2010. június 9., szerda

12.RÉSZ

Mikor Bernien elment még kattintgattak párat majd elengedtek.
Mikor a hotelbe értem felhívtam Ariellát, hogy elmondjam a jó hírt.
- Szia
- Szia
- Jöhetsz.
- Á.-, sikított a telefonba.
- Köszi, ez a fülem épségébe került.
- Bocsi csak nagyon szép szülinapi ajándék.
- Szülinapi?-, kérdeztem rá megdöbbenve.
- Igen. Mivel 12.-én leszek 16.
- Jaj. most már beugrott-, színleltem mintha érteném.
- Akkor rendben.
Nagyon sokáig beszélgettünk. Majd megint az idő vettet véget a beszélgetésnek.
Reggel nagy örömmell kelletem, hogy ez a fotózásunk utolsó napja és végre kész lesznek a közös képek Sebivel. Mikor beértem az öltözőmben egy lila bikinit találtam és egy rózsaszín strandruhával és egy tarka magasított lábujjas papuccsal. Felöltöztem és a kamerák elé álltam mikor megláttam a Sebit fürdő sortban.
- Te erről tudtál-, meglepetten kérdeztem.
- Nem-, látszott rajta hogy ugyanolyan meglepett, mint én.
- Hát majd meglátjuk mit terveztek.
- Hát majd meg.
Nagyon jó képeket csináltunk a tengerpart háttérrel.
Nem bántam, hogy fürdőruhára kellet vetkőzni.
De mikor hozzátették, hogy szeretnének, olyan képet ahol fogom a Sebi kezét mindketten zavarba jöttünk. Végül a mellet döntöttünk miért is ne nem tudja senki a köztünk történteket. Mikor készlettek a közös képek megkértek minket hogy válaszuk ki a legjobban tetszőt és azt rakják a magazinba. Seb azt választotta mikor ülünk a parton és a vállára dőlök. Én pedig azt mikor megöleltjük egymást. Miután készlettünk minden képpel már azt is tudtuk mikor adják ki azt a számot, amiben mi leszünk. Hétfőn reggel kerül a boltokba. Nagy boldogsággal mentünk be a szobámba mikor hívták a Sebastiant.
- Halló
- Szia
- Az a helyzet hogy parádézni kellene Hollandiában.
- Persze nekem jó. És mikor?
- Most vasárnap
- Rendben benne vagyok.
- Akkor, szia
- Szia
- Nem tölthetjük együtt a hétvégét, mert Zandvoortba kell utaznom.
- Sajnálom. Jó lett volna veled együtt egy egész hétvégén.
- Igen jó lett volna kettesben. De hozzá kell szoknunk, hogy nem, lehetünk mindig együtt.
- Sajnos nem. És mikor látlak megint?
- Nem tudom. Attól függ, mikor megyek Kanadába.
- Aj. én nem akarom, hogy el menny itt akarom, hogy legyél velem minden pillanatban.
- Tudod jól, hogy én is szeretnék maradni, de holnap délután, indul a gépem.
- Már holnap?-, nagy megdöbbenten kérdeztem vissza.
- Igen mert megbeszélések lesznek főként a vasárnapi miatt
- Akkor rendben nem foglak vissza.
- De persze magunknak is hagyok időt.
- Nagyon örülök neki, hogy ilyen figyelmes pasim van.
- Figyelmes. Én mindig figyelek és vigyázok rád.
- Tudom én-, fúrtam a fejem a nyakába és öleltem át.
- Szerintem nekem most mennem kell
- Rendben majd akkor jövő héten találkozunk.
- Mindenféleképpen meglesz a találkozónk.
Mikor elindult az ajtó felé meggondolta magát visszajött és adott egy hosszú és szenvedélyes csókot. Akkor tudtam, hogy igazán szeret. Mikor elment felhívtam Berniet hogy megbeszéljem vele az Ari érkezését és a belépőjét.
- Szia
- Szia
- A belépő miatt kerestelek fel.
- Igen gondoltam és arra a nevezőre jutottam, hogy már szerdán itt is lehetne a barátnőd nyugodtan.
- Aj. köszönöm nagyon örülök neki és ö is fog.
- De mikor ideér, szeretném, ha bemutatnál neki méghozzá elsőként.
- Rendben megegyeztünk, de most leteszem, mert neki is el kell mondanom a jó hírt
- Szia
- Szia
Úgy is lett felhívtam Arit és elmeséltem neki, hogy Szerdán mehet kanalába, mert az én gépem pénteken indul, és majd szerdán találkozunk.

………………….


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése