2010. június 25., péntek

24.RÉSZ


- Amúgy meg oké, ha téged nem zavar nekem ez csak megtiszteltetés.
- Dehogy zavar engem az zavar mikor a többi pilóta barátnője a boxábol nézi, a futamot te meg meghúzod, megad a VIP padockba.
- Oké akkor ezen túl ott fogok ülni a boxban.
- Ajánlom is hogy úgy legyen.
Délben elmentünk ebédelne az egyik közeli éterembe. Vagyis ez inkább olyan reggeli ebéd volt, egyben mert mire mindent elintéztünk dél lett. Legalább 5 percet kellet várni mire kihozták az étlapot. Kiválasztottuk ki mit szeretne enni, de a pincér még most sem volt ott. Már 10 perce leadtuk a rendelést, de a pincér megint sehol ekkor Seb megunta a várakozást és elordította magát:
- Kicsit tempósabban.
- Valami probléma van -, gúnyosan ott termett a pincér.
- Igen Kb. fél órája ülünk itt és még nem hozza ki a rendelést.
- Hagyd, Seb én még tudok várni-, szakítottam félbe a vitát.
- Igen jól mondja a kishölgy-, kacsintott rám a pincér.
- Nem magához beszélt, na, mennyen 2 perce van, hogy ideérjen az ebédünkkel.
A pincér idegesen hagyta el az asztalunkat és igen 2-3 percre rá már ebédelhetünk is.
- Még nem láttalak így kiborulva.
- Elhiheted nem jóból mondtam neki, hogy van 2 perce, mert leléptünk volna.
- De ideért szóval most már együnk
- Igen-igen Jó étvágyat
- Neked is.
Megebédeltünk majd indultunk vissza a lakásához. Útközben megálltunk egy újságosnál ahol Seb gyorsan kiszállt az autóból elvett egy újságot kifizette és már indultunk is.
- Ur isten-, kiáltottam fel mire Seb hirtelen rátaposott a fékre
- Mi a baj?
- Ezt nézd nyújtottam felé az újságot
Az egyik oldalon én és Bruno Senna mint egy pár. Még találkozni sem találkoztunk, de egy pár miért is ne.
- Nem tudom ki találta ki, de megölöm az már biztos.
- Hát még én.
Dühösen értünk be a házba és hívtam Berniet.
- Szia, kellene a Bruno Senna telefonszáma, de azonnal
- Szia, máris mondom.
Bernie hallotta, hogy dühös vagyok ezért csak lediktálta a számot és már hívtam is Sennat
- Szia, drágám mi mióta vagyunk együtt-, támadtam le egyből a Brazilt.
- Szia, hát mióta itt vagy?
- Hol?
- Hát mióta bekerültél a forma 1-be
- És én erről miért nem tudok?
- Ha felhívtál mégis csak tudod.
- Igen az újságból tudtam, meg hogy mi ketten együtt vagyunk aranyos vagy bírom a humorod. Szia
Nagyon dühös lettem egyrészt még nem is ismerem, és már azt terjeszti, hogy mi ketten együtt. Kedd este utaztunk Valenciaba. A napok gyorsan teltek és jóformán semmire nem jutott időm. Csütörtökön szusszantottam fel kicsit mikor Arival vásárolni mentünk.
- Merre voltatok Jensonal?
- Egész héten a hotelbe aztán most mielőtt elutaztunk akkor mentünk el egy kicsit szórakozni sok volt a munkája, de nem baj legalább együtt voltunk.
- Képzeld én meg Brittat helyettesítem, mert felmondott.
- Aszta, de jó egyeseknek.
- Szóval péntektől Seb mellett kell lenem. Egész hétvégét vele, de jó lesz. Ja, igen csináltam képet Seb házáról meg ahol voltunk, majd ha visszamentünk a hotelhez megmutatom.
- Örülök, neki kíváncsi vagyok.
- Nagyon szép ház olyan Vetteles. És képzeld Német nagydíj előtt lesz Seb unokanővérének esküvője és koszorúslány leszek.
- Komolyan?-, kérdezett vissza Ari mintha nem értené.
- Először nagyon ellenszenves volt, de aztán megkedveltem és tudod ki a férje?
- Hiresség?
- Michael Schumacher.
- Az meg hogy lehet, Michaelnek nem felesége van?
- Én is csak néztem, de nem már elváltak.
- És hány éves?
- 25
- Csak egy kicsit fiatal hozzá akkor.
- Ha szereti nem baj ugye. A saját példánk is nézd.
- Jó-jó igaz.
Este visszamentünk a hotelbe és elkezdtünk szervezni Sebi szülinapi buliját, ami persze titkosnak minősült ezért senkinek nem szóltunk. Nagyon sokáig gondolkoztunk azon, hogy mi legyen a buli témája mikor beugrott, hogy nagy Beatles rajongó.

…………………

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon hiányolni fogom a részeket amíg távol leszek, de majd megpróbálom őket esténként csekkolni telefon-netről, hátha menni fog :)
    Lényegre térve kiváncsi vagyok az ajándékra és vároma folytatást. :D ja és imádom a mérges Sebet ;) <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hiányozni fogsz és remélem téll tudod majd olvasni a részeket
    Sebi mindig imádnivalo hehe..

    VálaszTörlés