2010. június 20., vasárnap

19.RÉSZ

…………..


- Bizony azt én sem egyhamar.
Megreggeliztünk és elmentünk vásárolni Ariellának szülinapi ajándékot. Boltról boltra járkáltunk, de nem találtam olyat, ami tetszett volna neki. És akkor pár bolt után egy igazi különleges ajándéknak szánt cipőt láttam meg az egyik bolt kirakatában.
- Érzem, hogy ez lesz az ez biztosan tetszeni fog neki.
Sebastian csak nézett, mert a tűsarkú cipő egy lamborghinit formázott.
- Ez egy kicsit furcsa, de nagyon tetszik, ötletes.
Örömmel sétáltunk ki a boltból mikor megjelent miss. címlap. Sebastian egyből megfogta a kezem és nem engedett.
- Mit akarsz te itt nem vagy boldog, hogy majdnem tönkre tetted a kapcsolatunk? Csak ez ezután nem fog menni.
- Jó-jó tudom hülyeséget csináltam. Nem akartam közétek állni csak rám senki nem figyel. Épp azért jöttem, hogy bocsánatot kérjek.
Sebivel egymásra néztünk és bólintottam. Odamentem Rékához és elmagyaráztam neki mi a probléma miért nem figyel rá senki.
- Azért nem figyel rád senki, mert nagyon fennhordod, az orrod csak arra figyelsz és azzal, törődsz, aki neked tetszik. Nem így kell magadra hívni a figyelmet, hogy megfenyegetsz valakit. És tönkreteszed az életét, de ezen túl barátok-, nyújtottam neki a kezem.
- Barátok-, kezet fogva egy mosollyal igazolta.
Visszamentünk a hotelhez és felmentünk Ari szobájához az ajtó előtt megfogtuk egymás kezét. Arinak felakadt a szeme mikor meglátta, hogy mi megint együtt.
- Hát ti.
- Engedj beljebb és mindent elmagyarázok-, lépett előrébb Sebi
Így is lett minden apró részletet elmondott.
- A kis szemét.
- Hát, ha jobban megismered nem annyira. Csak figyelemre vágyik.
- Figyelemre. Hát mindenki rá figyel.
- De úgymond barátokra.
- Ha nem lenne, ennyire beképzelt lennének barátai.
- Vannak. Én ezen túl a barátja vagyok.
- És én is-, jelentette ki Sebi kicsit félénken.
- De beszéljünk most másról. Mi van köztetek Jensonal?
- Hát. valahogy éreztem, hogy ezt fogod felhozni amúgy csak barátok, vagyunk.
- Persze-persze-, szólalt meg Sebi a hátam mögött. És az a csók mi volt vasárnap reggel? Vagy csak én láttam férre?
- Hát akkor ezt egy kicsit elhibáztam-, bocsi Zsani csak Sebi előtt nem akartam mondani semmit.
- Semmi baj. Nagyon örülök nektek.
Mielőtt eljöttünk átadtam az ajándékát. Mikor elindultunk Aritól gyönyörű szépen sütött a nap ezért volt alkalmunk arra, hogy kimenjünk a strandra. Visszamentünk a hotelhez és átöltöztünk. Nem érdekelt ki láthat meg kézen fogva mentünk le a strandra. Hát persze hogy pont mi ne találkozunk fotósakkal. Csak természetesen súgta oda Sebi.
Nem sok kedvem volt vízbe menni, de Seb mindent elkövetett, hogy vizes legyek.
- Tudsz úszni.
- Ilyen hülyének nézel, hogy még erre is képtelen vagyok. Azért nem áll szándékomban megfulladni-, nyújtottam rá a nyelvem.
- Szóval igen. Egy verseny?
- Benne vagyok.
Nem sokkal, de megelőzött egy testhossz volt ez előnye. Mikor a medence végére ért felkönyökölt a szélére és nem tudta kihagyni, hogy ne szóljon be.
- De lassú vagy.
- Viccelődj csak nyugodtan. Visszavágót.
- Tőlem jöhet.
Most ö szívta meg, mert én nyertem.
- És akkor még én vagyok a lassú ugye.
- Jól van már direkt csináltam, hogy örülj.
- Persze-persze egyem is meg azt az okos fejed.
- Okos?
- Nem akarok tovább vitázni ezen, hogy ki nyert és ki nem. Mert én nyertem egy csodálatos pasit.
- Én még annál is többet.
- Ilyenkor neked az jól esik, hogy zavarba hozz.
- Nem direkt csinálom csak ez az igazság.
- De nekem ez olyan hihetetlen.
- Elhiheted nekem is.
Majd kiültünk napozni. Késő délután értünk vissza a hotelhez és a fárasztó úszkálás miatt gyorsan el is aludtunk. Reggel kopogásra keltünk Britta Roeske állt az ajtóban.
- Megbeszélés fél óra múlva
- Hogy mi-, kérdezett vissza Sebi álmos szemmel
- Jól hallottad fél óra múlva a tárgyalóban.
- Rendben.
Majd elment
- Bocsi, de készülnöm kell fél óra múlva megbeszélés.
- Oké-, és a fejemre húztam a takarót.
- Kis álomszuszékom-, ült le mellém Seb az ágyra.
- Igen.
- Nincs kedved kijönni velem a pályára.
- Majd kinézek, de te csak menjél nyugodtan, mert elkésel.
- Ne dél legyen belőle. -, nyújtotta rám a nyelvét.
- Oké akkor dél előtt kint leszek egy perccel. Nem csak vicceltem. Mindjárt összekopom magam és megyek utánad.
Egy puszi után elment. Gyorsan rendbe szedtem magam, majd ahogyan megígértem Sebinek kimentem a pályára. Christiannal pont összefutottam, aki a tárgyalóba indult.
- Ülj be az irodába addig és néz körül nyugodtan.
- Oké.
Felkísért az irodájába majd elment. Megnéztem a falon logó képeket, a díjakat majd leültem Christian székébe. És akkor megláttam Sebastian dossziéját benne az űrlappal, amit az érkezésekor töltött ki.

Sebastian Vettel

Vezetéknév: Vettel (Igen, ezt eddig is tudtuk)
Keresztnév: Sebastian (eddig egész ügyes a srác)
Születési hely: Heppenheim (Egy gyönyörű hely lehet)
Születési idő: 1987. 07.03. (mondtam én, hogy Kölyök)
Családi állapot: nőtlen (és továbbra is tartom azon álláspontom, hogy majd elvesz tudom hogy hosszútávra tervezek de na.)
Édesanyja neve: Heike Vettel (érdekes… de akkor is leendő anyósom)
Édesapja neve: Norbert Vettel (Jó fej lehet az öreg)
Testvér neve (ha van): Stefanie Vettel (?), Melanie Vettel (?), Fabian Vettel (remélem jó fej kissrác)
Feleség neve (ha van): (talán egyszer, képes leszek megnevelni)
Tartózkodási hely: Svájc (nem cifrázta túl!)
Aktuális munkahely: Red Bull Racing F-1 team (igen-igen, tudjuk)
Fő támogató: Red Bull (még mindig egyértelmű)
Közvetlen főnök neve: Christian Horner (azóta sem változott a dolog, bírom a srácot.)
Csapattárs neve: Mark Webber (a kis harcias kenguru, kicsit túlzásba viszi az egózást.)
Korábbi csapatok: BMW – Sauber (Robert nagyot bukott), Toro Rosso (jó kis csapata volt… és Sebivel nyerni is tudott)
Korábbi csapatfőnökök: Peter Sauber, Franz Tost (aki nem tudja, kik ők, jöjjön a paddockba)
Korábbi csapattársak: Nick Heidfeld (nem kommentálnám), Sebastien Bourdais (a francia… nem ment neki)
Cél: VB-cím (Mivel minden pilóta vágya. De szépen lassan majdcsak megszerzi.)
Egyéb megjegyzés: legyen egyszer egy világbajnok csapattársam (Majd jön Kimi, nem kell értem könyörögni)

……………

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése