is látszott, mert nagy vidáman szállt ki az autójából. A második szabadedzés után Stella is visszajött de Angelica nem akart elszakadni tőlünk engem és Sebit is imádott, ahogy az anyukája mondta.
- Volna kedvetek velünk vacsorázni?-, kérdezett rá Seb a kislányra.
- Igen-, és megint Seb nyakába borult.
Az egyik közeli étterembe mentünk, csak de nagyon jól elszórakoztunk.
A vacsora végén Angelica még mindig ragaszkodott hozzánk. Seb kicsit még játszott vele majd a kislány fáradtan dőlt a vállára és el is aludt. A pályán mindketten leheletnyi puszival búcsúztunk el tőle, hogy fel ne ébresszük.
- Holnap reggel a boxban. -, ez volt a búcsúszó
Majd visszamentünk a hotelhez. De mielőtt elindultunk összefutottunk Rékával.
- Sziasztok-, jött oda és kaptunk egy puszit az arcunkra.
- Szia
- Szia, hát téged mi szél hozott erre?-. kérdezett rá Seb a mindig vidám lányra.
- Hát tudjátok az úgy történt, hogy én meg Nico Rosberg.
- De jó gratulálok nektek.
- Köszi. És veletek mi van?
- Hát lett egy fogadott lányunk, de nem, úgy hanem Seb rajongója és 2 éves olyan cuki nem akar rólunk leszedni imád minket, ahogy az anyukája mondta.
- Kellene nektek már egy kis Vettel, na de én megyek, mert Nico vár
- Szia
- Sziasztok.
- Na, már ö is a kis Vettelel van. Komolyan lassan mindenki azon lesz, hogy vállaljunk gyereket.
- Na, látod, ebben igazad van.
Autóba ültünk és már mentünk is a hotelhez sajnos most Seb nem ugyanabban a hotelben szállt meg ezért csak egy gyors csók és már ment is. Bementem a szobámba és ledobtam magam az ágyra semmi erőm nem volt felkelni mikor végre ideért Ari is.
- Mióta vagy itt?
- 5-8 perce.
- Bocsi tudom, hogy azt mondtam együtt vacsorázunk de meghívott Jenson és az édesapja.
- Megismerted az öregebb Buttont. Amúgy nem baj, mert én meg Sebivel ettem.
- És min gondolkodtál ennyire?
- Hát most hogy van, ez az aranyos kislány mindenki azzal van elfoglalva, hogy kellene egy kis Vettel.
Ari csak nevetett.
- Nem vicces amúgy, köszi hogy megértesz fordítottam neki hátat.
- Jó ne haragudj csak ez nagyon jó kis Vettel-, és csak röhögött és röhögött.
Nem érdekelt tovább Ari elmentem letusolni és már ágyba is bújtam.
Reggel nem ébresztett az óra és késésben voltam. Gyorsan fogat mostam és rendbe szedtem magam. Mikor kiértem a pályára már mindenki sokkal előttem járt a dolgok intézésében. De Seb még csak Angelicanak mutogatta az autóját ezért én meghúztam magam a hétérben és kértem egy kávét. Felültem Christian helyére és onnan néztem, hogy játszottak.
- Szia-, a gondolatmenetem egy hang szakította félbe.
- Szia. -, álltam fel és két puszit nyomtam Jaime arcára.
- Ilyen gyorsan lecseréltek?
- Viccelődj, csak de ez a sors jutott nekem lecseréltek. De nem aranyosak együtt. -, támasztottam meg a fejem és néztem a játszadozó kislányra.
- De nagyon aranyosak.
- Kérsz egy kávét?
- Nem köszönöm ma már ittam 4-et

………

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése