2010. június 24., csütörtök

23.RÉSZ.

…………….

- Akkor mégiscsak nagyon oda van érted a srác.
- Így igaz.
- Akkor sok boldogságot nektek és nagyon szívesen várunk haza.
- Köszönöm. Nem tudom, mikor fogok hazamenni, mert sok programom van, de mielőtt elindulok, azelőtt szólok.
- Rendben és további jó szórakozást és vigyázzatok magatokra.
- Szia
- Szia
Megint késő este volt mire eljutottam az ágyig és még ott sem tudtam aludni.
- Mi a baj?-, oltotta fel Seb a villanyt.
- Elgondolkodtam azon, hogy milyen mázlista vagyok, felidéztem az emlékeket mikor még otthon pakoltam a bőröndöt. Mikor idekerültem és összefutottam Christiannal azt mikor este találkoztunk a tetőn. Az első ölelést, az első csókot és még sok más szép dolgot. De szép is volt minden-, sóhajtottam fel.
- Gyere már ide-, húzott magához Sebastian az ágyban.
- De ez az egész kis ajándék megváltoztatta az egész életem.
- És miben? Segítet vagy nem? Boldogabb vagy?
- Hogy kérdezhetsz ilyet a legboldogabb. Ilyen ember mellet. Akit a világon a legjobban szeretek sokkal.
- Akkor meg mi a baj?
- Nem tudom olyan hihetetlen az egész.
- Itt vagyok veled és itt is maradok.
- Látod milyen vagy? Ezt szeretem benned. Az őszinteséged az odafigyelésed és….
- És-, kérdezett vissza a kölyökkutya nézésével.
- és hogy tényleg szeretsz.
Nem szólt, semmit csak ölelt és így egymás karjaiban aludtunk el.
Reggel arra keltünk, hogy csörög a telefonom.
- Halló-, szóltam bele álmosan a kezemből majd kieső készülékbe.
- Szia, felébresztettelek.
- Igen, de mit akarsz te ilyen korán.
- Korán? hiszen már 10 óra van.
- Bocsi tegnap késő estig fent voltam.
- Semmi baj, de térjünk a lényegre.
- Igen-igen.
- Munkát szeretnénk ajánlani neked a Red Bullnál.
- Miféle munkát?-, meglepetten kérdeztem rá Chris-re
- Adminisztrációs munkáról volna szó.
- Persze nagyon szívesen.
- De van itt még más is
- Bírom még csak nyugodtan.
- Lemondott Britta Roeske.
- Elvállalom-, azonnal rávágtam
- Ez gyors volt talán túl gyors is. Na de felhívom Sebastian, mert még ö sem tudja, hogy elment, de találtam mást a helyére.
- Rendben
- Szia
- Szia
Nem akartam a tudomására hozni, hogy Sebastiannal vagyok ez csak ránk tartozott.
Mikor leraktam a telefont Sebié már csörgött is.
- Hogy lehet ilyen, hogy egyik napról a másikra felmond. De örülök, hogy ilyen gyorsan találtál mást. De ki az?
- Az újdonsült barátnőd.
- Zsana?-, kérdezett vissza Seb meglepetten, de már tudta.
- Igen mert talán valami ellenvetésed van vele?
- Nem dehogy csak kicsit meglepett.
- Hát ne lepődj meg, mert ezen túl együtt fogtok dolgozni.
- További szép napot, szia
- Viszont szia.
- Na, főnökasszony.
- Mióta vagyok én a te főnököd? Csak Britta munkáját vállaltam.
- De azt tudod, hogy minden pillanatban ott kell lened mellettem?
- Az nem fog gondot okozni. De most már tényleg nem szabad úgy együtt mutatkoznunk.
- Hogy? Kéz a kézben?
- Igen
- Miért ne szabadna.
- A végén még az lesz, hogy azért vettetek fel, mert a barátnőd vagyok.
- De nem érdekel, hogy ki mit mond minden futamon a boxomba leszel, ha én megyek te is jössz.
- Na és még én vagyok a főnök-, nevettem el magam.


…………

2 megjegyzés:

  1. A mai részt is nagyon élveztem és vártam, már alig várom a folytatást, de legfőképpen persze a a Német Nagydíjat ;) <3 Köszi, hogy kitettél :) :D

    VálaszTörlés
  2. Ja Sebi hazai versenye lesz bezony♥♥
    Nagyon örülök hogy tetcenek a részek

    VálaszTörlés