2010. június 11., péntek

13.RÉSZ

Nagyon gyorsan eltelt ez a pár nap és már azt vettem észre, hogy hétfő este van és a Montreali hotelben ülök kezemben az újságszám, aminek a címlapján mi pózolunk a Sebivel. Nagyon tetszetek a képek és nem bántam meg hogy elvállaltam a fotózást. Mikor kedden reggel kimentem a pályára és elmentem a boxok előtt minden szerelő kiállt a boxutcára és engem néztek. A legmerészebbek még autogramot is kértek. Nagyon meglep, hogy ennyire tetszenének nekik a képek. Mikor mindenki elégedett volt távozhattam a tömeg elöl. A Red Bull boxja előtt mentem el Christian kint állt a Webberrel és nézték amint osztogattam az autogramot. Mark persze hogy nem tudta kihagyni, hogy ne nyújtsa elém az újságot és írassa alá velem.
- Ugye nem tudtad kihagyni-, néztem rá mosolyogva.
- Nem de ezzel még sokra viheted-, szó nélkül tovább állt.
Horner egyből értetlenkedve nézett rám hogy miért tűröm a Webber viselkedését
- Ezt most miért kellet?
- Mit. Nem látod, hogy nem érdekel
- De legalább vennéd észre
- Majd megpróbálom.
- Szia
- Szia
Tudtam, hogy jól fogtam fel a támadást és jól is hárítottam.
Nagyon gyorsan elrepült ez a nap is és már reggel mentem is ki Ari elé a reptérre.
Mikor leszállt a gép és meglátott egyből otthagyta a csomagjait és a nyakába ugrott.
Nagyon örültünk egymásnak.
- Milyen volt az út?
- Hát. nekem nagyon meg felet.
- De örülök, hogy itt vagy
- Elhiheted én is.
- Viszont most mennyünk, mert a Berien akar veled először találkozni.
- Oké.
Feltűnés nélkül vittem be az Arit egészen a VIP padockig ahol tényleg Bernievel találkozott először. Kicsit elbeszélgettek majd egy-egy turmixszal mentünk le a Red Bull boxjához mert szerettem volna beszélni Christiannal és persze ö is megismerheti az Arit.
Pont a McLaren boxja előtt mentünk el nevetve mikor hirtelen Ari nekiment Jenson Buttonak és a turmix a Jenson pólóján kötött ki.
- Sajnálom-, dadogta Ari meglepetten Button előtt.
- Nincs semmi baj én jöttem neked. Amúgy Jenson Button
- Hello Ariella Hajdú.
- Szia Zsani te is itt vagy nem is vettelek észre.
- Igen Jenson-, nyújtottam rá a nyelvem.
- És kihez van szerencsém.
- Ö a legjobb barátnőm Ari
- Tényleg ari-, nagy vigyorral tette mellé.
- Na de én megyek, levetem az epres pólóm.
- Rendben majd még találkozunk
- Szia
- Sziasztok. -, egy egy puszit nyomott az Ari és az én arcomra is.
Mikor a Red Bull boxjához értünk Christian sehol nem volt. De aztán megláttunk az autó mellet ücsörögni.
- Szia, mi a baj?
- Sziasztok. Semmi csak kicsit elgondolkodtam.
- De kihez is van szerencsém.
- Ö a legjobb barátnőm Ariella Hajdú.
- Örvendek a szerencsének Christian Horner vagyok.
- Ariella Hajdú, de a Zsani már bemutatott.
- És mi szél hozott erre titeket?
- Az érdekelne mikor ér ide a Sebastian.
- Szerintem már holnap este itt lesz.
- Oké. Köszi, az infót.
- Nincs mit.
- De mi most szerintem megyünk, mert nagyon sok megbeszélni valónk van.
- Oké, sziasztok
- Helló
Elmentünk a hotelhez és egy ebéd mellet megbeszéltük a részleteket.
Még a Sebastiannal történtekről is tud. Megbízom benne mégiscsak a legjobb barátnőm.
Minden egyes kis részletről beszámoltam neki amióta csak itt vagyok. Nagyon meglepődött azon hogy tényleg több van köztünk, mint amennyi látszik. Akkor megcsörrent a telefon.
Sebastian az.
- Szia
- Szia
- Melyik hotelben vagy?
- Crowne.
- Rendben 10 perc és ott vagyok.
Így is lett Sebastian 13 óra 36 perckor már a hotel parkolójában állt.
Gyorsan kiszaladtam elé Ari pedig ballagott le utánam a lépcsőn.
Sem puszi sem pá csak gyorsan kivett egy szobát és felhívott magával.
Nem tudta kivárni, amíg beérek egyből neki látott, amit eltervezett. Szenvedélyes csókolózásba kezdtünk és már alig kaptunk levegőt, de nem engedett. Többet és többet akart.

……………

1 megjegyzés: